29 Şubat 2012 Çarşamba

Ilk Kez Kadınlığı Tattım

Ilk Kez Kadınlığı Tattım Bu hikayem ve yayınlanırsa bundan sonraki tüm hikayelerim isimler hariç hep gerçek olacak. Ben istanbulda yaşayan 28 yaşında 1,67 boyunda 70 kilo miyon tipli yakışıklı sayılcak biriyim. Kalçamın güzel olduğunu şakayla karışık herkes söylerdi. Bunu söylemeselerde benim içimde birşeyler kaynıyordu hep. Küçüküğümden beri hep kendimi erkeklerle hayal etmiştim. . Hatta bi kaç kezde beceriksiz deneyimlerim oldu. Bundan yaklaşık 2 yıl önce kacede nette dolaşırken facede biri çıktı karşıma slip boxın üstünden müthiş aleti vardı. Kendisine mesaj yazdım, ama cevap vrmedi. Bende fikri almıştım, sahte bir face profili açtım. Orda gayleri buldum, duvarlarına yazdım. Kendi duvarımada herşeye açığım yazmıştım. Birisi ekledi beni ve istersen seni sikebilirim dedi. Çok mutlu olmuştum, ve resmen titremeye başladım. Uzunca konuştuk ve ertesi gün buluştuk. uzun bir yol katedmiştim, avru yakasından anadolu yakasına ümraniyeye geçtim. Orda onu gördüm ilk gördüğümde vazgeçtim ama sonra geri döndüm ve merhba dedim. Şemsiyesinin altına aldı beni ve vine kadar yürüdük. Eve girdiğimizde çok korktum. Odayı gösterdi ve o montunu çıkartırken ben pantolunumu çıkartıyordum. Sadece boxırla kaldım ve arkamdan gelip sarıldı öpmeye başladı sikini kalçamın arasında hisediyordum. Baya bi süre sırtımı boynmu yaladı ve kalçamı sıktırıp götünü sikmek için sabırsızlanıyorum dedi. Biraz geri çekilde ben yatağa doğru gittim. Oda yaklaştı bana baktı ben bişey söylemeden önünde diz çöktüm ve sikini yalamaya başladım. Pek eceremedim ama o bi güzel ağzımı sikti. Küçük ama kafası belinin katı mantar gii bi aleti vardı. Ağzıma zor sığaın bu aleti nasıl içime alcam diye düşünürken birden ağzımı sikmekten vazgeçti ve domalttı beni. Dizlerim halının üstünde vücudum yatağa yüz üstü yatmış bi halde beklerken götümü şamarladı ve sıktı. Sonda yalamaya başladı, acaip zevk alıyodum. Baya bi süre yaladıktan sonra arkamda yerini aldı. kendi kendime şimdi bittim dedim. Kafasını ittiriyor ittiriyor girmiyodu. Defalarca denedi olmadı. Yatağa çıkarttı benei sırt üstü yatırdı belimin altına yastık koydu bacaklarımı geriye doğru yatırdı ve sikini daadı. Artık kurtuluşum yoktu bu pozisyonda sikmeye niyetliydi ve kafasını birden geirdi. Aman tanrım dünya başıma yıkıldı, gözümün karardığını hatırlıyorum, kendime geldiğimde pompalamaya başlamıştı. Dur desemde dinlemiyor resmen götümü yırtıyordu. Çıkartı çıkartıp sokarak deliğimi iyice genişleityordu. İyice genişlemişti deliğim okadarki sadece kafasını hissediyor gerisini hissetmiyordum. Artık . lıştığından deliğim pozisyondan pozisyon sokarak sikti beni. Tahminimcce geciktirici kullanmıştı ve 45 daakkadan fazla sürdü hırlayrak içime boşaldı. müthişti. ilkti unutulmadı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.