29 Şubat 2012 Çarşamba

Iktidarsiz Kocam

Selam ben aydan, ankarada yasiyorum 1. 72 boyunda 48 kilo ve beyaz tenliyim. Yaklasik 3 senedir evliyim. Kocamla dengesiz bir sex yasantimiz var, anlatmak istedigim hikaye bununla ilgili: kocam 1. 68 boyunda tombul 23 yasinda benden 1 yas kücük beni cok sevdigi ve defalarce pesimde kostugu icin onunla evlenmeyi kabul etmistim. Dünya evine bakire olarak girdim, ancak kocamin beni bozmasi haftalar sonra oldu. Sertlesme problemi vardi. Bundan yaklasik 2 ay önceydi kocamin almanyadaki dayisinin insaatin da calisan bir duvarci ustasi kalacak yeri olmadigindan 1 günlügüne bizim evde agirlaniyordu. Kendisi 40 yaslarinda yaklasik 1. 90 boyunda kollari bacagim kalinliginda esmer gürbüz sakalli bir adamdi. Onu görür görmez karnimda kelebekler ucustu. Adama salonda yatak yaptim. Vakit gecti kocamla ustayi yalniz birakip yataga gittim. Ici görünen mavi geceligimi giydim vucuduma baktim güzel oldugumu düsündüm, adamdan cok etkilenmistim, amim ilk defa kendiliginden islanmisti, icim bir hostu amimi oksamaya basladim. O an iceri kocam girdi beni o halde görünce belime sarildi ve öpmeye basladi. Kendimden geciyordum kocam egildi kilodumu cikardi ve amimi yalamaya basladi bagirmamak icin kendimi zor tutuyordum. Sik beni diye inledim. Beni yere yatirdi pantalonunu ve kilodunu cikardi cikardi ve sikini sokmaya calisti ama girmiyordu yeterince sertlesmediginden bir türlü olmuyordu dilimin yarisina kadar gelen sikini dakikalarca yaladim bir türlü sertlesmedi. Olmuyor dedi arkasini döndü aradan 5 dakika gecti veya gacmedi horlamaya basladi. Kocam kapiyi kapatmayi unutmustu kalktim banyoya dogru gidiyordum kolidorda karsilikli 2 ayna vardi aynanin karsisinda durdum egildim los isikta süt beyaz tenimi yuvarlak götümü ve islak amimi arkadan izleyip oynatmaya basladim, birden sol tarafta bir kararti hissettim tanrim, ustayi ben unutmustum. Kafami sola cevirdigimde ustayi gördüm yaraggini cikarmis bana dogru oksuyordu. Yüregim yerinden cikacakmis gibi oldu adamin yaragi nerdeyse bilegim kadardi ve dimdikti, bagirip ortaligi ayaga kaldiracagima nedenini bilmedigim bir hisle götümü adama dogru cevirdim, adam yaklasti yarragini islak amima dayadi cok yavas bir hareketle amima sokmaya basladi amim ilk defa bu kadar aciliyordu evet aciyordu ama verdigi zevk cok daha büyüktü. Adam yaragini köklediginde icerde sanki bir noktaya dokundu kendimi tutamadim bir ciglik attim. Adam büyük elleriyle agzimi tuttu usta darbelerle icime girip cikmaya basladi hayatimda ilk defa orgasmus oluyordum dizlerim titriyor ve tükürügümü bile yutamiyordum kalin kipkirmizi dudagimin kenarindan siziyordu, sonra beni cevirdi egilip dudaklarimdan öpmeye basladi belimden kavrayip beni havaya kaldirdi , yarraginin üzerine otutturdu. Adamin boynuna sarildim, adam beni salona dogru götürürken üzerinde hoplatiyordu birden fiskirarak bosaldim, beni salondaki yataga yatirdi büyük yaragini sert darbelerle amima sokuyordu dayanamadim sarsilarak yine bosaldim. Bu arada icimde ki kaslari oynatmaya basladim evet ögreniyordum kadin olmayi ögreniyordum mutluydum adam fazla dayanamadi ve icime bosaliverdi o kadar bosaldiki spermler tasti carsafi sirilsiklam etti. Kocam hic bir sey farketmedi. Ustayi ogünden beri görmüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.