29 Şubat 2012 Çarşamba

Hırçın Yengem

ben 20 yaşında 1.85 boyunda bir erkeğim ben ailenin ilk çocuğuyum oylede olduğum için herkes beni sever. birgün amcam lara gittim amcam yurt dışında çalıştığı için ve kuzenlerim okulda oldukları için evde kimse yoktu. sadece o muheşem vucutlu yangem vardı . bu arada yengem derya banyodaydı bende evin anahtarı olduğu için kapıyı çalmadan girdim banyodan sesler geliyrdu su sesleri ben dedim fırsat bu fırsat banyonun onüne yaklaştım kapı kapalıydı kapının anahtar deliğinden bakmaya başladım ve ne gorüyüm yengemin o mühteşem vucudu goğüsleri dimdikti yengem 30 yaşında olmasına rağmen taş gibiydi. ve salona geçip onu arzulayarak boşaldım ama benimki hala taş gibiydi. birden kapı çaldı birden yengen benyodan fırladı çırıl çıplak ben ona bakıyor oda bana bakıyordu sonra içeri koşarak üstüne bişey aldı bana sordu sen ne zaman geldin 30 daka falan dedim. kapı hala çalıyordu bir zahmat şu kapıyı aç dedi kendiside üstünü giymek için içeri . girdi kapıyı açtım kuzenlerim gelmiş. kuzenlerim biri 9 biri 11 yaşındaydı girer girmez annelerini sordular bende içerd dedim yengem içerden seslendi üstünüzü deyişin ellerinizi yıkayın yemewk yiyecez yemek koydu yemek yedik kuzenlerim odevlerini yapıp uyumaya gittiler bende tv izliyordum yengemde içerdeydi dir aradan sonra tuvalete gittim tuvaletten çıktığımda onümde incecik bir gecelikle yengem kanepenin üstüne bacaklarını açarak oturmüş bende onu oyle gordüğümde tahrik olmuştum tahrik olmuştum. karşıdına oturdum geceliğin altında dantelli vardı izlediğimiz dizi bitmişti benden su istedi bende bardağı aolaurarak gotürdüm su içerken o mühteşem goğüsleri goründü bende bakmaya başladım kendisi fark etti ama . bişey yapmadı .yerime oturdum dertleşmeye başladık konu konuyu açtı sonra konu sex oldu yengem bana bakarak amcan 2 yıldır yurt dişinda bende cinsel arzularımı nasıl bastıracağımı bilmiyorum. sen ne yapıyorsun dedi nasıl yani dedim yok hayatında diri yok deemkki senin de sex hayatın bitmiş dedi. ben hala ona hayretler için de bakıyordum. beni yanına çağırdı gittim yanıma otur dedi oturdum. birdem elimi elıp amına koydu ben çektim niye dedi olmaz dedim. ssustu ve yatmaya geçti ben de yatacam dedim ama yatamıyordum yengemin o muhtsşem vucudu gozümün onünden gitmiyordu . yengem su içmeye gelmiş bana seslendi bende uyuyor . gibi yaptım oda yanıma geldi soyundu ve sikimin üstünü oturduben hemen kalktım ne gorüyüm goğüsleri tam burnumdaydılarartık benimdayanak gücüm kalmamıştı ve emmeya başladım o göğüsleri ksndisi dur dedi ve dikimi eline alıp ağzına aladı beni istiyormusun dedi bende evet dedim ve domaldı ammı gir dedi artık ve girdim gitip gelmeye başladım inliyordu altımda daha hızlı daha hızlı diye sonra beraber boşaldık sevişmeye başladık ben de seni ogüzel gotünü istiyorum dedim yok dedi amcana bile vermedm dedi ama ben istiyorum dedim ama veririm ama yavaş gir taam dedim az yağladım başını ve yavaş yavaş geçirmeye başladımz bişey girdiğinde birde n kokledim kanlar çıkıyordu oda elimi ısırmış ağlıyordu ben gidip geliyordum boşaldığım dollri ağzına aldı bunda n sonra sen benim erkeğim sin dedi ve ben sex istesem yangeme gitmeye başladımesin benim yengesi ol-sa

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.