29 Şubat 2012 Çarşamba

Hostes

Selam arkadaslar sizinle bir hikayemi haha paylasmak istiyoru.. gecen sene arkadaslarla istanbula gittik istanbul donusu bindigimiz otobuste cok harika bir hostes vardı ben uzun yolculukta uyuyamadıgım icin devamlı etrafı seyrederim. ilk moladan sonra hostes yolcuları 5 defa saydı bende acemisiniz galiba dedim oda evet dediuniversitede okuyorum ve bos zamanlarımda hosteslik yapmaya basladım dedi ve boylece muhabbet ortamı kurulmus oldu ama hostesi gormelisiniz arkadaslar kucagina al bebek diye sev :) o derece guzel bi hatun.. neyse yolculugun sonuna kadar hostesle iyi bir muhabbet ettik ve otobusten inerken tel. numaralarımızı aldık ben eve gidip sıcak bi dus alip uyumak istiyordum ama eve girer girmez tel caldı arayan Merveydi yani hostesimiz. isim olup olmadıgını sordu bende olsa bile iptal ederim dedim bir cafede bulustuk ve beraber kahvaltı yaptık sonra bana mersinin yabancısı oldugunu aksama kadar vakti oldugunu ve dolasmak istedigini soyledi bende tabi dedim.. oglene kadar gidebilecegimiz yerlere gittik gezdik oglen olunca ikimizde yorulmustuk ben istersen bizim eve gidip dinlenebilirsin dedim oda kabul etti. eve gittik merveye yatacagı odayı gösterdim iyi uykular dileyip cıktım aradan 10 dk gecti merve beni cagırdı odaya girdim bana ben baska yatakta yalnız yatamam sende yamına yatarmısın dedi bende neden olmasın dedim ve yanına sokuldum aramızda oyle bir elektrik olmustu ki anlatamam ortalık sessizlesti fırtına öncesi sessizlik olmustu ve cok gecmeden dudaklarımızın birlesmesi ile bu sessizlik yerini zevk ve heyecana bıraktı dudaklarımız dans ederken vucudumuz birbirine surtuyordu ve tahrik olmamızı artırıyordu. yavas yavas birbirimizi soymaya basladık ve ben mervenin her tarafını oksayarak öpmeye dilimi gezdirmeye basladım. sıra aMına geldiginde amı o kadar güzel kokuyordu ki onun kokusu bile beni bosaltmaya yetti.daha sonra Merve beni oksamaya öpmeye basladı vucudumun her yerini santim santim yalıyordu kısa sürede benim ufaklık tekrar canlandı ve mervenin gögüslerine degmeye basladı ikimizde artık dayanamıyorduk merve sikimi eline aldı biraz oynadıktan sonra üstüne cıktı ve amına dayadı sanki ben onu degil de o beni sikiyordu yavas yavas sikimi icine almaya basladı icine aldıkca inlemeler ve zevk maximum seviyeye ulasıyordu ben altta kalmaya dayanamadım ve merveyi bir hamlede altıma aldım artık bütün kontrol bendeydi onun amcıgına saatlerce girebilirdim. kısa süre sonra merve titreyerek bosaldı ve benide sakso cekerek bosalttı kalktık beraber dusa girdik ben onu o beni temizledi sonra beraber yatıp uyuduk aksam bunu hosteslik yapacagı otobuse bindirip gonderdim hostesligi bırakana kadar her mersine gelisinde bulusup sevisiyorduk ama artık hosteslik yapmıyor ve gorusmuyoruz..

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.