29 Şubat 2012 Çarşamba

Hocam Artık Kocam oldu

herkese selam ben azra 23 yaş ı nda ü niversite ö ğ rencisiyim annemler izmirde yaş ı yorlar bende ü niversitem istanbulda olduğ u iç in istanbuldan bir ev tuttum ailem ç ok zengin bu yü zden dublex bir ev aldı lar ve iç ini tam genç lik eş yaları ile dö ş edim ü niversiteyi ilk senede kazanamadı ğ ı m iç in ü niversite 2. sı nı ftayı m neyse hemen hikayeme geç meyi istiyorum ben evde yalnı z olduğ um iç in arkadaş ları mı filan ç ağ ı rı r film filan izlerdik bizim ü niversitede bir hocamı z vardı 29 yaş ı nda geniş omuzlu atletik bir insan sı nı ftaki kı zlar o hocayı ç ok severlerdi adeta onunla beraber olmak ister gibi halleri vardı hocamı zı n ismi hakan neyse benim zaten sevgilim vardı ve niş anlanmı ş tı k bile arada evime gelir yemek yer film izler bazen beraber yatar bazende taksi ile geri dö nerdi neyse sonraki zamanlarda derslerimiz azaldı isteyenler katı lmayabilirlerdi zaten bunlar konferanslardı niş anlı m ailesinin yanı na dö ndü bende konferanslara katı lmaya baş ladı m ama niş anlı m gittiğ inden beri sü rekli hediyeler ç iç ekler gelmeye baş ladı kimden olduğ unu merak ediyordum ü stü ndeki yazı tanı dı k geliyordu ama ç ı karamamı ş tı m neyse bir konferanstan ö nce hakan hoca telefon numaraları mı zı yazmak istedi eğ er biş ey olursa ulaş mak iç inmiş sı ra bana geldi ü stü ndeki baş lı ğ ı n yazı sı ç iç eklerin ü stü ndeki kartı n yazı sı ile uyuş uyordu hemen telefon numaramı yazdı m ve yanı mdaki arkadaş ı ma verdim ders bitmiş ti ve hakan hocanı n yanı na gittim ve hesap sormaya baş ladı m ama o sadece bana aş ı k olduğ unu ve niş anlı mı bı rakı p kendisiyle beraber olmamı sö yledi ben hayı r seninle olmam diyordum ve dedikten sonra kapı yı hı zla kapatarak eve gittim sinirimden sö yleniyordum sü rekli birden telefon ç aldı arayan en yakı n arkadaş ı m ş ö lenmiş bana hakan hocanı n evinde parti olduğ unu ve benimde katı lmamı istediklerini sö yledi bahane uyduruyordum ama ş ö len geleceksin diye tutturdu bende mecbur bir ş ekilde tamam dedim giderken renkli bir elbise ve ona uygun renkli bir ayakkabı giydim saç ları mı zaten sabah okula gitmeden ö nce yaptı rmı ş tı m sadece bir taç taktı m ve hakan hocanı n evine gittim ç ok zengin birisiydi ve villası vardı kapı dan girdiğ im zaman sü rekli bana baktı ben girer girmez bir kenara oturdum bana kola getirdi canı m istemiyo dedim ama ı srar etti birazcı k iç tim aradan birkaç dakika geç ti dans mü ziğ i ç aldı tü m kı zlar hakan hocanı n kendisi ile dans edeceğ ini dü ş ü nü yorlardı hakan hoca birden ben azra ile dans etmek istiyorum dediğ inde benim gö zlerim faltaş ı gibi aç ı ldı istemiyordum dans etmeyi ama bizimkiler naz yaptı ğ ı mı dü ş ü nmeye baş ladı lar mecbur kabul etmek zorunda kaldı m ve dans etmeye baş ladı k ben fazla dans edemem baş ı m hemen dö ner bu yü zden oturmak istedim ama izin vermedi beni sı kı sı kı tuttu ı srar edince beni bir odaya gö tü rdü ve uzan dedi uzandı m ve birazcı k kestirdim saat 00.00 olmuş tu hakan hoca seni evine bı rakayı m dedi ok dedim evime geldik ayı p olması n diye evime davet ettim ben bazen iç ki iç tiğ im iç in onada iç ki verdim yukarı ya ç ı kı p eş ofman altı ve askı lı body giydim biraz iç ki iç tim birden hakan hoca boynumdan ö pmeye baş ladı yapma diyordum o ise sensiz yapamam seni istiyorum deyip duruyordu birden dudakları ma yumuldu ç ok gü ç lü ydü biş ey yapamı yordum sadece yalvarı yordum niş anlı yı m diye sü rekli onu boş ver o seni sevmiyor diyordu ve yü zü ğ ü mü ç ı karı p bir yere attı beni kucağ ı na alarak yatak odama getirdi beni yatağ a attı hocam yapmayı n diye hakan hoca bu kadar yeter sen bu geceden itibaren benimsin evlenmedim ama karı m sen olacaksı n diyordu beni yatağ a bağ ladı ve ç ekmecemde kamera vardı alı p kaydetmye baş ladı ü stü mü yı rtmaya baş ladı sonra gö ğ ü slerime yumuldu ı sı rı yor ve emiyordu birden eş ofman altı mı ve kilodumu ç ı kardı bana sü rekli amı n kaymak gibi diyordu ben yeter diyordum tam tekme yapı ş tı racakken ayakları mı tuttu ve bağ ladı yapacak hiç birş ey kalmamı ş tı amı mı yalamaya baş ladı artı k zevk almaya baş lı yordum bunu anlar anlamaz hemen sikini ç ı kardı inanı lmazdı uzunluğ u kalı nlı ğ ı dehş et bü yü ktü birden soktu acayip irkildim bana bu sik seni gö re gö re dikleş iyo dedi acayip hı zlanı yordu boş alacaktı lü tfen iç ime boş alma diyordum sevgilim iç inden ç ı kmak istemiyorum dedi ve iç ime boş aldı sı caktı ve bir tuhaf oldum lü tfen ç ö z beni diyordum o dur kı zlı ğ ı nda benim olsun ö yle diyordu kı zlı ğ ı mı kocama saklı cam bı rak diyordum artı k kocan benim senin dedi acayip bir ş ekilde hı zlandı sonra kan gelmeye baş ladı ve benim elimi kolumu bı raktı o gece beraber yattı k bir ay sonra hamile olduğ umu ö ğ rendim gittim ve hakana bunu sö yledim velilik hazı rlı kları nı baş lattı bende bu arada niş anlı mla niş anı bozdum ailemde hakanı ç ok sevdiler ve evlendik ş imdi ç ok mutluyuz dediğ i gibi eski niş anlı m beni aldatı yormuş..muckkksss@hotmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.