29 Şubat 2012 Çarşamba

Heryerimi Ellediler

Merhaba adım Selma 38 yaşında dul bir bayanım. 1.72 boyunda, beyaz tenli, kumral kısa saçlı ve oldukça bakımlıyım.Mini eteklerle ve dar pantolonlarla alımlı vücudumu sergilemekten oldukça haz alırım. Sizlere yakın zamanda başımdan geçen ve beni oldukça korkutan bir olaydan bahsedeceğim.Çalıştığım şirketten ayrılmış evime gitmek üzere trene binmiştim.Yine üzerimde bir mini etek ve ve dar bir gömlek vardı.İş çıkışı olduğu için tren oldukça kalabalıktı.Bulduğum ilk boşluğa yönelmiştim.Etrafımda daha çok erkekler vardı ve bakışlar benim üstümdeydi.Birkaç durak sonra arkamdan birinin kalçalarıma hafifçe yaslandığını hissettim.Arkama göz ucuyla dönüp baktığımda 17-18 yaşlarında esmer iki genç olduğunu gördüm.Bir süre sonra yer değiştirip diğerinin kalçalarıma yaslandığını fark ettim.Bu hareketleri hafifçe gülümseme sebep olmuş ve hoşuma gitmişti.Uzun zamandır seks yapmıyordum.Amımda hafif bir ıslaklık hissettim.Biraz eğlenmek istemiştim nede olsa henüz çocuktular.Bu nedenle hiç tepki vermemiştim.Bu onları cesaretlendirmiş olmalıydı ki biri arkamdan kalçalarıma yaslanırken diğeri de yüzü dönük bir şekilde önüme geçmişti.1.75 boylarında esmer sakallı bir gençti.Nefesini yüzümde hissediyordum ve o da göğüslerime doğru göğsünü dayamıştı.Resmen ikisinin arasında tost olmuştum. Daha sonra önümdeki genç elini bacağıma atmış hafif hafif okşamaya başlamıştı.Bu durumdan tedirgin olmuş, oradan ayrılarak zaten 1 durak kaldığı için kapıya doğru yönelmiştim.Trenden inip, istasyondan ayrılarak evime doğru yürümeye başlamıştım.Aklımda trendeki taciz vardı.Galiba bu kez çok abarttım diye düşünüyordum. Bir süre yürüdükten sonra oldukça yorgun olduğum için yolu kısaltmak amacıyla çok az kullandığım ıssız patika yoldan yürümeye karar vermiştim.Caddeden dönerek patika yola çıkmıştım.Oldukça ıssız ve karanlıktı.Bu beni ürkütmüş ve adımlarımı hızlandırmıştım.Tam bu anda arkamdan bir ayak sesi duydum.Dönüp bakmaya fırsat bulamadan biri beni kucaklamış daha da ıssız bir yer olan ağaçların altına doğru götürütordu.Çok korkmuştum çığlıklar atıyordum.2 Kişilerdi ve trende arkamdaki 2 genç olduklarını farketmiştim.Ağaçların altında beni yere yatırmaya çalışıyorlardı, bende direniyordum.Sonra bundan vazgeçmişler beni ayakta taciz etmeye başlamışlardı.Biri önümden göğüslerimi ellemeye çalışıyor biri de arkadan eteğimi belime kadar sıyırmış bacaklarımı ve kalçalarımı okşuyordu.Önümdeki gence müdahale edebiliyordum fakat arkamdaki kilodumu çıkarmaya çalışıyordu ve onu engelleyemiyordum.Sürekli ‘’yavrum sikicez seni’’ ve ‘’orospu azdırıpta kaçmak var mı’’ diyorlardı.Bende sürekli imdat çığlıkları atıyor ve bırakmaları için yalvarıyordum.İkisinin de beni sikmeden bırakmaya niyeti yoktu.Bende yaklaşık iki dakikalık mücadelenin sonunda teslim olmuş direnmeyi bırakmıştım.’’Durun tamam istediğinizi yapıcam durun! Demiştim. Bu sözleri duyunca bir an duraksayıp birbirlerine bakmışlardı.’’Ama bu şekilde olmaz sırayla lütfen’’ demiştim. Onları sakinleştirip rahatlatmam gerekiyordu.Ben konuşurken arkamdaki genç tacizi bırakmış kaçmamam için kolumdan tutmuştu, önümdeki gençse bir yandan beni dinliyor bir yandanda iki eliyle kalçamı avuçluyordu.İkisini de pantolonlarını çıkartıp ağacın altına oturmaları için ikna etmiş bende önlerinde diz çökmüştüm.Onlar isimlerini sormuş az da olsa sohbet etmeye çalışmıştım.Söylediklerine göre sakallı olanının adı Ahmet diğeri da Remzi’ydi.Doğu aksanıyla konuşuyorlardı.Kazık gibi olmuş yaraklarını çıkarmışlar bana doğru dönmüşlerdi.Aynı anda ikisinin de yarağını elime almış yavaş yavaş sıvazlamaya başladım.Amacım ikisini de bu şekilde boşaltıp kendimi sikilmekten kurtarmak ve ilk fırsatta da kaçmaktı.İkisinin de büyük haz aldığı yüzlerinden belliydi.Remzi bu sırada elini göğsüme atmış birkaç düğmesi mücadele sırasında çözülmüş göğüslerimi südyenden dışarı çıkarmaya çalışıyordu.Elini ittirmiş ve ‘’acele etme yakışıklı‘’ demiştim.Diğeri de bir süre sonra emir tonuyla‘’al ağzına ‘’ demişti. ’’Bekle aşkım’’ demiştim.Bu cevap üzerine saçlarımdan tutup kafamı sikine bastırmıştı.Bir anda sikinin yarısını ağzıma alıvermiştim.Remzi de bu arada arkama geçmiş aşağı sıyrılmış olan donumu daha da indirip, beni domalmış vaziyette yakalamışken götümden sikmeye hazırlanıyordu.Hakimiyeti tekrar ele almıştım.Atik bir hareketle Remziyi önüme almış hemen onun sikini ağızlamıştım.Götümü kurtarmak beni rahatlatmıştı.Tecrübesiz oldukları belliydi.Dilimle bütün hünerlerimi sergiliyor, biran evvel boşalmalarını istiyordum.İki taze yarağın avuçlarımın içinde olması da hoşuma gitmiyor değildi.Ahmet daha yakışıklı olduğu için onın sikini daha hevesli yalarken bulmuştum kendimi.Remzi ani bir hareketle beni ayağa kaldırmış saçımdan çekerek dudaklarıma yapışmıştı.Uzun süre beni öpüp dudaklarımı emmişti.Beni bırakmaya niyeti yoktu.Onu iterek tekrar eğilmiş sikini ağzıma almıştım.Bir süre daha sırayla sakso yaptıktan sonra ikisini de boşaltıp gevşemelerini sağlamıştım.Remzi isimli çocuk ağzımın içinde boşalmıştı.Çok kızsamda yapacağım birşey yoktu.Böğürerek ağzımdan tükürdüm.Pantolonlarını tamamen çıkartmıştım ikisi de boylu boyunca yere uzanmıştı, kendilerinden geçmişlerdi.Bir anlık gevşemelerinden faydalanıp topuklu ayakkabılarımı çıkararak caddeye doğru fırlamış ve ellerinden kurtulmuştum.Pantolonlarını toparlayıp arkamdan koşsalarda yetişememişlerdi.Caddeye çıkınca nefes nefese eteğimi ve gömleğimi toparlamıştım.Ne olduğunu soran yaşlı bir kadına bir şey olmadığını söylemiş oradan koşar adımlarla uzaklaşmış yakın olan evime doğru koşmuştum Bir az eğlenmek isterken az daha çocuğum yaşında iki gencin tecavüzüne uğramak üzereydim.Avuntum sikilmeden ellerinden kurtulmak oldu.Ama eve gittiğimde garip bir haz ve mutluluk duyuyordum.Vücüdumda gezen elleri hayal ederek duştan önce yatağıma uzanmış masturbasyon yapmıştım.Bu olaydan haz alsamda artık ıssız yerlerden geçmemeye özen gösteriyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.