29 Şubat 2012 Çarşamba

hayatımın ilk seksi

slm arkadaşlar ben dilek istanbuldan 22 yaşında kapalı bir bayanım.Sizlere çok özel anılarımı anlatıcam.1 yıl önce internetten Hakan adlı biriyle tanıştık daha sonra tel filan ve istanbula yanıma gelmeye başladı telefonda Hakani hep orgazm ediyordum ve ne istediğimi ve onun ne istediğini çok iyi biliyordum önce bakırköye sahile gittik ve Hakan sahilde otururken göğüslerimi ellemeye başladı, daha sonra bende dayanamayıp yarağını ellemeye başladım ve ötesine gidemiyorduk zaten etraf çok kalabalıktı en son sahilin sonuna kayaların dibinde bi yerte oturduk. Hakan amımı okşamaya başladı ve çıldırmaya başlamıştım dudaklarımı o kadar sıkı öpüyorduki nefes alamıyordum ve güpe gündüz elini kilodumun içine sokup amımı parmaklamaya başladı ve 1 saat kadar böle devam ettik ikimizde çıldırmıştık en son benim çalıştığım işyerine gitmeye karar verdik Hakanla depoya geçtik ve girer girmez Hakanin kaya gibi duran yarağını ağzıma almaya başladım Hakanda başımı tutup boğarcasına beni emdiriyordu yarağını ve sonra üstümü çıkarttı göğüslerimi deli gibi emiyor yalıyor ısırıyordu ve sonra eteğimi kaldırdı ve kilodumu zorla sıyırdı öle bişeye nıyetım yoktu ama Hakan çıldırmıştı ve bende dayanamayıp Hakanın kollarına attım kendimi beni masaya yatırdı amımı yalamaya başladı o kadar delirmiştimki sokması için yalvarıyordum ve Hakan sonunda o kapkalın yarağını amıma yavaş yavaş sokmaya başladı acımdan ellerimi ısırıyordum ve yaklaşık 1 saat böyle devam etti ve sık sık buluşmaya halada devam ediyoruz bana imam nikahımıda yaptı ölece devam etmeyi düşünüyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.