29 Şubat 2012 Çarşamba

hayatımın en anlamlı günü oldu..

Slm.. Ben lisede okuyan 18 yasında birisym.. Anlatacağım hikaye tamamen gerçek.Neyse.. Sevgilim vardı kendisi askerdi 2 yıl önceden felan tanıyorduk birbirimizi ve bu sene çıkmaya başladık.. Kendisi askerde olduğu için eskisi gibi görüşemiyorduk.Sadece telefonla konuşabiliyorduk.her neyse.Biz ilişkiye qirmeye karar verdik ve okulun kapanacağı hafta izne geldi.. ben onu görmek için gittim.Beni aldı ve çarşıda biraz elele gezdikten sonra ablasının evine gittik.ablasıyla tanıştık ve ablası yengesine gitmek için evden çıktı. biz evde başbaşa kalmıştık.beklediğimiz gün gelmişti.. Ablası gittikten sonra yanımda ayrıldı ve kapıyı kilitledi yanıma geldi öpüşmeye başladık askerde kız görmediği için bayağı azgındı. bende ilk defa birisyle ileri gideceğimi bildiğim için azgındım.. neyse uzun uzun öpüştük öpüşürken göğüslerimi oksamaya başladı. sonra dayanamadı üzerimi tamamen çıkardı. bende onu soydum.. çırıl çıplak bir vaziyette uzun uzun seviştik. sonunda ben oturdum ve o yatağa dizlerinin üzerinde kalktı ben onun sikini ağzıma aldım ve büyük bi özlemle yalamaya başladım çok azmıştı artık dayanamıorm die bağırdı ama çokta inliyordu saçlarmı topladı elleriyle zevkten saçlarımı çekmeye başlamıştı bir süre sonra ben bıraktm yalamayı.. sonra o yalamak için pozisyona geçti ama ben yalatmak istemediğimi söyledim oda dayanamıyordu ztn.. beni yatağa sırt üstü yatırdı ve yatağın kenarına doğru çekti beni.. bacaklarımı elleriyle ayırdı..fiziğime bayılıyordu zaten .. sikini benimkine sürtmeye başladı bende inliyordum.. şeyim baya ıslanmıştı yanıyordu hemde.. sonra yavasca sokmaya basladı çok dardı onunkide byüktü hemde kız olduğum için canım çok yanıyordu.. ben sesimi kimse duymasın die bağıramıyordum kendimi çok zor tutuordum .. o birden bastırdı ve içime tamamen girdi şeyi bir anda çok canım yanmıştı gözümden feci halde yaşlar akıyordu.. o an gülümsedi ve üzerime uzandı artık benimsin askım dedi bende sevinmiştim çnkü sevdiğim çocuğa aittim artık. Sonrasında ben bir tuhaf oldum ve çıkardı şeyini benmkinden ben yataktan yavasca kayarak yere otrdum oda yanıma otrdu ona sarılarak ağlamaya başladım. mutluydum ama kızlığımı kaybetmiştim o yzden olsa gerek oda bana sarıldı ve 10 dk ya yakın o şekilde oturduk.. sonra kalktı ben hala istiorm seni dedi bende canım çok yandı önden yapma dedm beni domalttı ve arkadan sokmaya calıştı .. şeyi ıslaktı zevk suları çok fecidir.. benm yalamama gerk bile kalmıyordu. "sexhikayelerr.blogspot.com"  yavasca basını soktu götüme çok acıordu yine sesimi çıkaramıordum tamamen giriyim mi askım dedii gir askım artık sormana gerek yok dedm.. birden hepsini soktu o anda attığım çığlığı anlatamam çok canım yanıodu yine ağlıodum bu sefer canımın yanmasından. 5 dk felan öle sikti götümden beni.. ve sonra götümn içine boşaldı. o çok rahatlamıştı ben ztn acıdan çok ktü olmuştum.. bütün gün aksama kadr sarılıp uyuduk o yanımdayken herşey çok güzeldi ama artık eve giderken kopamıyorduk.. beni son kez uzun uzun öptü ve arabaya bindim öyle ayrılmştık o günden sonra 3-4 gün felan gtmün üstüne oturamamıştım. Şimdi evlilik planlarımız dahada fazla.. kendi aramızda nişanımızı yaptık neyse herkese iyi günler : onu çooook seviyorumm :

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.