29 Şubat 2012 Çarşamba

Harika Bir Sikişti

Merhaba hikaye okuyucuları. Öncelikle burada anılarını ve fantazilerini paylaşanlara ve bu anımı okuyanlara teşekkürler. Buradaki yazıları okuyarak çok zevkli zaman geçiriyorum. Bu anlatacağım kesinlikle %100 gerçek ve yaşadığım bir anımdır. Ben 27 yaşımda 1.78 boyumda 78 kg biriyim adım murat. Kendime ayit bir bilgisayar şirketim var ve işim gereği bir çok insanla tanışıp işlerini yapıp bilgisayar satıp görüştüğüm kişiler var. Anlatacağım anım bundan 10 gün önce işyerime gelip bir bilgisayar almak isteyen ve alan süper bir hatunla yaşadığım ve zevk aldığım halende ilişkimiz devan eden bir zevk yaşantımdır. Adının aslı olduğunu öğrendiğim hatuna bilgisayarını satıp evine kurulumunu yaptım ve ertesi gün adslsinide . açtırıp bir msn adresi aldık ve benden kendisine destek olmamı bilgisayar ve msn konusunda bişeyler öğretmemi istedi severek kabul ettim çünkü beni felaket etkileyen biriydi onun yanında sikim hep kalkık dururdu aslıda zaten bunu farketmiş olacakki çok samimi davranıyordu. bilgisayarını sattıkdan 3 gün sonra internetinin açıldığını gelip gelemeyeceğimi sordu severek hemen . arabama atlayıp evine gittim. Evde yanlızdı ve üzerinde göğüslerini ortaya çıkaran açık yakalı badi ve altında diz üstü bir edet vardı görüntüsü ve kokusu beni çıldırtmıştı. neyse bilgisayarın başına geçim herşeyi hallettikden sonra kamerasını açtıko anda yanımda eğilmiş vaziyetde durduğu için gögüslerinin üst kısmı mükemmel görünüyordu o anda (Msn de . sohpet ederken dikkat et yanlız herkez mükemmelliklerini görmesin) dedim ve gülüştük yok canım görse görse sen görebilirsin böyle diyince ben koptum. aslında dahada yakınlaştırsam kamerayı bir sakıncası olurmu dedim kameraya ne gerek var gerçekten beyendiysen bakabilirsin dedi, elleyebilirmiyim dedim, ileri gitmemek şartıyla dedi ok deyip gögüslerini okşamaya başladım. ve badisiyle südyenini çıkartıp koltuga uzatıp göğüslerini emmeye başladım çok zevk alıyordu ve banada zevk veriyordu. Elimi kiloduna attığımda sırıl sıklam olmuştu ve aşağı inip kilodunuda çıkartıp eteğini yukarı sıyırarak bira o muhteşem amını yalamaya başladım. Eliyle kafama bastırıp inliyordu ve artık zamanı gelmişti bende hemen soyunup sikimle amcığına biraz fırca yaparak yavaşca içine girdim. Yüzüne baktığımda dudaklarını ısırıp gözleri büyümüştü zevkden ve başladım ben git gele derken 5 dakika geçmiştiki sarsılarak rahatladı, hadi aşkım sende gel diyordu ve bikaç dakika sonrada ben boşaldım. ama daha doymamıştım ve benimkide zaten daha inmemişti tekrar girdim içine yaklaşık yarım saat birçok pozisyonda sikiştik ve birerkez . daha rahatlamıştık. kalkıp bişeyler içelim dedi kilodunu ve südyenini takmadan sadece badisini giyip altdada eteği birer kola doldurup geldi ben halen çırıl çıplak yatıyordum kanepede yanıma gelip al aşkım biraz içini ferahlat deyip kolalarımızı içtik ve benimkini okşuyordu sanada onada tekekür borçluyum çok zevk verdiniz diyordu ve benimki yine dikelmeye başladı hadi devam edelim dedim yok doydum daha sonra deyip buğunlük bukadarı yeter duş almak istiyorum şimdi deyip hadi beraber girelim duşa dedi. beraber banyoya girip birbirimizi yıkadık tabi benimki devamlı dimdik sürtüp duruyordu, seninki doymadı heralde dedi evet doyamadım bikere daha istermisin dedim. Sana hayır demem aşkım hadi gir deyip bacaklarını açınca içine girip gitgele tekrar başladım banyoda şüper şap şap diye sesler yankılanıyordu ve önünden çıkıp arkasına girmek istedim müsade etmedi önden devam et dedi yaklaşık yarım saat daha banyoda sikiştikden sonra ikimizde bitkin bir vaziyetde küvetin içinde yığılıp kaldık sonra tekrar yıkanıp toparlanıp vedalaşarak çıktım evinden ve her akşam işden döndükden sonra beni arar 10 gündür her akşam en az 2-3 posta saatlerce sevişir sikişiriz. Heee bu arada evinde şu sıralar yanlız yaşadığı için rahatız normalde annesiyle birlikte kalıyor fakat annesi ablasının rahatsızlanması sonucu ankarada ve meydanda bize kaldı. ama anneside döndükden sonra ilişkimiz benim şuan boş olan diğer evimde devam edicez. Sevgili bayanlar ben gerçekten seksi çok seven önem veren biriyim gizlilik ve temizlik koşulu ile benimle birlikde olmak isterseniz önce msnde görüşelim sonra istediğinizi yapalım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.