29 Şubat 2012 Çarşamba

Hamamda neler oldu

Erkek arkadasimla is seyehatine çikmistik.aksama kadar çalisiyor,otele yorgun argin dönüyorduk.her aksam yemek öncesi hamama ve saunaya giderek yorgunluk atiyorduk.bir aksam   masaj yaptirmaya karar verdim.masaj odasina girerek yatagina yüzüstü yattim.görevli kadin kalçalarimi örtecek biçimde bir havlu koydu üzerime ve disari çikti. Az sonra görevlinin tekrar geldigini ayak seslerinden anladim.omuzlarima döktügü masaj kremi sirtimdan agir agir akarak belimde olusan çukura doldu.ilk el temasi ile masaj yapanin bir erkek oldugunu anladim.kocaman ve güçlü elleri vücudumda omuzlarimda, boynumda, belimde dolaniyordu.daha sonra baldirlarim,dizlerim,ayak bileklerim ve   parmaklarim büyük rahatliga kavusmustu.az sonra sirt üstü yatmistimki masörün ne kadar yakisikli ve çekici bir erkek oldugunu gördüm. Dayanilmazdi. O .   bana masaj yaparken ben de onunla sevistigimi hayal ediyordum. Elleri gögsüme indiginde irkildim. Gögüslerimi masajdan çok oksuyordu. Elleri bacak aralarimi sikarken arada sirada amima degiyordu.ve bu beni son derece tahrik etmisti. Acaba benimle sevisirmiydi. Bu duygular arasinda masajin bittigini çok sonra farkettim. Bu tahrik edici, çikldirtici masaj son aksama kadar .   sürdü. Son gündü ertesi gün otelden ayrilacaktik gece yarisini geçmisti. Çalan telefona uzandim arayanin o oldugunu biliyordum.beni hamama çagiriyordu.yanimda yatan erkek arkadasim çok derin bir uykudaydi. Sessizce odadan çikip hamama gittim. Hamamdan gelen los isiga yürüdüm kapi arkamdan kapandi güçlü bir çift kol bani belimden sardi. Çilginca arzularla boynumu, kulaklarimi, öpüyor, elleri gögüslerimi oksuyordu. Yüzümü ona dönüp diz çöktüm.önce tassaklarini yaladim. Siki hem büyük hemde kalindi ve amima girmek için sabirsizlanir gibi bir hali vardi. Dilim olanca kivrakligi ile sikini ve tassaklarini yaliyordu. Sikini agzima aldigimda ellerim kasiklarini ve tassaklarini oksuyordu. Göbek tasina yattigimda ben üstteydim. Kalin atesli dudaklarini agzimin içine aldim. Ne kadar yumusak ve sicak dudaklari var diye düsündüm. Bu dudaklar gerçekten insani bastan çikarir. Öpüslerim boynuna ve memelerine kaydi. Bir erkegin memesini emmek bu kadar zevkli olabilirmiydi. Buna inanamiyordum. Ben onu çildirtmaya devam ederken onun elleri benim kalçalarimda dolasiyordu. Tekrar sikini agzima aldim. Iste o anda sikimi .   amina sokmak istiyorum diye bagirdi. Bende bunu çok istiyordum ve izin verdim. Muhtesemdi. Olamazdi. Ben ileri geri hareket ederken oda   benim gögüslerimi güçlü elleriyle sikiyordu. Ona dogru egildim diklesmis olan gögüs uçlarimi isirdi-yaladi agzina aldi. Bu beni çok tahrik etmisti. Daha sonra arkama geçerek arkadan amima soktu. Sikini bu pozisyonda daha iyi ve daha farkli hissediyordum. Kendimi hamamin sicakligindan terlemis ve yapis yapis olmustuk. Bu bizi daha çok heyecanlandirmisti. Vücudundan damlayan terler benim vücudumla birlesiyor sanki her ter damlasi beni   ayri ayri sikiyordu. Saçlarimi tuttu ve geriye çekti. Sanki ata binmis gibi gibiydi. Arkadan amimi sikmesi çok hosuma gitti. Ben   çigliklar atiyor, kendimden geçiyordum. Sonunda her ikimizde bosalip kendimizi göbek tasinin sicak taslarina birakiverdik. Ertesi gün otelden ayrildigimda onu bir daha hiç görmedim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.