29 Şubat 2012 Çarşamba

Halamın Ogluyla Gay Sex

Selam ben ist dan benımde başımdan gecen hep bu olaylar hala cocugundan gectı ben daha küçüktüm evimize kömür gelmişti ben abilerim ve halamın oglu taşıyoduk bizim işimiz bitti ve hala ogluyla evde tek kalmıştık ben uzanmıştım ve halamın oglu yanıma geldi ne yapıyon dedi hiç deidm ve birden üstüme cıktı ben ne diyecegimi şaşırdım ama sesimde cıkmadı bir yanım ıstıyor ama bir yanımda korkuyordu ve benı öpmeye başladı bende kendimi ona bıraktım sonra penisini çıkapıp elime verdi o kadar güzel ve yumuşaktıkı agzımda hıssetmek ve tatmak ıstedım ve düşündügüm gibi oldu agzıma verdı emdım emdım doyana kadar emdım sonra oda benımkini emmeye başladı şaşırdım sonra döndü arkasını gel cık dedi üstüme sik beni dedi inanamadım ben ne ümit ediyodum neyle karşılaştım bende çıktım ama  " sexhikayelerr.blogspot.com "  sokamadım sonra anladımki niyeti başkaymış sonra bana şimdi bende dedi sen dön bakalım dedi ben döndüm penisini tükürükledi ve deligime önüne getirdi kulagımı sessizce sakın bagırma dedi anlamadım neden ki dedigime kalmadı birden kötledi ve agzımı tuttu sankı içimden ruhumu cıkardılar o sevk alıyor bense acı cekiyordum sonra agzımı bırakdı ben abi ne olur canım cok acıyor dedim oda bana o can acısı degil sevkin dorugundasın dedi ve içime boşaldı ve durdu sankı kaynar suları ıcıme boşaltılar gibi sonra penisini çıkardı ve wc ye git ve bu konuyu kimseye bahsetme dedi akşamki olayımız bir başka oldu bunuda bir dahakine yazıcam

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.