29 Şubat 2012 Çarşamba

Halamın Kızı Melisa

ÖnceLiKLe herkeze Meraba.AnLattığın olay kesinlikle doğrudur.ADım anıL Lise 3. sınıfa qiderken başımdan qeçti bu olay.bir qün okul çıkışında halamın kızı melisa bana bu akşam anneminde kendilerinde olacağını ve benimde onlara qitmem qerektiğini söyledi.Bende Doğal olarak kabul ettim ve hep beraber onların eve qittik.Biraz annemlerle oturduktan sonra qel benim odama qidelim dedi bende tmm dedim.ne yapalım dedim oda film izleyelim dedi bende tmm dedim.FiLmLere baktık bi Macera filmi seçtik ve bilqisayara taktık bilqisayar ekranını qörmek için ranzaya uzandık arkaya ben qeçtim ortaya mısır :D önede o qeçmişti.filmin ortalarında mısır bitti buna söyledim oda aldı mısırı ve kaldırdır.Tam heyecanlı yerinde birden sıçradı ve dudaklarıma yapıştı ne olduğunu anlamadım ve sen ne yapıyorsun dedim?Oda sana aşığım deyince benimde karşı koyasım yok elbet.Soydum qüzelce bunu bakire amını qörünce benim osmnanı verdim eline yala dedim amatörce yaladı ve domaldı bende 1 saat durmadan fll siktim.Her türlü pozisyonu denedik çok qüzel qeçti.Artık Okulda evde her yerde bos bulduğumda sikiyorum benim orospum oldu. MeLisa qibi bir anı yaşamak isteyen kızlar eklesin --------------[at]hotmail com

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.