29 Şubat 2012 Çarşamba

halamın ayakları

Annem ve babam halama emanet edip beni tatile gittiler halamın yanında çekingendim ve onun dediklerine uymak zorunda kalırdım yapmassam kızardı ceza verirdi en sonun çarşıdan geldiğinde yorgundu ayaklarına masaj yapmamı istedi yaptım ayaklarımı koklada ayaklarımın kokusunu ii tanı sana lazım olcak dedi kokluyordum adeta deli gibi alışmıştım bana bişi dedi duymadığım için cezası ağırdı yat yere dedi ben hala akaytaydım yere yat köpek dedi ve bir tokat sonra yerdeydim şimdi sen cezaları bilmiyorsun dedi o zaman gör dedi dediklerini yapmamak 50 kırbaç 50 kırbaçı kıçımda ve suratımda hissettim bana hala dedin dedi ve bunun cezası şu dedi banyoda soğuk su ile yıkandım eve ıslak ıslak sopayla dayak yedim şimdi gücümü anladınmı diye boğazımı sıktı ve suratıma tükürdü tükürüğümü sakın silme dedi çünki susadığın zaman onu içeceksin dedi beni bağladı ve yerde bir köepk gibi dövdü ve oynattı gülüyorsu ah köpek seni mum edicem dedi ben bağırdım o anda durdu ve suratıma bir darbe ile sessiz kaldım bağırmıycaksın ağzımı bantladı 2 dk daha vurduktan sonra boğazıma tasmayı bağladı çekerek beni bir köşeye "sexhikayelerr.blogspot.com" koydu 30 dk kendime gelemedim biz zaman sonra ayağıya kalktım ve ayaklarımın kokusunu özlemişsindir dedi ve ayaklarını koklatıp yalattı yaladıktan sonra sana su vereyim dedi kendi 2 bardak su içti ve aç ağızını dedi 10 defa tükürdü tüküğünün 2 si yere düştü ve yerden yala iç onu köpek sana şans veriyorum dedi eğildim yalarken sivri topuğuyla kafamı bastırdı üsttümkde dans ediyordu zıplıyordu sıtımı kul tablası yaptı ve kıçımda söndürüyordu sigarayı çok acıyordu ama fark ettirmedim bu en iyisiydi acıktınmı dedi bende eet efendim dedim o zaman bana yemek yap dedi yada pizza söyle dedi pizza geldi ve kırıntılarına tükürdü al ye bunla idare et ve sadece çay bardağında sıcak su sadece bir bardak su içeceksin dedi ben yatacağım yoruldum sende ortalığı topla odaya gel dedi uyumamıştı saat erkendi sen uyumassın dedi ama ben seni uyuturum kırbaçlar ard arda vücudumdaydı bayılmıştım sabah kalktığımda evde kimse yoktu notta akşam misafirler gelicek yemek hazırla köpek yazıyordu devamı gelecek...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.