29 Şubat 2012 Çarşamba

Halamla Sabaha Kadar

bu tatlı olay basımdan gecen bahar gecti...ben 19 yasında 1,80 boyuında 70 kg bir gencim.hemen tatlı anıma gecmek istiorum aksam halamlara misafirliğe gitmiştik oturduk eğlendik eniştem iş için ist a gitmek üzere yola cıktı biz birazdaha oturduk sonra hadi kalkalım dediannem kalktık ben ayakkablarımı giymeye gittim önden annem bana sen halanda kalcan dedi halamlara bikackez hırsız girmişti ondan tamam dedim annemler gitti halama ortalığı toplamasında yardım ettim hava sıcak olduundan halam ben dus alcam dedi girdi banyoya benim aklımda hiç sex yoktu içerde oturuyodum kalktım benim kuzenin ağlama sesini duydum daha 1,5 yasında yanına gittiimdene göriim halam cırıl cıplak cocuğu yatırmaya calısıyo beni gördüünde hiç kendini saklamaya calısmadı bile aksıne güsel bi gülücük attı ben cıldırdım gittim yanına halam cocuğu sallarken bende halamın memelerini oksuyodum halam cocuğu yatırdı ve içeri gectik halam beni soydu ve benim yarrağımı yalmaya basladı sonra 69 a gectik amının içini nasıl yalıyorum ama halamdan cıkan sesler beni dahada tahrik ettiben yaladıkca o inliyor ve sok die bağırıyor bende dayanamadım domalttım ve amına öle ir soktum kı biraz içinde bekledim sonra ileri geri yapmaya basladım bi süre sonra içine bosaldım sonra cıkarıp azına verdim yaladı yıne sahkandırdı benim yarrağı bu sefer ben sırt üstü yattım onu ustume oturttum üzerimde zıplamaya basladı7 8 dk zıpladıktan sonra ben yine içine bosaldım oda benim üstüme bosaldı böyle sabaha kadar sikiştik cocuk arada uyanıyodu bizde mola verioduk en son ban yoda kaydım o gün artık hep kayıyorum coooooooooooooook güsel amcığı belediye çukuru gibi oldu sike sike kafam girer artık ama cok güsel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.