29 Şubat 2012 Çarşamba

Güzel Arzu

Bizim apartmanda hemen üstümüzdeki komşumuzun arzu adında bir kızları vardı. Sık sık göz göze gelirdik ama o gözlerini benden sürekli kaçırırdı. Misafirliğe gittiğimizde de fazla yanıma yaklaşmaz uzaktan kaçamak bakışlar atmakla yetinirdi. Babası muhafazakar biri olmasına rağmen o sürekli dışarıda daracık kotlar ve mini etekle dolaşırdı… Düzgün sütun gibi bacakları, dolgun göğüsleri ve pempe dudakları vardı… Daha apartmana ilk taşındığımızda ona tutulmuştum. Bir gün dışarıda bisikletle dolaşırken onunda bisikletiyle tek başına dolaşmakta olduğunu gördüm. Sesizce yanına yaklaştım. Beni görünce biraz şaşırdı ama sonradan toparlandı. “Ne istiyorsun?” diye sordu. Ben de onu deliler gibi sevdiğimi ve onunla arkadaş olmak istediğimi söyledim. Beni reddetti fakat gözleri ile söyledikleri birbirini tutmuyordu. Bende bozuntuya vermeden “tamam öyleyse” deyip yanından ayrıldım… Ertesi gün evde uzanmış maç seyrediyordum ki birden kapı zili çaldı. Kapıdaki arzud. “Annem kek yapacakta kabartma tozu kalmamış sizde varsa biraz verecekmişsiniz” dedi… Bekle biraz dedim ve içeri girdim. Bizimkiler düğüne gitmişlerdi ve evde kimse yoktu. Biraz bekledim ve kapıyı açtım gayet resmi bir şekilde elimde kabartma tozu varmış gibi yapıp ona doğru uzattım. Oda elini uzatınca kolundan çektiğim gibi içeriye soktum ve kapıyı kapattım. Evimizin ses yalıtımı çok iyiydi yani ne kadar bağırırsa bağırsın kimse onu duyamayacaktı.. Fakat tahmin ettiğimin aksine arzu hiç sesini çıkarmadı ve birlikte salona girdik. Tam koltuğa oturacağı sırada kolundan tuttum ve yere yatırdım. Pembe dudaklarını emmeye başladım. Konuşmaya çalışıyordu ama dudakları benim kontrolümde olduğu için buna izin vermiyordum. Biryandan öperken diğer yandan ellerimi kalçalarının üzerinde gezdiriyordum. Sonunda o da yola geldi ve bana eşlik etmeye başladı. Önce daracık pantolonunu çıkardım. Ve sütun gibi bacaklarını aşağıdan yukarıya doğru öpüp okşamaya başladım.. Sonra tişörtünü ve sütyenini çıkardım. Memeleri çok dikti. Başladım memelerini yalamaya. Bir kaç dakika sonra bizimkinden inlemeler duyulmaya başladı. Tava geldiğini anladım. Kilodunu çıkardım ve bacaklarını omzuma attım. Akıbetini anlamış olacakki yüzü kızardı ve bacakları titremeye başladı.. Korkmamasını acı çekmeyeceğini söyleyince biraz rahatlar gibi oldu. Yarağımı bacaklarına sürtmeye başladım. Her sürtüşümde titriyordu. Üzerine doğru eğildim ve memelerini okşamaya başladım. O da bacaklarını belime sarmış zevkten gözlerini yummuş öylece duruyordu. Ben inadına içine girmiyordum. Amcığı sırılsıklam olmuştu ve sanki gir artık diyordu ama ben girmemekte direniyordum. arzu artık çıldırmış içine girmem için bacaklarıyla kalçamı itiyor fakat güç yetiremiyordu. En nihayetinde hiç ummadığı bir anda yüklendim var gücümle yarağımı amcığının içine daldırdım. Bunu hiç beklemiyordu. Öyle bir çığlık attı ki sormayın gitsin… Bu çığlığın üzerine bende gaza geldim ve hızlı hızlı pompalamaya başladım. Kesik kesik nefes alıyordu. Sanki boğulacak gibiydi. Sonunda büyük bir şiddetle içine patladım. O da rahatladı ve kasları gevşedi “çok güzeldi” dedi. O günden sonrada sık sık kaçamak sevişmelerimiz oldu…

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.