29 Şubat 2012 Çarşamba

Grup Seks`e Katılan Travesti

Selam ben esra. Artık beni tanıyorsunuz, bu üçüncü hikayem. Maille tanıştığım kemal ile buluşup o ve arkadaşları ile grup sex    yapacaktık. Cumartesi günü buluşup taksimdeki evine gittik. Arkadaşları evdeydi. Arkadaşlarının adı namık ve ayhan. Kemal 185 boyunda atletik yapılı ve    20 cm yarraklı biri. Namık 178 byunda 22 cmli biri. .    Ayhan ise 160 boyunda 25 cmli biri. Kemal hemen başlayalım mı dedi bende olur dedim. Soyunup koltuğa oturdum. Namık ile kemal yanlarıma oturup beni öpüp ellemeya başladılar. Ayhan ise önüme    oturup amımı yalamaya başladı. Ben inliyerek boşaldım, sora onları oturtup sırayla hepsinin yarrağını ağzıma alıp sakso çektim ve hepsinin ağzıma .    boşalmasını sağladım. Sora kemalin sikine oturdum ve namık arkama geçip götünüde ben sikeyim dedi. Bende daha zamanınız var her yerimi    sikeceksin dedim. Ayhan da sikini ağzıma soktu. Üç yarrak birden yiyordum. Bana pompalamaya başladılar, ben ise zevkten uçuyordum. Hepsi içime    boşalınca yer değiştirdiler ve sırayla hepsi içime boşaldı. Beraber yere uzandık. Benim aklıma birşey gelmişti. Kemale dönüp bir tane travesti getirmesini söyledim. O beni sikerken sizde onu sikersiniz, değişiklik olur dedim. Kabul ettiler ve bir saat sonra travesti ile geldiler. Adı arzuymuş. 1. 80 Boyunda sarşın, kahve rengi gözleri vardı ve 90 60 90 ölçülerine sahipti. arzu soyundu. Ben hemen    27lik yarrağını yalamaya başladım. Bu sırada ayhan arkadan amıma sokmuştu bile. Ben çığlık attım birden soktuğu için canım yanmıştı. arzu ise kemalin sikini ağzına aldı. Namık ise götüne sokmuştu. Domaldım arzu`ya kremi verip...Hepimiz zevkten inliyoduk ve hepimiz birden boşaldık. Ben arzuya beni sik dedim. O da götünden sikerim dedi. Ben önce amıma gir dedim hayır götünde sikerim dedi. Ben de domaldım arzuya kremi verip. arzu kremı sikine ve götüme sürüp sikini soktu. Ben inlemeye başladım. Hepsi girince birden çığlık attım. Ayhan da arzunu götüne girip pompalamaya başlamıştı bile. arzu ve ben zevkten bağırışıyorduk ki kemal benim, namık arzunun ağzına yarraklarını .    soktular ve pompalamaya başladılar. Yaklaşık yarım saat gidip geldikten sonra hepsi boşaldı. arzu ayağa kalkıp parasını aldı ve üstünü giyinip giderken yanıma geldi ve bir süre onunla deli gibi öpüştük sonra arzu gitti. Biz de o gece uyuyup sabah 15    e kadar sikişmeye devem ettik. Evet arkadaşlar mail adresime en güzel maili atan üç kişi ile sevişicem. kadın erkek fark etmez. Maillerinizi ve hikayelerinizi bekliyorum. Hepinizi öptüm... Gönderen: Esra

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.