29 Şubat 2012 Çarşamba

Grup Seks Yaptım Kocamı Aldattım

40 yaşıunda oldukça güzel bakımlı bir kadınım cok seksi sayılırım birazda doyumsuzum eşimle yatak odamız bayağı remklidir yatakda denemediğimiz pozizyon yoktur her tülü cılgınlığı yaptık ama bazen birbirimize yetmediğimiz daha cılgın şeyler yapmak istediğimizi biliyorduk eşimle konuşup ne yapmamız gerektiğini konuşuyoruz konuştukça altım ıslanır azıyordum ve karar verdik aramıza birini alacaktık ama cok dikkatli olmak lazımdı her iki tarafta zarar görmemeli idi bir gün evde yanlızdım be nette dolaşırken selçuk adlı biri ilemerabalaştık sohbet koyulaştı sex kadar varmıştı bende dedim 2 erkeği denemek istiyorum diye oda olur dedi cam açınça bayağı yakışıklı 30 yaş olduğunu bekar olduğunu söyledi o günden sonra 15 gün deveamlı konuştuk bayağıda birbirimize alıştık yanlız eşimden habersiz oluyordu bunlar bir gün bana buluşalım dedi bende kendime hakim olamadım ve kabul ettim mini etek ve bir bluz giydim bayağıda sekzi olmuştum dışarıda buluştuk bayağı da samimi olmuştuk beni evine davet etti gidelim dedim iceri girdik birer içki içdik vemüzik calıyordu benim yanıma yaklaştı dans edelimmi dedi tabi dedim ve başkladık dans etmeye artık birbirimize yapışmış vaziyette dans ediyorduk bir anda dudaklarıma yapıştı öpmeye başladı artık bende karşılık vermeye başladım cunki dolmuştum yavaş yavaş beni soymaya başladı soyarken memelerimi öpüyor cok güzek olduğumu söylüyordu artık dayanamadım sik beni demeye başladım aşağı inip pantolununu indirdim erkekliğini cıkarıp ağzıma aldım emmmeye başladım hem emiyor artık içime istiyorum dedim beni domaltıp hızlı bir şekilde girmeye başladı adeta orgazm şelalesi gibi üst üste boşalıyordum s0onra beraberce içime geldi yığıldık beraberce dudaklarıma bir opücuk kondurdu ve sana bir sürprizim var dedi bira zsonra kapı caldı bir arkadaşı dha geldi anlamıştımve beni bugün sike doyuracaklardı isimleri değiştirdim yeni gelen sami ismi idi sami meraba dedi selçuk yanıma gelip beni öpmeya başladı bu ara samide soyunup yanımıza gelmişti sami amımı yalıyor selçukta memelerimi adeta ısırıyor dudaklarımı mosmor yapmıştı selçuğun sikini ağzıma alıp yalıyor sami sikini cıkarmış sırada bekliyordu selçuk ağzımdan cıkıp arkamı zorlamaya başladı hiç yapmamışıtım ama acıyor dedim oda krem sürüp başladı cok acıyordu ama acı zamanla zevke dönüştü samide amıma girip adeta beni tost yapıyorlardı ve cok zevk alıyordum adeta beni ucuruyorlar cok harika idi bayağı girip cıktıktan sonra her ikiside ağzıma boşaldılar o gün akşama kadar her yerimden defalarca siktiler adeta sike doymuştum akşam eve dnünce her tarafın ağrıyordu ama eşime ne diyecektim ve en doğrusu gerçeği anlatmaktı ve onu yaptım ve eşime arkadan verip özür diledim bir daha sefere tesadüfen tanıştığım selcuğun kız kardeşi ile yaşadıklarımı anlatacağım şimdilik hoşca kalın3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son Kamagra Jel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.