29 Şubat 2012 Çarşamba

Götüm arkadaşlarım tarafından sikildi

Balıkçı kulübesi başlığı altında Hasan ve Hikmet’le yaşadıklarımı anlatmıştım ve maalesef hikayemin o kısmı kayıtlarımdan silinmiş. Hasan ve Hikmetle yaşadığım hikayemin o ilk kısmını tekrar yazacağım o zaman o kısmıda okursunuz. Yıllar önce yaşadığım ve unutamadığım bir hikaye bu. İlk kısmında bir sahil kasabasında Hasan'la tanıştığım onun balıkçı kulubesinde yaşadıklarımızı ve daha sonra Hasan'nın arkadaşı Hikmet'le de zevkleri yaşadık. Birkaç gün onlarla çok güzel şeyler yaşadık ve sonra ben İstanbul'a dönmüştüm. İstanbul’a vardığımın ilk gecesi başımı yastığa koyduğumda yaşadıklarımı hayal ediyor. Yaşadığım o zevkleri gözümün önünde canlandırmaya çalışıyordum. Umarım kimseye söylemeyecekler bu yaşadıklarımızı diyor. Acaba onlara dediğim gibi tatil amaçlı oraya tekrar gitsem mi? Gidersem iş çığrından çıkıp yanlış taraflara kaymasından korkuyordum. İşi tadında bırakmalı bu kadar yaşadığım şeyler yeter diyerek o gece kafamda bir sürü şeyler geçerek uyudum. Ertesi gün işyerine gittiğimde hala o kulübede yaşadıklarım aklımdaydı. Bu gidişle aklımdan hiç çıkmayacak gibiydi. O gün akşamı yatağa yattığımda yine aynı düşünceler kafamdan gitmiyordu. O düşüncelerle üzerimdeki her şeyi çıkarıp...attım çırılçıplak yatağa uzandım. Kalçalarımı okşuyor deliğimi parmaklıyor Hasan ve Hikmet’in bu deliğe nasıl defalarca girip çıktıklarını hayal ediyordum. Tekrar aynı şeyleri yaşamak için her geçen zaman daha büyük bir istekle kıvranıyordum. O isteklerin arasına bazen olumsuz düşünceler giriyor. Gitmemeliyim tadında bırakmalıyım diyordum ama içimdeki zevk fırtınaları tekrar gitmek için hayvani bir güdüyle olumsuz düşünceleri bastırıyordu. Mutfaktan Hikmet’in siki büyüklüğünde bir salatalık aldım Hikmeti hayal ederek deliğime soktum. Bir elimle deliğimde salatalıkla git gel yaparken diğer elimle 31 çekmeye başladım. Sanki kulübede yaşadıklarımı yaşar gibiydim ama salatalık Hikmet’in sikinin yerini tutmuyordu. Onun sıcaklığı yoktu ama yinede o yaşadıklarımı hayal ederek boşaldım ve salatalığı götümden çıkarmayarak uyudum. Sabah kalktığımda götümdeki salatalık götümün sıcaklığından yumuşamış pörsümüştü. Onu deliğimden çıkarıp duş alıp işe gittim. Her gece yaşadıklarımın hayaliyle kendi kendimi tatmin ederek 4 gün geçmişti. 4. gün artık izin alıp ne olursa olsun deyip gitmeye karar verdim ve o gün işten izin aldım. Ama içimdeki tereddüt beni rahat bırakmıyordu. Ya diğer arkadaşlarına anlatmışlarsa? Yaşadıklarımız burada kalacak dediler ama ya sözlerinde durmayıp başkalarına anlatmışlarsa? Ya hiç hoş olmayan şeylerle karşılaşırsam? İçimdeki zevk fırtınası beni gitmeye zorlarken kafamdaki bu tür sorular beynimi kemiriyordu. İzin aldığım ilk günün akşamı hala gidip gitmemekte karasızdım. Ama yatağa yattığımda içimdeki zevk fırtınası beynimi kemiren kurtları yok etti. Her şeyi göze alarak sabahleyin yola çıkacağım dedim kendime. Evet yaşanacak ne varsa yaşansın. Hem onlar yanlış biri olsaydı o süre içinde yanlışları ortaya çıkardı. Yanlışlık yapacaklarsa zaten yaparlardı. Diğer arkadaşları kaç sefer geldi kulübeye onlara belli edecek en ufak bir hareketleri olmadı. Salatalıkla götümde git gel yaparken zevkten keşke belli etseydiler der hale geldim. O kadar azmıştım ki, ahh keşke onların yanında olsaydım hepsine yeterdim. Sabaha kadar aralıksız sikseler yine doymayacakmışım gibiydim. Salatalık götümdeyken sanki hepsi sırayla siktiklerini hayal ederek 31 çekerek boşaldım. Spermlerimi göbeğime fışkırtmıştım onları göbeğime göğsüme krem gibi sürdüm. Salatalığı götümden yine çıkarmadan öylece uyuyup kaldım. Sabah olunca yola çıkmak için hazırlandım ve yola çıktım. Yolda Hasan ve Hikmet’i düşünerek sabırsızlanıyordum. Ne yaşanacaksa her şeyi yaşamaya hazırdım. Kasabaya vardım. Hasan’la her zaman buluştuğumuz cafeye gittim. Saat daha erkendi. Geleceğimi biliyorlardı. Her gün aynı saatte cafeye uğramalarını söylemiştim ama gelmeyeceğimi düşünerek uğramamazlık ederler miydi acaba. Her zaman buluştuğumuz saat yaklaştıkça sabırsızlanmaya başladım. Saat 3 e doğru Hasan kapıdan gülerek girdi. Tekneye bindiğimizde seni çok özledik 5 gündür gözümüzde tütüyordun diyerek sağıma soluma el atarak okşamaya başladı. Keşke dün gelseydin şanssız bir gün. Ne oldu diye sorduğumda diğer arkadaşlarda bu gün kulübeye takılıyorlar kafa çekmeye gelmişler. Yapma ya ne yapacağız onlar varken bir şey yapamayız, bende sizi hayal ederek gelmiştim bir gün daha mı sabredeceğiz tuh dedim. Bir gün daha sabredeceğiz desene dedi Hasan. Ve tekneyi açığa doğru yönlendirirken hiç olmazsa özlemimizi açıkta giderelim öyle gidelim kulübeye dedi. Tekne kıyıdan uzaklaşınca kimsenin göremeyeceği açığa varınca Hasan şortuma el attı ve sabırsızca saldırır gibi bir seferde çıkardı ve kalçalarıma el atark okşamaya sıkmaya başladı. Off bu güzelliği ne kadar özlemişim diyerek deliğime dil atıp yalamaya başladı. Hasan’nın dili deliğimde dolaştıkça ben zevkten kıvranmaya inlemeye başladım. Hasan’ın siki kazık gibi olmuş bir an önce dil attığı deliğe girmek istiyordu. Hasan’da daha fazla dayanamayıp beni dizüstüne getirip arkama geçti ve usulca kaydırdı içime. Gidip gelmeye başlayınca kendimi tamamen Hasan’ın ellerine bırakıp 5 gündür hasretiyle azgınlaştığım o sımsıcacık aletin içime girişlerinden zevkin doruklarına çıkıyordum. Hasan’da bu 5 gün içinde bunları hayal ederek benden daha fazla azgınlaştığı çıkardığı homurtulardan belli oluyordu. Sanki yıllarca kimseyle olmamış gibi çılgın gibi deliğimde gidip geliyordu. Ve sonunda derin bir ohhhh çekerek bütün menilerini içime doldurdu. Şortlarımızı giyip kulübeye doğru yol almaya başladık. Hasan seni ne kadar özlemişim ya! Hikmet’te özlemiştir dedim. Özlemezmi? Her gün senin hayalinle yanıp tutuştu. Arkadaşlarda gelecek zaman buldular yani. Ah onları göndersek ne iyi olur. Ama şimdi çilingir sofrasını kurmuşlardır bile. Hasan’a dün gece hepnizle birlikte olduğumu hayal ederek nasıl azdığımı ve neler yaptığımı anlattım. Hasan off ya ne çılgınsın bak ne hale getirdin yine diyerek şortunu çadır hale getiren az önce içime boşalmış sikini gösterdi.ve dayanamayıp saldıracağım yine diyerek popoma bir şaplak attı. İştahını yarına sakla artık ne yapalım dedim. Hasan bu kadar özledikten ve bu anlattıklarından sonra yarını nasıl bekleyeceğim. Onlara hiçbir şey söylemediniz değimli dedim. Hasan yok canım söylermiyiz ama onlarda bilseydi dün gece hayalini kurduğun şeyleri yaşardık değimli dedi. Yaşardık ama hala çekingelerim var ya onlar Hikmet’le sen gibi değilseler. Yok, canım o konuda rahat ol Hikmet ve ben nasılsak onlarda öyle yaşananları kimseyle paylaşmazlar. Ama öyle olsalar bile bu kadar kalabalığa dayanmak kolay olmaz ya hayal ettiğim gibi zevk değilde, belki başlangıçta zevkli olabilir ama daha sonra o zevk acıya dönerse. Hemde nasıl diyebiliriz ki, gelin beni sikin diyecek halimiz yok. Böyle bir şey söylemek imkânsız. Hasan eğer sen yaşamakta istekliysen ve yaşamaya razıysan onu bir şekilde ayarlarız. Nasıl benimle ve Hikmet’le her şey kendiliğinden geliştiyse onlarlada kendiliğinden gelişmiş gibi bir plan yaparız. Sen istiyorsan onu bana bırak dedi Hasan. Tamam, o zaman yola çıkarken yaşanacak ne varsa yaşamaya razıyım diyerek yola çıktım. Ne yaşanacaksa yaşayalım ama daha önce sizinle yaşamamış gibi her şey kendiliğinden gelişmiş gibi olacaksa olsun dedim ve kulübeye yaklaştık. Tekneden indiğimizde Hikmet ve diğerleri hoş geldin diyerek hazırladıkları sofraya davet ettiler. Izgarada balıklar kızarmış sofrada rakılar açılmış, oturduk benim gelişimin şerefine kadeh kaldırdık. İçerken Hasan’la teknede konuştuklarımızı düşünüyordum. 5 kişiye dayanmak çok zor olur. Yarını bekleyip Hikmet ve Hasan’la yaşanacakları yaşasak daha iyi olacak ama Hasan’a da tamam demiştim. Neyse boş ver ya, Hasan nasıl bir şey hazırlayacaksa razı ol dün gece kuduruyordun ya 5 kişiyi hayal edip, bırak Hasan ne yapacaksa yapsın dedim içimden ve her şeyi oluruna bıraktım. Hoş dayanamazsam zorla tecavüz edecek halleri yok ya. Ama yinede 5 kişinin arasında olma fikri yatağımda yalnızken hayal ettiğim gibi değildi. Hayali zevk ama gerçeğe dönüşme fikri zevkle karışık korku veriyordu. Bakalım başıma neler gelecek derken Hasan haydi denize girelim diyerek kalktı. Onunla birlikte herkes denize doğru koşmaya başladılar bende onlarla birlikte koştum çıplak denize girmek istedim ama nedense bir ürkeklik kapladı. Oysa daha önce çıplak girmiştik hep beraber. Denizde oyunlar oyanyıp şakalaşıyorduk. Hasan dibe daldı bana doğru dipten geldi ellerini şortuma atar atmaz bir çırpıda şortumu bacağımdan sıyırıp aldı. Şortumu elinde bayrak gibi sallayarak kıyıya fırlattı. Herkes denizden çıktı ve şortumu birbirlerine atarak çocukken oynadığımız ortada sıçan oyunu gibi beni şortumun peşinde çırılçıplak koşturmaya başladılar. Hasan’ın ne yapmak istediğini anlamıştım planını uygulamaya sokmuştu bende bozuntuya vermeden şortun peşinde bir ona bir buna koşmaya başladım. Beni şortun peşinde koştururlarken aklıma bir fikir geldi ve şortum Hasan’ın eline geçtiğinde ona koştum o şortumu Behçet’e attığında bende onun şortuna el atıp bir çırpıda bacağından çıkardım ve Hikmet’e attım. Şimdi Hasan’da şortun peşinden çıplak koşmaya başladı. Behçet’e doğru koştu Behçet Hasan’nın şortunu Kamil’e attığında Hasan Behçetin şortuna el attı oda onunkini çıkardı Serkana attı. Artık şortlar birbirine karışmış herkes birbirinin şortunu çıkarıp birbirlerine atıyorlardı. Herkes çırılçıplak kaldığında koşuşturma güreşe dönmüştü. Herkes birbirini yere indirmeye çalışıyordu. Hasan beni tutu yere indirdi ve koltuk altından enseme ellerini kilitlemiş üzerime öyle uzanmıştı. Ben altından kalkmaya çalışırken Hasan kulağıma planı işletmeye başladım diye fısıldadı. O pozisyonu bozmaya hiç niyetim yoktu ama sanki altından kalkmak için çabalıyormuşum gibi yapıyordum. Hasan üzrimde ben altında kurtulmaya çalışırken diğerleri güreşmeyi bırakıp bizi seyretmeye başladılar. Hikmet uff kötü yakalanmışsın Hasan’a dedi. dikkat et götü kaptırma Hasan’a diyerek gülüşüyorlardı. Hasan daha fazla uzatmadı üzerimden kalktı tabi o pozisyonda durmak sikini harekete geçirmiş kazık gibi olmuştu. Hasan gülerek ne tatlı götün varmış baksana ne hale getirdi benim aleti dedi. biraz daha o pozisyonda kalsaydım dayanamaz girerdim içine dedi. sonra şaka şaka diyerek götüme şaplak attı götünde çok harika ya, hasan Hikmet’e teknede konuştuklarımızı söylemiş galiba sanki oda planı işletmek için gayret ediyordu. Hikmet’Hasan’ı tasdik ederek oda bir şaplak atıp evet ya harika götün var. Hasan nasıl oldu da o pozisyonda içine girmedin hayret ben olsaydım dayanamaz girerdim diyerek şakanın dozunu kaçırmışlar gibi kusura bakma ya şakanın dozunu kaçırdık galiba diyerek özür dilemeye başladılar. Behçet evet dozu fazla kaçtı galiba adamı tutup bir sikmediğiniz kaldı. Ama oda onları tasdik ederek evet ya çok güzel götün var kadın olsaydın ancak bu kadar güzel bir götün olurdu dedi. Kamil’de onlara katılıp gülerek ah bir kadın olsaydın 5 azgın abaza seni parçalardık şimdi dedi. Onların bu konuşmalarına utanmış ve biraz kızmış gibi tepki vererek siz fazla azmışsınız götü kaptırmadan şortumu giyeyim dedim ve şortumu giydiğimde Hasan ya kusura bakma gerçekten şakanın dozunu kaçırdık diyerek özür diledi diğerleride ona katıldı. Masa başına geçtik ve içkilerimizi içmeye başladık. İçki etkisini göstermeye başlayınca hava kararmaya başlamıştı. Hasan konuyu sexe getirmişti. Anlaşılan teknede anlattığım hayalim Hasan’ı çok etkilemişti ne yapıp edip o hayali yaşatmak için elinden geleni yapıyordu. Yada yarını beklemeyip doyasıya boşalmak istiyordu. Hasan lafı sexe getirmiş bir yandanda tek eliyle sikini okşuyordu. Diğerleride farklı değildi tabi herkesin eli sikinde okşayıp sex hikâyelerini anlatıyorlardı. Hasan lafı dolandırıp beni güreşte altına aldığı ana getirdi. Sonrada kızmazsan senden bir şey isteyebilirmiyim dedi. Kızacağım bir şeymi dedim. Bilmem belki kızarsın, biliyormusun senin üzerinde öyle durduğumda o kadar tahrik oldum az daha götünün üzerine boşalacaktım. İzin verirmisin üzerine öyle uzanıp götünün sıcaklığını hissederek boşalayım dedi. Yüzüm kızarmıştı ne diyeceğimi bilemedim. Hasan hızlı gidiyordu. Nasıl karşılık vereceğimi bilemiyordum oysa dün gece yatağımda böyle bir şey yaşamak için ne kadar istekliydim ama ilk hareketi yapmak hiçte kolay olmuyordu. Hasan’ın teklifine saçmalama diyerek itiraz ettim. Şakalar ve sohbet devam ederken içkinin etkisi kendini iyice göstermeye başlamıştı. Kafam epey iyi oldu denize gireyim de kendime geleyim biraz diyerek kalktım. Ayağa kalkınca ne kadar sarhoş olduğumu daha iyi anladım sağa sola yalpalayarak denize doğru giderken düşer gibi oldum. Hasan geldi koluma girerek çok sarhoş oldun ayakta duramıyorsun sana yardım edeyim deniz seni açar dedi ve birlikte denizin kıyısına oturduk dalga bizi ıslatıyordu. Diğerleri de geldi herkes birbirine su atmaya başladı.Suyun etkisiyle herkes biraz açılmıştı.Denizden çıktıktan sonra onlar tekrar masaya oturdu. Ben yere serili havlunun üzerine uzandım ve ben biraz kestireceğim hala kendime gelemedim dedim. Biraz sonra Hasan uyudu galiba dediğini işittim. Şortu da ıslak üşütecek diyerek yanıma geldiğini hissettim. Uyanık olduğumu belli etmemeye karar verdim.Bırak uyuduğumu sansınlar bakalım ne yapacaklar dedim içimden. Hasan yavaşça şortumu indirip çıkardı. Uyuyormuş gibi yapmaya devam ettim. Hasan havluyla kalçalarımdan şortun ıslaklığını kuruturken şu götün güzelliğine bak ya diyerek okşamaya başladı. Kalçalarımı okşarken nefes alıç verişleri sıklaşmaya başlamıştı. Daha sonra nefesi zevk hırıltılarına dönmeye başladığında üzerime uzandı. Sopa gibi olmuş siki kalçalarımın arasında deliğime bir an önce girmek için sabırsızlanır gibiydi. Diğerleri de yanımıza gelmişti. Hasan deliğime tükürdü ve sikini sürtmeye başladı. Uyanırsam pozisyonu bozmamak için de tedbir alarak güreşteki gibi ellerini koltuk altımdan geçirerek ensemde kilitledi. Sikinin kafası tam deliğimin üzerindeydi. Beni kıskıvrak yakalamış durumdaydı. Artık sikini köklese bile kıpırdamayacak durumdaydım. Ve aniden köklemedi ama yavaşça basınç yaparak sikini deliğimden içeri süzerek soktu. Hasan’ın gidip gelmeleri hızlanmaya başladığında artık uyanma zamanıydı ve çok şaşırmış gibi ne yapıyorsun diyerek Hasan’ın giriş çıkışlarıyla uyanmış gibi yaptım. Hasan’ın sımsıkı kenetlediği kollarından kurtulmaya çalıştıkça Hasan dur boşuna debelenme boşalmadan bırakmam diyordu. Ama ben Hasan’dan kurtulmak istiyormuş gibi çabalıyordum. Benim kurtulmaya çalışmam Hasan’ı daha da azdırmaktan başka işe yaramıyordu. Hoş aslında benim istediğimde buydu. Ama benim isteğimle değil onların azgınlığıyla olan bir şeymiş gibi görünmek daha kolay kabul edilebilecek bir şey olarak geliyordu. Hem de tecavüz edilir gibi sikilmek daha da farklı bir zevk veriyordu. Benim kurtulma çabalarım boşunaydı. Hasan kıskıvrak yakalamış kıpırdamak bile mümkün olmuyordu. Hasan yeter boşuna uğraşma rahat dur nasıl olsa olan oldu. Bu güzel götüne sahip oldum. Götünün üzerine boşalmama izin verseydin bunlar başına gelmezdi diyordu. Hasan ne olur yeter diye yalvarmaya başladığımda içimi sıcak menileriyle doldurdu. Üzerimden kalktığında ayağa kalkarken Hikmet dur nereye kalkıyorsun sıra bende deyip üzerime uzanırken kalkmaya çalıştım ama Hikmet bırakmadı sırtüstü dönebildim. Behçet kollarımı Kamil ayaklarımı tuttu. Kamil ayaklarımı kafamın hizasına getirince götüm iyice yukarı kalkmıştı. Hikmet o vaziyette rahatça içime girmişti bile ben debeleniyor kurtulmaya çalışıyordum. Serkan çabalama boşuna bizde o güzel göte sahip olmadan kurtulamazsın diyerek eli sikinde Hikmetin biran an önce boşalmasını bekliyordu. Bir yandan da hadi Hikmet çabuk ol sabırsızlıktan öldüm diyordu. Hikmet boşalmadan çıktı sırayı Serkan’a verdi. Serkan aniden kökledi ve derin bir ooohhh çekerek gidip gelmeye başladı. Ben yalvarıyordum ne olur bırakın mahvoldum diyordum ama halimden memnundum. Serkan pençe gibi ellerini kalçalarıma geçirmiş hırıltılarla gidip geliyordu içimde ve nihayet boşaldığında Hikmet tekrar sperm dolu deliğime sikini yerleştirdi. Gidip gelirken spermlerin etkisiyle deliğimden sesler geliyordu şlap şlap diye taşaklarıda vurdukça deliğimden sızan spermlerle gecenin sessizliğinde taşakları götüme vurdukça tokat sesi gibi çıkıyordu. Hikmet’te boşalınca beni yüzükoyun çevirdiler ve bu sefer Behçet üzerime uzandı ve sikini deliğime yerleştirdi. Artık debelenmeyi bırakmıştım öylece uzanıp işlerinin bitmesini bekliyordum. Behçet’te boşaldıktan sonra en son Kamil doldurdu deliğimi oda boşalıp üzerimden kalktıktan sonra benim ayağa kalkacak halim kalmamıştı. Sonra Hasan yanıma gelerek kulağıma fısıldayarak umarım kızmadın ama senin bu şekilde zevk alacağından emin olduğum için yaptım. Umarım canın yanmadı dedi. Yok çok zevk aldım ama çok yorucu oldu hiç bitmeyecek sandım dedim. Sonra götüme hafiften tatlı bir tokat atıp onların yanına gitti ben o yorgunlukla uyuyakaldım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.