29 Şubat 2012 Çarşamba

gercekten yasadigim İLK 3 lü iliskimin hikayesi

Odamdayim yeni dus aldim ve erkegimi bekliyorum. Heyecanliyim cunkü bu gün yanliz gelmeyecegini söyledi bana. Kapi caliyor ve iceriye giriyorlar. Erkek arkadasini yaninda getirmis. O da oldukca yakisikli ve erkegime benziyor. Kapidan girerken erkegim beni atesli bir seklide öpüyor. Nefesim kesiliyor. Arkadasi da yaklasiyor ve beni dikkatlice dudaklarimdan öpüyor. Sonra benden cesaret bularak diller birbirine kenetleniyor. Erkegim arkama geciyor ve beni ensemden ve omuzlarimdan hafifce isirmaya basliyor. OFFFFF ben üzerimdeki havluyu mavluyu birakiyorum ve ikisinin arasinda cirilciplak kaliyorum. Yataga dogru ilerliyoruz. Yavas yavas soyuyorum onlari. Beni usulca yataga yatiriyorlar ve erkegim gözlerimi bagliyor. Bakalim beni taniyabilecekmisin diye siritiyor. Sonra ise kollarimi yukariya kaldiriyor ve ellerimi de bagliyor. Korkma askim diyor. Emin ellerdesin diyor.Ben kendimi birakiyorum ve sirt üstü yatiyorum. Once iksini de gögüslerimin ucunda his ediyorum biri sag ucunu biri sol ucunu agzina aliyor. Bir el amimi yoklamaya basliyor. Bu erkegimin eli. Yolunu buluyor ve ben hafiften inlenemeye basliyorum. Göguslerimden boynuma geciliyor ve bacaklarimin arasina biri geciyor. Sert bir yarak bacaklarima degiyor ve bir dil his ediyorum. Bu arkadasi olmali degisik geliyor bana. Bacaklarimin icinin yalayarak amima dogru ilerliyor. Sonra dondurma yalar gibi amimin üstünden bir kac kez yaliyor. Inlemeye basliyor. Ellerini kullanmadan dilinle yavas yavas amimi yariyor ve ben ucusa geciyorum. O ara agzimin kenarinda sert bir cisim his ediyorum yanagima sürten bir yarak olmali. Kafami ceviriyorum, agzimi aciyorum ve erkegim yaraginla agzimi sikmeye basliyor. Bacaklarimin arasinda olan dilini amima sokmaya basliyor ve ben bacaklarimi iyice ayiriyorum ve karnima dogru cekiyorum ve amimi iyice aciyorum, beni dilinle sikiyor. Sonra dil yükariya dogru cikiyor ve boynuma dogru geliyor. O ara yaragini his etmeye basliyorum amimin kapisinda. Dudaklar boynumu isirmaya ve emmeye basliyor diger taraftan hala o yarak agzimda ve zevkten ucuyorum. Tam o sirada yarak amimi yarmaya basliyor ve inanilmaz büyük bir yarak oldugunu fark ediyorum. O birden: Amanin bu ne kadar dar, diye inliyor. Erkegim ise: Ben sana söyledim. Dikkatli ol incitme, diyor. Ben ise cildiriyorum. Bir yarak agzimda biri amimda aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhBosalmam yakin. Amimdaki bir iki kere yavasca gidip geliyor ve amim nabiz gibi atmaya basliyor. Erkegim hala agzimi sikiyor ve: Geliyor simdi dikkat et, diyor. Ben titremeye basliyorum kaskati kesiliyorum ve arkadasi: Ami ates gibi bir de atiyor, diye birden bagiriarak hizla bosaliyor karnimin üstüne. Erkegim: Onu öyle birakma devam et, diyor ve onun yerine geciyor. Ben hala orgazm oluyorum ve o yaragini amima daldiriyor. O ara ben kopuyorum ve bagira bagira son kasilmalari geciriyorum.Erkegim beni sikmeye yavasca devam ediyor ve amimin atislarinin tadini cikariyor. Ellerimin cözülmesini istiyorum ve gözlerimi de aciyorlar. Ben domaliyorum ve erkegim amimin suyundan kaygan yaragini götümün deligine getiriyor, elinle amimin suyunu deligime sürüyor ve önce parmagiyla daracik deligi acmaya basliyor. Sonra yavasca sokuyor yaragini götüme. Tam götüme göre yapilmis yaragi acitmadan daliyor diplere. Heyecandan sert sikiyor ve gelmesi uzun sürmüyor. Götümün deligine bosaliyor. Her yerim yapis yapis ve dusa giriyoruz. Uc kisi zor sigiyoruz ama orada da oynasmalar devam ediyor. Bana sabunlar sürülüyor, yaraklara dil ve dudak masajlari yapiliyor ve kendimizi yine yatakta buluyoruz.Arkadasinin yaragi yine kalkmis ve benden ilk kaza icin özür diliyor- daha hic bir kadinin orgazmini his etmemis- erkegim de ona ben sana dikkatli ol demistim deyince gülme krizlerine giriyoruz. Yarak ayakta ben de isterik, bos dururmuyuz? Arkadasin üzerine gecmemi istiyor erkegim. Onun yaragini amima sokmami bekliyor ve öne egdiriyor beni. Dilinle benim deligimi yalamaya basliyor. Sonra arkama gecip ve yaragini götüme sokmaya basliyor. Birini amimda ve birini götümde his edince ben cildiriyorum. Inlemeye basliyorum ve ikisinin arasinda kaziga cakilmis gibi bagirmaya basliyorum. Bir kazik amimda büyüdükce büyüyor, digeri sert vurmaya basliyor. Götümdeki yarak vurdukca beni altta bulunan esek kadar yaragin üzerine bastiriyor. Kacacak yerim yok. Ben kendimi birakiyorum ve herhalde sikilirken ölecegim diyorum. Ama inanilmaz zevkler yasiyorum ve ard arda orgazm oluyorum. Inlemekten sesim kisiliyor. Ama iksi de gelmiyor. Bana saatler gibi süren bu müthis sikisten sonra ben yenik cikiyorum. Erkegim beni amimdan sikmek istiyor ve yanimiza yatiyor. Hadi aşkım cik üzerime, diyor. Ben üzerine tirmaniyorum ve yaragi cup diye daliyor. Bana: zavalli amini genisletmis patlican yarakli herif, diyor. Ve beni dikkatli ve sevkatli bir sekilde parmaginla kiltorisimi oksayarak sikiyor. Ellerimi bacaklarina dayiyip kendimi arkaya birakiyorum. Amima giren yaragini seyretmeye bayilir da ondan. Bacaklarini yere dayiyor ve ben sirtimi bacaklarina dayiyorum ve uzun süre yorulmadan sikisiyoruz. Bosalmaniz cok siddetli ve bir oluyor ve üzerine yigiliyorum. Nefes nefes kalmisiz. Tam biraz kendime gelirken ve erkegime sarilip yatmisken arkamdan bir yaragin amimin yolunu aradigini fark ediyorum. Arkamda bulunan arkadasi yaragini amima sokuyor ve erkegime sarilirken ardasi beni sikmeye basliyor. Cok yavas hareketlerle usulca gidip geliyor. O iri yaragin tadini cikariyorum. Erkegimin yaragini önce elimle sonra da agzimla seviyorum ve yavas yavas keninde geliyor. OOOH iyisiniz ben uyurken kadinimi sikersin, dedi ve: Bu agiz sikilmez de hangi agiz sikilir; diyerek yine iki yarak birden yedim. Biri agzimda bir de amimda. Bayagi uzun bir sikis oldu cünkü ücümüz de ilk heyecani atmistik ve keyfini cikariyorduk. Amim resmen ates sacmaya basladi ve sürtmekten de hafiften acimaya basladi. Masaj yagi alarak olayi kayganlastirinca o patlican yaragi bile amimi dipleyebildi.Sonra arkamdaki son sert vuruslarini yaparak sirtima bosaldi ve erkegim ve ben de o ara bosladik de ben onun menini yuttum. Sabah olmustu ve tadina doyamadigimiz icin de iki gün sonra tekrar bulustuk. Amima o yaraksiz iki gün de gerekiyordu yani. Hem götüm hem de amim mahvolmustu. Ama paltican yaragi ikinci sikismemizde de götüme alamadim ve ilk yirtilma kazasini orda atlattim. Bayagi uzun sürdü düzelmesi ve o zaten son oldu. Bir daha erkegim 3’lü ye izin vermedi cünkü bana zarar vermek istemiyordu.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.