29 Şubat 2012 Çarşamba

Genç Dostum Sex Partnerim

Merhaba. Ben 50 yaş, 1.60cm boyunda dul bir kadınım. Adım Seval. Size 35 yaşında 1.83-1.85 boylarındaki yeşil gözlü kıllı vücutlu partnerimden bahsedeceğim. Kendisi ile yonja sitesinde tanıştım. İlk buluşmamızda bir yerlerde oturup çay kahve içip, sohbet etmiştik. Çok ileri görüşlü ve sıcak muhabbeti olan bir delikanlı. onu tanıyınca çok etkilendim. . Meyer olgun hanımlardan hoşlanan bir gençmiş. 2. bulışmamızda birlikte bir öğlen yemeyinde biraraya geldik. daha sonra onu kahve içmek için evime götürdüm. Sohbet edrkenyanına oturdum. Yine sohbet esnasında elimi bacağına koydum. Osırada pantolonunu fermuarının hareket ettiğini gördüm. Penisinin kaltığını hissettim ve heyecanlandım. Üzeimde rahat ince bir kıyafet vardı ve içimde sütyen yoktu. göğüslerim iri ve ucları ince kıyafetimden belirgindi. Göğüs uclarımı ona sürtmeye başladım yavaş yavaş. Sonra elini tuttum ve belime koydum. Sonra kendi elimi tekrar onun bacağına koydum. Ona iyicene yaklaşmıştım. En sonunda buyon altıma bir öpücük kondurdu. Ve bacağındaki elim penisine doğru kaydı. Tekrar dudaklatını boynuma deydirdi ve bir fırça misali, çene altımdan dudaklarıma geldi. Çılgınlar gibi sevişiyorduk. Onun gömleğinin düğmelerini tek tek açtım. Artık kıllı ve sexy vücudunu okşşuyordum. Oda beni öperek ve yalıyarak aşagıya doğru soydu. Önce güğüs uclarımdan başlayıp, kiloduma kadar indi. sonra kilodumun üzerinden hafif bir şekilde, vajinamı dişliyordu. Kilodumu indirdikten sonra, vajinama oralsex yapmaya başladı. sonra ayağa kalktı. Penisi iriydi. Penis başı, göbek deliğine yakındı. (1.83-85 boylarındaki erkeğin, penis dibi ile göbek deliği arasında ki mesafeyi siz tahmin edn artık.)Sonra dayanamadım ve ağzıma aldım. Şimdi oral sırası bendeydi. Daha sonra beni salondaki yemek masasının üzerine yatırdı, bacaklarımı omuzuna alıp, penisini içime yerleştirdi. Nerdeyse 30 dakika kadar, hızli bir şekilde gelgit yaptı ve gelgit esnasında, sağ ayak altımı yalıyordu. En sonunda, Penisini çıkartıp, boyun altıma kadar fışkıran, o muhteşem tazzikli dölünü boşalttı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.