29 Şubat 2012 Çarşamba

Gelde Dayan Bu Liseli Lolitalara

Merhabalar....Buna taciz denirmi bilemiyorum ama bazan içimde öyle fırtınalar kopuyor ki anlatamam devamlı okul bölgelerinde üniversite ve lise civarlarında dolaşırken içerilerine girince hele o kızları gördüğümde içimden bir şeyler beni onlara doğru yöneltiyor ve onlara karşı birşeyler yapmamı söylyor o gün bir okulun üniversite idi burası çok büyük olan bahçesinde dolaşıyordum ve o an sadece çişim geldi ve işemek için bir trafonun kenarına durdum işerken karşıdan iki öğrenci kızın geldiğini gördüm aslında işim bitmiş ve sikimi pantolonuma koyabilirdim ama ben onlar beni göresiye kadar bekledim ve görmelerine yakında elimle sikimi ovalayarak iyice kalkmasını sağladım. Onlar yolun karşı hizasına yaklaştıklarında aramızda sanırım 20 metre yoktu

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.