29 Şubat 2012 Çarşamba

fetişh

Kamil'le bir kez daha seks yapmam" derken, birden çok heveslenmiştim. Periş ve Zeki'nin partisi açıkçası kanımı kaynatmıştı. Artık ne kadar başarısız olursa olsun yeniden kendimi Kamil'in kollarına teslim ettim.Ayaklarımı sevdiKamil, aslında tam bir ayak fetişiydi. Kadın ayaklarına bayılıyordu. Özellikle pedikürü yapılmış, ojeli, zarif ve biçimli kadın ayakları, onun en büyük zevklerinden biriydi. Aslında daha önce Kamil'le hiçbir yakınlaşmamız olmamıştı ama dostluğumuza dayanarak biçimliayaklarımı çok beğendiğini söyler ve birlikteyken hep çıplak ayakla dolaşmamı rica ederdi. Ona bu nedenden dolayı "Ayak sapığı" diye çok takılırdık. Kamil, tam da tahmin ettiğim gibi beni sevmeye ayak başparmağımdan başladı. Parmağımı emerken bu seksin uzun olacağını çoktan anlamıştım. Bu da benim için boş geçen yaklaşık 20 günümün acısını çıkarmam anlamına geliyordu. Kamil, ayak parmaklarımdan hiç acele etmeden yukarılara doğru çıkarken, gözüm yine havuza takıldı. tel.sıfırbeşyuzkırkalti çyuzellialti yirmiüç ,yirmidörtPeriş ve Zeki, işlerini henüz bitirmiş olmalarına rağmen yeniden seks oyununa başlamıştı bile. Öyle hoşlardı ki, yanlarında olmak için Kamil'i nasıl ikna edeceğimi düşünürken, benim havuza doğru baktığımı gördü.Beni anladıHenüz bir şey söylemeden bakışlarımdan ne istediğimi anladı. Üzerimde bulunan bir tül kadar ince şifon elbisemin kayan askılarını düzeltip elimden tuttu. Beni havuza doğru sürükledi. Benim üzerimde sadece şifon bir elbise, o ise çırılçıplak, sevişen Periş ve Zeki'nin şaşkın bakışları arasında havuza girdik. Onlar hala merdivenlerde aşk oyunları yaparken biz de onların tam karşısında bulunan havuzun en sığ tarafına yüzdük. Sağ tarafa geldiğimizde, Kamil yere oturdu. Beni ise ayağa kaldırdı

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.