29 Şubat 2012 Çarşamba

Fetish Sever Aslı

ben istanbuldan 28 yaşında 1.90 boyunda sexin birçok türüne denememe rağmen oldum olası güzel ve sexi bayan ayaklarından çok hoşlanıyorum bayanların ayaklarını yalamaktn ve onlara kölelik yapmak çok hoşuma gidiyor birgün internette chat yaparken yine ayaksever nickimle kendime bir sahibe arıyordum ki onunla yani aslıyla tanıştım chatten sonra msn de konuştuk ben sanalda biteceğini sanıyordumki bitmedi telefonunu verdi ve kendisini aramamı emretti ve yarın için bana randevu verdi.yarın olunca kendisini aradım ve verdiği adreste olduğumu söyledim bana bina ve daire numarasınıda söyledi ve gittim kapıyı açınca birara şaşkınlıktan bayılacak gibi oldum çünkü karşımda 24-25 yaşlarında sarışın 1.75boylarında enfes bir hatun duruyordu benim afalladığımı görünce bana sert bir tokat attı ve içeri çekti içeri çekincede bir tokat ve bir tekme darbesiylede yerdeydim aşağılık pis köle bir daha karşımda aptl aptal durma dedi emredersin dedim ve sırtımda yatak odasına geçtik bana soyunmamı emretti sonrada kendisinin ayakkabısını ve çoraplarını çıkarmamı emretti ben elimle ayakkabısını çıkartmaya kalkıştım ve sert bir tokat daha yedim sen ne salak bir kölesi dedi bu sefer ağzımla ayakkabılarını ve çoraplarını çıkarttım benim boynuma tasma geçirdi ve ceza olarakta kırbaçlamaya başladı bir süre sonra ayaklarının dibine yığılıp kaldım daha bitmedi dedi ve üzerime binerek bana bütün evi dolaştırdı tekrar odaya geldik ve sağ ayağını ağzıma soktu önce baş parmağını sonra diğer parmaklarını ve ayağının heryerini yalıyordum sonrada sol ayağını aynı şekilde yaladım ayakları tek kelimeyle mükemmeldi sonra iki ayağını birden yüzüme getirdi muhteşem bir duyguydu beni yere yatırdı ve çiğnemeye başladı bir ayağıyla yüzümü kaplıyor diğer ayağıda organımı eziyordu biraz acı vardı ama acıdan çok daha fazla zevk alıyordum beni güzelce çiğnedi sonrada ayağıyla bana masturbasyon yaptı resmen paspas gibi olmuştum ve birden şimdi kalk giyin ve defol seni her aradığımda ayaklarımın altında olucaksın sefil köle dedi kendisine bir müddet daha kölelik yaptım bunlarıda sonra anlatırım şimdi kendisi ist dışına taşındığı için benimlede irtibatını kestiği için görüşemiyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.