29 Şubat 2012 Çarşamba

Ex Aşkım..

Selam sevgili okurlar. bu benim ilk itirafım olacak. daha fazla tutamadım içimde artık. Tamamen gerçek bir itiraftır bu. Çocukluk aşkımla yıllarca iki cocuk gibi el ele gezdik dolaştık. 17 yaşındayken sevgilim beni bırakıp arkadaşımla çıkmaya başaladı. buda bana çok koyduğu için ondan acısını çıkarmayı kafaya koymuşyum. bu arada ben 22 yaşında 185 boyunda yapılı kumral yakışıklı gencim. eski sevgilimin arkadaşımdan ayrıldığını duyunca elime fırsat geçti ve onunla görüşmeye başladım. aradan az bi zaman geçti ve benimle tekrar birlikte olmak istediğini anladım. ve o gece evde yalnızdım onuda davet ettim. eski sevgilimde 170 boyunda iri göğüslü çok güzel ve seksi bir kız. neyse gece saat 1 e kadar bekledim ve gelmeyince yatıtım. saat 3de telefonum çaldı arayan oydu. kapıda olduğunu içeri gelmek istediğini söyledi. içeri aldım ve sohbet etmeye başladık. daha sonra beim odama geçelimedim ve kabul etti. yanıma oturmasını istedim ve göğüslerine yattım. alttan yüzüne doğru bakarken birden dudaklarımız birleşti. başta çok çekindi ama sonra oda isteyince üstüme yattı ve öpüşmeye devam ettik. ben dayanamayarak göğüslerini sıkmaya başladım ve en sonunda onları özgür bıraktım. oda neydi öyle. daha önce bukadaar güzelini hiç görmemiştim. deli gibi yaladıktan sonra baktım o ıslanmaya başladı ve benim kocaman olmuş( 21cm inanmayan bayanlara gösterebilirim :) )şeyime baskı . uyguluyr. dayanamayıp yuvarlak kalçalarınıda okşamaya başladım ve o ece 1 saat seviştik. devamını tam getiricekken ablasını evde olduğunu ve uyanırsa kaçtığını anlıyacağını söyledi ve gitti. ama ben tam tadını alamamıştım bile. ve hala tadı damağımda kaldı. ve inanırmısınız bugüne kadar yalatmama rağmen hala milli olamadım. ne şanssızlıktır anlamıyorum. . yakındada evli komşumla yaşadıklarımı anlatıcam. evli bekar dul farketmez azgın erkek arayan bayanları beklerim

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.