29 Şubat 2012 Çarşamba

Evli Teyzem

Merhaba arkadaşlar hikayemi beğenenler bayanlar bana mail ve telefonunu bıraksınlar ben teyzemle ufak yaştan beri oynaşırdık teyzem evlendikten sonra askere gitim askerden gelirken eniştem ve teyzem benim evlerine gitmemi istediler bende gittim evlerine ogece geceyarısıuna kadar sohbet etik eniştem işe    gitiği için dedi ben yatmaya gidiyorum yatmaya gitti teyzemde yatağımı salona bırakmıştı ben yatağımın içine girdim televizyon seyrediyordum teyzemde geldi    benim yanıma uzandı askerlikten biraz bahsettik sonra televizyonda Erotik sahne çıktı bende elimi teyzemin kolarına atım koltuk altına uzandım tişört    vardı üzerinde koştuk altını okşadım biraz konuşmadı kalktı gitti kocasına bakmaya kocası yatıyordu tekrar geldi yanıma uzandı ben elimi .    tişörtün altından memelerine atım çok güzel memeleri vardı biraz sütyenin üzerinden memelerini sıkarken sonra oda elini yarağıma attı 22sntmlik yarağım    taş gibi olmuştu sonra sütyenini çıkardım başladım memelerini yalamaya başladım oda beni iterek pantolonumun düğmelerini çözdü ve yarağıma yumuldu    yalamaya başladı ama okadar güzel yalıyorduki hemen yarağımı azından çıkardım memelerin arasına koydum gidip gelmeye başladım tam osırada ben boşalmaya    başladım menilerim süratına fışkırdı hepsini eliyle temizledi ve yutmaya başladı yarısı girmiştisonra yarağımı tekrar yalayarak dikleştirdi bende hemen üstünü çıkararak tekrar memesini yaladım ve sonrakarnının altına bir yastık koydum o daracık götü ve amı gözümün önündeydi hemen amının arasında    yarağımı dayadım yarısı girmişti bana ordan sikme göten istiyorum dedi bende hemen çıkardım göt deliğine bastırdım yarağımı ay çok acıyor    dedi beklededi biraz gidip kocasına baktı ve krem alıp geldi kremi aldım ondan yarağımı iyice yağladım sonra götdeliğinede biraz sürdüm    sonra yarağımı bastırdım göt deliğine aman allahım nekadar sıcak ve .    dar götü vardı yarısı girmişti gözlerinden yaşlar akıyordu sonra bir oh sesiyle içine tam girdim gidip gelmeye başladım oda ohhhhh yiyenim senin yarağın beni hasta ediyor yarağına aşığım biraz gidip geldikten sonra başalmak üzereydim çıkar azıma ver dedi çıkardım azzına koydum biraz yaladıktan sonra azına patladım azı gözü hep meni .    içinde kaldı ve kalktı bugecelik bukadar dedi yatağına geçti 2 sene geçmesine rağmen unutamıyorum ogüzel geceyi ogünden sonra bırakmadı eniştem    duyar diye korkuyordu gene onu yalayıp duruyordum ama sikmesine izin vermiyordu bügünlerde gene onun peşindeyim ben24 yaşındayım ilgilenen arkadaşlar bana emailini ve telefonunu bıraksınlar ------bilmemki34@mynet.comGönderen: ozan

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.