29 Şubat 2012 Çarşamba

Evli ama mutsuz

merhaba benim adım atilla istanblda yaşıyorum 26 yaşınday özel bir kuruluşta çalışıyorum yıllardır aynı yerde çalıştıgım için herkez beni tanır ve sever bundan bi kaç ay önce başıma bir olay gelmişti işee nil adında yeni bir bayan girmişti 33 yaşlarındaydı kendine ait bir ofis verildi ve işe başladı günler gelip geçiyordu benim nil hanımla iş konusunda hiç alakam olmamasına ragmen onun departmanında çalışan birisi evldendigi için geçici olarak onun kısmına geçtim bölüm şefligi yapıyordu nil hanımın genelde odasıkilitli olurdu girmek isteyen kapıya vurrur oda masasındaki dügmeye basarak kapıyı açardı nil hanım evliydi bir çocugu olan bir kadındı birgün iş için ofisine girdigimde odasın kapısı aralıktı c.tesi günü oldugu için şirkette pek personel bulunmuyordu işlerin yogunlugu beni orda kalmama zorlamıştı içeriye aniden girdigimde pc üzerindeki kameraya bakarak g-stringini gösterdigini gördüm beni gördü birden toparlanmaya başladı çünki hiç anımıyorduk birbirimizi aynı yerde çalışmamıza ragmen ben terettüt etmeyip içeri girdim sandalyeye oturup kolay gelsin dedim ve gülümsedim buda bir eglence dedi tekrar ayagı kalktım kapıyı kapadım ne yapmaya çalışıyorun dedi bende eglenceden başkalarıda yararlanmalı dedim ve gülümsedi masanın yanına geldim vee pantolonun dügmesini açıp topuklarıma kadar indirdim boxsır ımı aralayıp sikimi ona dogru uzattım hiç bişe demeden emeye başladı o kadar güzel emiyorduki sanki sikim yerinden çıkacak gibiydi ir taraftanda pantlonundan amını okşuyordu bende gögüslerini sıkıyordum sikimin üstünee tükürdü vee onu ovmaya başladı daha fazla dayanamayıp onu masaya dogru domaltım eglip götün degilimi yalama başladımm inlemesi bile beni deli ediyordu çok muhteşem bir kadındı sonra sikimi götün üstüne yasladım yavaş olmamı söyledi ben birden içee girdim bagırdrııı sonraa benim kalçama elini yaslayıp kendine dogru çekiyordu beni daha hızlı diye bagırıyorduu bir süre sonra onu kaldırıp ben yattım masanın üstünee ve üstümee çıktı o harika ufak dilleri olan amını sikimee yasladııı ve üstündee saçlarını saga sola atarak inip kalkmaya başladı bende kalçalarını sıkıyordum sertce kocam beni böle sikemiyorrr amımı parçala diye bagırıyordu 10dk bu böle devam etti sonraa amından sikimi çıkarıp sırt üstü yere yatırdım vee gögüslerin üstünee yavaşca oturup sikimi agzınaa soku çıkarmaya başladım tıpkı amını siker gibi agzını sikiyordummm ve birden patladımm dudakların köşelerinden fışkıyordu taşıyorduu boşalırken bilee sikimi koparırcasına emiyorduu harika bir gündü sonra onu defalarca sitim her hafta sonu ve evinde evinde olan başka zaman bekleyinn..Dullarla Sex Hikayeler Liseli Kızlarbaldız hıkayeler cinsel hikaye hikayeleri erotik sex SEKS erotikhikaye baldız hikayesisikiş evli yengem lezbiyen karım     hayvanlarla sikiş

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.