29 Şubat 2012 Çarşamba

eski komşum alev sikimi yalıyordu

merhaba ben 32 yaş ı nda seksi seven biriyim karş ı dairemizde oturan komş ularla eş imin arası ç ok ii di alev 40 lı yaş larda kı zı deniz 20 yaş ı nda hasan bey int kafe ç alı ş tı rdı ğ ı iç in gece 4 den 5 den aş ş ağ ı eve gelmezdi eş imden duyduğ um kadarı ylada alevle pek cinsel hayatları da yokmuş sikmiyormuş alev hafif tombul ama hoş olgun bir bayan maddi sı kı ntı yü zü nden evlerini satı p bize uzak biyere taş ı ndı lar hafta sonları bazen gidiyor ben odada televizyon izlerken onlar mutfakta dedikodu yapı yorlardı bayanlar yavaş yavaş benim yanı mdada argo konuş malar baş lamı ş tı hasan beyi zaten gö rdü ğ ü m yoktu ama alevin sikime baktı ğ ı nı fark ediyodum bende bilerek kaldı rı yor pantolandan belli ediyordum yine bi hafta sonu eş im gidelim oranı n pazarı varmı ş pazara filan gitcez dedi bende evde yatarı m dedim tamam dedi.gittik alev ,kı zları ve hasan beyin yiğ eni vardı ben yorgun olduğ um iç in iç eri geç tim ve uzandı m yatcam siz gidin dedim ü zerimde sikimi ii ce belli eden eş ofman vadı bi ara iç erden alev hanı mı n ben evde iş lerim var bitirirsem gelirim dediğ ini duydum iç ime kur dü ş tü ama eş imin gelip beni kontrol edeceğ ini bildiğ im iç in hemen uyumuş numarası yaptı m eş im geldi baktı uyuyorum ç ı ktı lar aradan 10 dakika filan geç miş ti alevin geldiğ ini farkettim ö nce seslendi bi kaç defa sonra sikimde elini hissttim titriyordu okş amaya baş ladı benim uyanmadı ğ ı mı gö rü nce eş ofmanı mı aş ağ ı doğ ru indirip diliyle hafifi hafif yalayarak emmeye baş ladı mü thiş ş ekilde yalı yordu dayanamadı m ve saç ları nı okş amaya baş ladı m gö z gö ze geldik ve devam anlamı nda kafamı salladı m ve beni mü thiş bi ş ekilde boş alttı ene vakum gibi tü m menilerimi yuttu.harika biş eydi tuvalete gitti geldi karş ı ma oturdu ve bacakları nı ayı tı p elini o tezecik amcı ğ ı na okş ayı p hadi sı ra sende dedi kalktı m ve dil darbelerimi amcı ğ ı nı n en hassas yerlerine atmaya baş ladı m delirmiş kafamı amcı ğ ı na ittiriyo em parç ala aş kı m diyordu ve oda mü tiş zevk ç ı ğ lı kları yla boş aldı teş ekü r ediyordu bana mü thiş rahatladı m diyordu ama o kazı ğ ı amcı ğ ı mda istiyorum dedi tamam dedim ama bende o kazı ğ a kara incinide istiyorum dedim sen iste dedi al dedi tü m deliklerim senin dedi ve yere yattı ö nce azı na verdim ve sikimi kaldı rı p amcı ğ ı na dayadı m ve hı zlı tempoyla amcı ğ ı nı parç aladı m ç ı ldı rmı ş dı zevkten ü st ü ste baş almı ş tı bacakları nı omza aldı m ve arkası na zorladı m bi ı h dedi kö kledim acı dan kı vranı yordu ama alı ş tı ktan sonra zevkten bana yalvarı yordu arkamda patla istiyorum diye ve tü m dö llerimi arkası nda patlattı m kalktı k oturdum hala inanamı yorduk ikimizde bu daha baş langı ç tı dudakları ndan ö ptü m ve ben tekrar uyumaya baş ladı m oda hemen toparlandı ve eş inin iş yerine gitti kı zlar biş ey anlaması n diye bunu yaş amak istiyen varsa istanbuldan hoş ç akalı n.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.