29 Şubat 2012 Çarşamba

eşimin siyah tangası

slm ben ankaradan hakan. ben 33 eşim aslı 28 yaşında.herşey bi gece evde tek olduğumda oldu. mynetten girdiğim gay odasında aktifin birine yazmak hoşuma gitti ve kendimi pasif olarak tanıttım .bir süre sohbetten sonra beni görmek istedi bende tabi dedim ve içeri gi,dip eşimin seksi tangasını giydim geldim camı açtım adam karşımda bana emrddiyodu kalk otur sağa sola dön diye çok hoşuma gitmeye başladı ve bana domal deliğine bakacam dedim dediğini yaptım ve bana eşimin bi eteğinini giymemi istedi bende giydim aşırı tahrik oluyodum ama nedense sikim hiç kalkmıyodu sanki bişi yok gibiineyse adamın dediklerini harfi harfine yerinde getirdim . eşimin başka iç çamaşıurlarının olup olmadığınıda sordu var dedim. hepsini karşısında tek tek giyip çıkardım dedimya acayip hoşuma gitmişti vede o an o kadar sikilkmek istedim ki . hemen mutfağa gidip kalınca bi havuç aldım ve adamın karşlısına geçip domaldım ve o nun sikine bakarak götüme soktum çok hoşuma gidiyodu ama eninde sonunda ben bu götü siktirecem bende bu niyet varken.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.