29 Şubat 2012 Çarşamba

Eşim ve Komşu Kızı

Merhaba. Ben 27 yaşında evli bir beyim. Size eşim, Ben ve karşı komşumuzun kızıyla geçirdiğimiz mutlu bir geceyi anlatacağım.Eşimle mutlu bir yaşantımız var. Eşim benim cinsel arzularıma tam anlamıyla cevap veremesede idare ediyoruz. Eşimle ilişkimiz sırasında eşim hep acı hissediyordu ama bana belli etmemeye çalışıyordu. Bundan bir ay önce karşı . komşunun kızı Tülay bize misafirliğe gelmişti.O akşam anne babası evde olmadığından bizde kalması için ısrar ettik. Akşam yemekten sonra ben koltuğa uzandım, gözlerimi kapamıştım ama uyumuyordum. Eşimle komşu kızı konuşuyorlardı, Ben de gözlerimi kapamış onları dinliyordum. Aralarında konuşmalar bazen cinselliğe kayıyordu. komşu kızı eşime �mutlumusun� diye sordu. O da ne anlamda olduğunu sorunca ben iyice dinlemeye başladım onları .Komşu kızı da her anlamda dedi. Eşim de vallahi her anlamda mutluyum ama cinsellikte değil dedi. komşu kızı �neden� diye sordu. Eşim de �inanamazsın ama ilişki sırasında acı duyuyorum� dedi. �Eşimin aleti çok büyük, acı duyuyorum ama belli etmiyorum� dedi. Bunu duyan komşu kızı o arada bir iç çekti ki inanın acıdım. Eşim ne oldu diye sorunca, �valla Neşe öyle şanslısın ki, kıymetini bilmiyorsun� dedi.Eşim de ona �peki sen cinsel arzularını nasıl bastırıyorsun� deyince O da �kendi kendimi okşayarak� diye anlatmaya başladı. Bu arada ben uyanık olduğumdan bu konuşmaları duyunca benim yarak eşorfmanın içinde kazık gibi olmuştu. Eşim Neşe de bunu farketmiş benim uyuduğumu sandığı için komşu kızına benim yarağı göstererek baksana kız şunun büyüklüğüne vallahi içimi parçalıyor diyerek gösterdi. Tülay da daha iyi ya dedi.Ben iyice heyecanlandım. Eşime ne olmuştu ben de şaşırdım. Birden cesaretlenerek ��kız Tülay istersen açayım eşorfmanı iyice bak, uyuyor nasıl olsa duymaz�� dedi. O da çekinerek bilmem ki dedi. Ama eşim bir çırpıda eşofmanı indirmişti bile. Tülay�a gel yakından bak dedi. O da gelip yanı başıma oturdu. Ben hala uyuyor numarası yapıyordum, Neşe�nin yüzü bana dönüktü. Tülay�ınsa arkası bana doğru dönüktü. Eşim bir de istersen dokun bir kere demez mi. Tülay fırsat bu fırsat benim yarağı eline aldı aşağı yukarı oynuyordu. �Ooo gerçekten harika� dedi. Bende uyuyor numarasıyla Tülay�ın götüne elimi sürttüm ve yavaş yavaş oynatarak güzel poposunu okşuyordum.Birden Tülay eşime sordu �kız hiç ağzına aldın mı� diye. Eşim hayır deyince, �Kız aptalmısın insan bunu ağzına almaz mı, onun için içine almakta zorlanıyorsun� dedi. O da sen olsan alırmısın deyince. komşu kızı �kızmazsan şimdi bile yalamak istiyorum� dedi. Eşim de �uyuyor zaten duymaz yala bakalım� deyince Tülay yılların yarağa vermiş olduğu açlıkla benim yarağı ağzına aldı.O anda ben gözlerimi açtım, . eşim şaşırmıştı. Tülay�sa uyanık olduğumun baştan farkındaydı zaten. Eşim gözlerimin içine baka kaldı ama koşu kızı hiç durmadı bile hala yalıyordu. Ben hemen eşimi soydum. Biraz itiraz eder gibi oldu ama razı oldu. Ne de olsa kendi başlatmıştı. Başladım Neşe�nin amını yalamaya. Bu arada Tülay benim yarağı ağzına almış harika . bir şekilde sakso çekiyordu. Daha sonra sırtüstü uzandım ve eşimi yarağımın üstüne oturttum. Biraz üzerimde zıpladıktan sonra eşim boşaldı. Ben ise boşalmadığım için sikim hala dimdik Tülay�a bakıyordu. Bu arada Tülay da eliyle amını okşuyordu.Eşim birden �Tülay zaten olan oldu bari istiyorsan sen de otur üstüne, baksana dimdik duruyor� derdemez Tülay bir hamlede çırılçıplak kaldı ve yarağımın üzerine kendini bıraktı. Köküne kadar sikimi içine alınca derin bir ooh çekti ve üzerime yığıldı. Ben hemen hatunun memelerini emmeye ve uçlarını ısırmaya başladım. Benim emmelerimle Tülay kendine geldi ve önce kalçalarını hafif hafif oynatarak sikimi içinde gezindirdi ve sonra yavaş yavaş üzerimde zıplamaya başladı. Tülay�ın amcığı kaymak gibiydi. Her içine alışında kız derin bir ooh çekiyordu.Bir müddet üzerimde zıplattığım Tülay�ı sonra altıma aldım. Bacaklarını iyice açan Tülay�a yavaş yavaş yarağımı yerleştirdim ve köküne kadar sokunca yarağım dibindeyken memelerine yumuldum Tülay�ın. Yarak içindeyken memelerinin yalanması komşu kızını çıldırtmıştı. Altımda zevkten kıvranıyor, kesik kesik inliyordu. Sonra yavaş yavaş yarağımı sokup çıkarmaya başladım. Tülay�a her yüklenişimde kız altımda zevkten kıvranıyordu. Arada bir sikimi köküne kadar sokuyor ve o muhteşem memelerine tekrar yumuluyordum. İkiz harikaların başını ısıra ısıra Tülay�ı deli ettikten sonra amcığına köklemeye kaldığım yerden ve daha sert bir şekilde devam ediyordum. Hele Ben Tülay�a köklerken Neşe�nin arkadan taşaklarımı ve Tülay�a girip çıkan sikimi yalaması hepimizi zevkin doruklarına çıkarmıştı. Altımda en az 3-4 kez boşalan Tülay�ın ardından Tülay�ın derinliklerine boşalma sırası bendeydi. Ve son yüklenişimle tüm menilerimi komşu kızının çıtır amcığına boşalttım. Birkaç dakika öylece kaldıktan sonra hepimiz toparlandık ve birer sigara yaktık. Tülay ikimize de çok teşekkür etti. Sigaralar bittikten sonra Neşe uyumaya gitti. Biz de Tülay�la baş başa kaldık. Daha Tülay yarağıma doymamıştı. Tabi ki Ben de Tülay�ın çıtır vücuduna. O gece Tülay�a 5 posta daha kaydım. Tülay yarağa doyunca sabaha karşı evine gitti. Sabah uyandığımızda Neşe bu olayın gizli kalması ve bir daha yaşanmaması için benden söz aldı. Aynı sözü Tülay�dan da aldı. Ama yarağımın tadına alışan Tülay ancak 1 ay dayanabildi. Dün akşam eşimin 2 saatliğine komşuya gitmesini fırsat bilip hemen yarağımın başına oturdu. Anlaşılan gittiği yere kadar iki karım olacak..

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.