29 Şubat 2012 Çarşamba

Eşim ile Fantazimiz

Biz 10 yıllık evliyiz. Seks hayatımızda monotonlaşma başlamıştı. Değişiklikler aradık. Sevişmemizi videoya kaydedip seyretmeyi düşündük. Ben kamerayı kullancak birini düşünürken aklıma benim arkadaşım Hamdi geldi. Hamdi ile uzun bir aile dostluğumuz var. Eşide resmi işlemler için almanya ya gittiğinden yalnız dı. Hamdi ile konuştuk. Ben konuyu anlatmakta zorlandım. Hafta sonu bize gelmesi konusunda anşatık. Evde eşime Hamdiyi anlattım. Bu düşünceyi eşim kabul etmiş olmasına rağman iş ciddiye bindiğinde çok heyecanlanmış hatta bir ara vazgeçer gibi olmuştu. Hafta sonu eşim Normal bir etek ve bir bluz giymişti. Çok sade görünüyordu. Tabiki çok da heyecanlıydı. Bende öyle. Eşim tanga takım çamaşır giymişti. Hamdi geldiğinde eşim bir müddet mutfaktan çıkmadı. Eşimin heyecanının biraz yatışmasını bekledikten sonra işe başladık. Önce eşim ile ayakta öpüşerek başladık. Ben bu arada eşimin kalçalarını okşuyordum. Boynunu öpmeye başladığımda ellerimi eteğinin altından kalçalarını okşamaya başladım. eşimin sırtı Hamdiye dönük vaziyette idi. Hamdinin eşimin kalçasını gördüğünde ne yapacağını merak ediyordum. Eteği yukarı kaldırdığımda eşim önce itiraz etmek istedi sonra vazgeçti. Yavaş yavaş eşimle soyunduk. Eşim sütyen kilot, bende kilot ile kalmıştık. Eşim Hamdinin olduğu tarafa dönemiyordu. Koltuğun üzerine oturarak sevişmemize devam ettik.Sütyenini çıkartıp göğüslerini yalamaya başladığımda eşimde elini kiloduma sokmuş benim sikim ile oynuyordu. Bu arada Hamdinin kabaran siki pantolonundan bile belli oluyordu. Eşim kilodumu sıyırarak dikilmiş vaziyetteki sikimi yalamaya başladı. Domalarak beni yaladığından kalçasının bütün güzelliklerini Hamdiye sergiliyordu. Hamdi arasıra çekimi bırakıp bizi seyrediyordip pantolonun üzerinden sikini okşuyordu. Eşimin Hamdiyi azıtmış olması ve sikimi yalaması beni uçuruyordu. Hamdi fazla dayanamayıp eşimin yanına geldi ve kalçasına dokundu. Bende tepki vermedim ama eşim müthiş bir şekilde heyecanlandığı belli oluyordu. Neredeyse sikimi koparacaktı. Hamdi itiraz gelmediğini fark ettiğinde devam etti. Eşimin kalçalarını okşuyor, öpüyor ve yalıyordu. Hamdi eşimin tangasını indirmeye kalktığında eşim eliyle tutunca ben eşimin ellerini yakalayarak yeniden sikimin üzerine koyup devam etmesini söyledim. Hamdi tangayı indirmiş eşimin amını yalıyordu. Hamdi dilini eşimin amına değdirdikçe eşim müthiş inliyordu. Eşimi kucağıma oturttum ve o şekilde sikerken göğüslerinide okşuyordum. Hamdi kamerayı aldı ve çekime devam ederken yanımızda idi. Eşim Hamdinin kabaran sikini fark etmiş ve okşamaya başladı. Fermuarı açıp okşamaya başladı. Hamdi kamerayı tamamen bırakıp yarağını eşime teslim etti. Pantolonunu indirdiğinde Hamdinin dimdik yarağı ortada idi. ve eşim yarağa saldırdı. Eşim bir yandan benim kucağımda sikiliyor bir yandan Hamdinin yarağını yalıyordu. Saatlerde seviştik ama Hamdinin eşimi sikmesine izin vermedim. Ama eşimin her yerini yaladı ve okşadı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.