29 Şubat 2012 Çarşamba

Erkan'ın kardeşi yağmuru düzdüm

Selam size 2008de yaşadığım ve unutamadığım çok güzel bir hikayem var yaşımı söylemiycem ama anlıycaksınız antalyaya tatile gitmiştik ben annem babam günler süper geçiyordu ben sitedeki benim yaşımda olan erkanla sürekli diskoya gider turistleri ellerdik bazen ileri gider siklerimizi turistlerin bacak arasına sokardık turistler bunu normal karşılar bazende onlar siklerimizi sıkar okşarlardı 1 haftalına gelmiştik ama 2 hafta olmuştu babamda annemde tatilden çok memnundu tabi bende sahile gider bizim türk kızlarını dikizlerdim erkan dün fazla içtiği için sabah uyanamamıştı hayriye teyze geç otur oğlum erkan uyanır şimdi dedi başımı salladım oturdum bu sırada erkanın kız kardeşi yağmur geldi karşıma oturdu yağmur benim boylarda zayıf 90-60-90 Süper yüzlü bakımlı muhteşem bir kızdı ufaklık uyanmaya ve gözlerim açılmaya başladı yağmur amını göstericek şekilde bacaklarını ayırdı artık kendime engel olamıyodum oda beni azdırmak için nerdeyse soyunucaktı ama uzun sürmedi annesi geldi markete gönderdi yağmur bana göz kırptı bende hemen kalktım ve yağmurun peşinden gittim apartman boşluğuna gitti bende hemen arkasından hiçbişey demeden öpüşmeye başladık kısa sürede inlemeler ve oh lamar başladı karşıklı zevkten kuduruyoduk ben kendimi amını öpüyo olarak buldum gözlerim kapalı bir halde amını fırçalıyodum sikim  " sexhikayelerr.blogspot.com " çoktan füze durumuna geçmişti yavaşça göğüslerine doğru çıktım uçlarını yaladıkça oh sesleri dahada yükseliyodu ben daha fazla dayanamadım ve boşaldım biraz dinlendikten sonra azına verdim işinde ustaydı yalarken kendimi unutmuşum zevkten çuvalın üstüne yattım yağmur arada dinlenip tekrar devam ediyodu ben tekrar boşaldım amdan vermiycem dedi bende tamam sorun deyil ozaman domal dedim domaldı deliğini açabildiği kadar açtı biraz tükürükledim deliği büyüktü bu ilk olmıycaktı yavaşça girmeye başladım sikim her girdiğinde yağmurda inleme sesleri artıyodu bende inliyodum ama yağmur daha fazla inliyodu 10 dk siktim yağmur yeter artık boşalda gidiyim dedi boşalma anı geldiğinde azına uzattım sikimi biraz temizledi ve azına aldı emmeye başladı taşağımı sıkarak beni boşalttı kirli bir bezle ağzını ve döl akan yerleri temizledi bende kilodunu versene dedim azıma soktu süperdin ama bitmedi dedi ve eteğini çekerek gitti bende arkasından evime tatil bitene kadar hep arkadan verdi ama amcığınıda sikmek istiyodum verdi ama şimdi anlatmıycam.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.