29 Şubat 2012 Çarşamba

ENSEST HiKAYELER » Ablamı Zorla...

ZORLA TECAVÜZ HİKAYELERİ - ENSEST -Zorla Ablamın Deliğine Girdim...   Selam, ben izmir'den Hasan, bu hikaye gerçek yaşanmış bir ensest hikayedir. Ben 18 yaşında, lise sona gidiyorum. Ablam da çok güzel ve balık etli bi kızdır, onun okulu çoktan bitti...   Neyse günlerden çarşamba, eve telefon gelmişti annem açtı, arayan amcamdı, akrabamız ölmüş ve annemlerin köye gitmesi gerekiyordu. Bize siz elifle kalın, biz 2 gün sonra geliriz dedi. Bu arada ablamın adı Elif. Bende tamam dedim, perşembe günü annemler gitti...   Ben okuldan geldim, baktım ablam uzanmış, televizyon izlerken uyuya kalmış. Sırtüstü uzanmış uyuyordu, götü öyle bir güzeldi ki kırmızı külotu beni kendimden geçirdi... Ben defterleri bıraktım. Tam elliycektim, ablamın telefonuna mesaj geldi, sevgilisi çağırıyormuş, gitti... Ben de hemen soyundum, ablamı düşünerek tam 4 kere 31 çektim...   Saat 11.30 da ablam geldi, çok yoruldum ben yatıyorum dedi ve yattı. Kapısı açıktı yattı aradan yarım saat geçti, ben ablamın götünü seyrediyor ve sikimi okşuyordum, neredeyse saldırcak gibiydim. Ben yine 31 çektim ve yattım.   Okuldan geldiğimde ablam camdaydı, domalmış etrafı seyrediyordu, kırmızı külotu yarıya kadar görünüyodu dayanamadım, defterleri bıraktım ve arkasına geçtim...   Abla kime bakıyosun dedim ve hafiften deydirmeye başladım sikimi. Acayip zevke gelmiştim. O da hiç etrafı seyrediyorum dedi, ben hala arkasındaydım. Tamamen birleştirdim kendimi, sikim ablamın götündeydi...   Sonra bi saniye dedi ve mutfağa gitti. Anladı diye çok korkmuştum, bende üstümü değiştirdim ve televizyonun karşısına geçtim ablam da yanıma oturdu, derslerden konuşmaya başladık. Sonra ben şakadan onu gıdıklamaya başladım, çok azmıştım...   Sikmek istiyordum. Ablama; beni bi kere öpsene dedim ve oda yanağımdan öptü bende ordan değil dedim, nasıl yani dedi, bir anda ablamı dudağından öptüm. sonra napıyosun dedi biz kardeşiz dedi, ben de dayanamıyorum artık, seni istiyorum ben dedim. Göğüslerini ellemeye başladım, kaçmaya çalıştı ama tutuyordum...   Hasan saçmalama biz kardeşiz diyordu ama ben çok azmıştım, o kaçmaya çalışıyordu, ben kendime çekiyordum.   Zorla tişörtünü çıkardım. Napıyosun bırak beni dedi, ama benden kaçamaz kafaya koydum bi kere südyenini de çıkartmıştım, göğüslerini yalamaya başladım. Yine kaçmaya çalışıyodu sonra bütün gücümle yere yatırdım ve pantolonunu çıkarttım. Külotunu eliyle tutmuştu, bırakmıyordu...   En sonunda bıraktı, yatırmıştım yere kaçamıyordu. Ben de soyundum hemen. Ablamın göt deliği çok küçüktü ve sokamıyordum. Kaçmaya çalışıyordu, deliğe doğru tükürdüm ve sikimin kafasını yavaşça soktum, ablam yavaş yavaş zevk almaya başlıyordu...   Korkma bişey olmıycak dedim, zevk alcaksın dedim ve yarısını sokmuştum. Ellerini bıraktım, hiç hareket etmiyordu ve sonuna kadar soktum. Ahhhh dedi ve ben daha da zevklenmiştim, deliği yavaşça büyüyordu, öyle bi ahhlıyordu ki beni kendimden geçirdi...   Öyle bi sikiyordum ki deliği kocaman oldu, en sonunda çıkardım ve yatak odasına getirdim amından siktirmiyordu. Ben çok azmıştım, dinlemedim, bacaklarını ayırdım, tam sokcam kaçmaya çalışıyor, istemiyordu. Ellerini tuttum göğüslerini yalamaya başladım, yine zevk almaya başladı, yavaşça bacaklarını açtım. Üstüne uzandım, sikimin kafasını amına soktum yine ahlamaya başladı, sonunda dibine kadar soktum ve kanamaya başladı, ablam gözlerini kapatmış, zevkten bayılcak gibiydi... Çıkardım mendille sildim kanı, sonra yine soktum ablam ahhlıyordu, kendinden geçmişti, öyle bi sikiyordum ki zevkten ölcek gibiydim...   Çok hızlıydım, ablam çok zevk alıyordu ve bana yeter nolur yeter diye bağırıyordu. Neredeyse bayılcaktı, ben deliler gibi sikiyordum. Çok fena ahhlıyordu...   Sonunda göğüslerine boşaldım, yatak kan olmuştu, ablam ağlıyordu. Ben de niye ağlıyosun dedim ve bana tokat attı. Biz ne yaptık ya dedi. Öyle bir boşalmıştım ki ablamın heryeri döldü...   Bana aramızda kalsın dedi, ben de tamam dedim. Kimse duymıycak dedim. Sonra ikimiz banyoya girdik ablam kanlı örtüyü hemen yıkamıştı, sabah annemler gelcekti. Banyodan çıktık ve birbirimize sarılıp televizyon izledik...   Ablam şimdi evli ve 3 tane çocuğu var, ne zaman yanlız kalsak o günden bahseder...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.