29 Şubat 2012 Çarşamba

Edayı Patlattım

Merhabalar ben 19 yaşında yım isimi vermek istemiyorum bundan 2 sene önce eda diye bir sevgilim vardı benden 3 yaş küçüktü birgün bunun annesiyle babası şehirdışına gitmişlerdi beni aradı ve evlerinin boş olduğunu istersem evde film felan izleyebileceğimizi söyledi bende gittim evlerine.Eda Filmi koydu izliyoruz filmde erotik bir sahne geçti ve edaya hiç ilişkiye girdinmi dedim bana girmediğini ancak kendini tatmin edici şeyler yaptığını söyledi bende hazır ev boşken fırsatı kaçırmak istemedim ve sordum ilişkiye girelimmi diye o olmaz ya felan desede aslında hareketleri istekli olduğunu ele veriyordu yapıştım dudaklarına o başta geri çekildi ancak sonra o yapıştı birden neyse tecrübesi sıfırdı dedim şimdi pantalonumu indir indirdi ve yarrağımı ağzına aldı biraz dişleri takılıyordu ama güzel yalıyordu ben soydum edayı ve göğüslerini yaladım sonra amına geçtim amı sulanmıştı zaten biraz yalayıp ardından sikimle fırçalamaya başladım onun suratından hafif bir tebessüm ve kızarma vardı bense artık seni kadın yapma zamanı geldi dedim ve başladım sokmaya birazını soktum baya bağardı allahtan ev müstakildi yavaş yavaş alıştıra alıştıra sokup çıkarttıkça oda artık rahatlamıştı ve kendini bıraktı zevk almaya başladı amına boşaltmaktan son anda kurtuldum ve dışarı boşalttım spermlerimi sonra krem tarzı birşey olup olmadığını sordum oda ne yapacaksın dedi bende lazım dedim oda getirdi ona arkasına dönmesini arkadan girmenin öne göre daha acısız olacağını söyledim ve inandı saf götünü önce kremledim sonra biraz parmağımla oynadım ve hafiften başını soktum çok feci çığlık attı çıkart çıkart çok açıyo diyor ve ağlıyordu böyle yapması beni daha çok azdırmıştı hepsini sokup çıkarmaya başladım.Eda da yavaş yavaş alışmıştı ama yinede niye beni kandırdın arkadan acıyo ya felan dedi bende sus ve zevk al dedim.İşimiz bitince ağzına boşaldım tüm spermlerini yutmasını söyledim ve oda yuttu.Duş Aldım Giyindim ve Edayı Öpüp Evi Terk Ettim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.