29 Şubat 2012 Çarşamba

duygunun miss kokan ayakları

Merhaba ben Hakan.bir süredir ayak fetiştiyim ve ayak görünce bir fena oluyorum.Bizim Üniversitede Duygu diye bir kız vardı ve ben ondan hoşlanıyordum.Bir gün söylemek için cesaretimi topladım ve çıkma teklifi etti.Hiç bir şey demedi.Gülümsedi.Ertesi gün mesaj attı.Nereye gidiyoruz diye.Bende resturana götürdüm.Biraz kendinden bahsetti.Neleri sevdiğini bende tabi kendimden söz ettim. Sonra evine bıraktım.Çok iyi vakit geçirdiğini söyledi.İlerleyen zamanlarda ilişkimiz daha da kuvvetlendi ama ben hala ayaklardam hoşlandığımı söyliyemedim.Bir gün evime film izlemeye çağırdım.Orada söylemeyi planlıyordum.ben hazırlığımı yaptım Duygu eve geldi.Karşıladım filan.Annenler evde yok mu dedi ? Bende bugünlük yoklar dedim.Filmi izlerken ayaklarına bakıp nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum.Aklıma bir fikir geldi.İstersen ayaklarını uzat dedim.Oda iyi olur diyip uzattı.Bende sonra mesaj yapıyim mi dedim ? Duygu;gülerek yok artık gerek yok dedi.iyi gelir filan dedim.Tamam yap dedi.Bende yapmaya başladım.Ama ayaklarını hala göremiyordum çorap vardı.sonra çorabını çıkartım.Ayakları çok güzeldi ve parmak yapısıda düzgündü.Çok güzel siyah ojeler sürmüştü.İçimden bu kız ayaklarına bakıyor dedim.Nasıl kokuyor acaba derken kokladım koklarken duygu faketti ne yapıyorsun dedi ve ayaklarını çekti.Ben tabi ne diyeceğimi şaşırdım.Koklamak istedim dedim.Ayakların çok güzel.Ojelerine bayıldım dedim.Duygu şaşırdı.Ayaklarım güzeldir de bu biraz aşırı olmadı mı ? dedi.Bende ayak fetişi olduğumu söyledim.Gerçekten mi ? dedi. Evet dedim.Herhalde tersleyecek ve ayrılacağız dedim.Ama hoşuna gitti.İlk defa bir erkek ayağıma iltifat etti ayağıma o kadar bakım yapardım bir kişinin bile dikkatini çekmezdi dedi.Sonra koklaya bilir miyim dedim.Tabi dedi.Ayakları miss gibi kokuyordu.Sonra yalamaya başladım.Parmaklarını emiyordur 20 dakika boyunca yaladım.Bu arada benim ufaklık hareketlendi.Duygu kalktığını gördü seni yaramaz dedi ve pantolunumu çıkardı. "sexhikayelerr.blogspot.com" Sonra Kucağından tutup yatak odasına götürdüm yatağa bıraktım.Öpüşmeye başladık sonra onu soymaya başladım.Oda beni soyuyordu.En sonunda çırılçıplak kaldık.Amı yavaş yalıyordum.Sırılsıklam oldu sonra odu benimkini yalıyordu.Sonra yatırdım sikme pozisyouna getirdim.dur dedi duygu.Ne oldu? dedim Canımı yakma dedi.Merak etme çok zevk alacaksın dedim.Bakire misin? diye sordum.Hayır Bekareti lise de verdim dedi yani rahat rahat sikebilirsin dedi.Sikmeye başladım Duygu inliyordu.Pozisyonu değiştirdik.Üzerime çıktı.Duygu inim inim inliyordu bende zevkten ölüyordum.Sonra Arkasını döndürdüm götünden girecektim.Duygu yapmasan filan daha önce hiç yapmadım lütfen filan dedi.Peki dedim.Amından girdim arkadan sikiyordum bu sefer.Duyguya geliyorum boşalacağım dedim.Duygu;sakın yapma dur dedi.Bende bir şey olmaz ertesi gün hapı kullanırsın dedim.Ya o haplardan kullanmak istemiyorum filan dedi.Sonra footjob yapar mısın ? dedim.O nedir dedim.Anlattım ne olduğunu yani bir nevi mastürbasyonu ayaklarıyla yapacaktı.Çok güzel yapıyordu.Aşkım boşalıyorum dedim ve boşaldım ayakları döl içinde kaldı.Sonra Duygunun amını yallamaya başladım.Duygu çıldırıyordu ve en sonunda oda boşaldı.Sonra ikimiz birlikte banyo yaptık.Saat geç olmuştu Duyguyu evine bıraktım.Şuan harika bir ilişkimiz var.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.