29 Şubat 2012 Çarşamba

Dulla Muhteşem Dakikalar

Mrb lar adım Murat inşaat mühendisiyim Anlatacağım olay üniversite son sınıfta başıma geldi.Neyse konuma döneyim.Öğrenciyken epeyce boş zamanımız oluyodu bende bu boş zamanımı tamamen msn de chat yaparak geçiriyodum.Yine böle bir gün ankaradan 35 yaında ruken diye bir dulla tanıştım iki aylık sohbetten sonra okuduğum şehire elmeye karar verdi.Otogarda karşıladığımdakarşımda . pekte güzel olmayan fakat mükemmel bir vücuda sahip bir bayan gördüm çok etkilenmiştim. Neyse otogardan alıp bir yemek yedik.Ve bana yorgun olduğuu söledi eve geçtik.Bi duş falan aldıktan sonra oturup koyu bir sohbete başladık.Bu arada giydiği rahat giyisiden göğüslei apaçık belli oluyodu.Yavaş yavaş birbirimize yakınlaşıp dudaklarımızı birbirine kenetledik.İnanılmaz bir ekilde öpüyodu.Yılların susamışlığı belli oluyodu.Yaklaşık 10 dakika ölece öpüştük.Ve kucağıma alıp yatağa bırakım fakat doğrulup iki dizinin üzerine oturup sikimi dakikalarca somurarak yaladı.5-10 DAKİKA SONRA AĞZINA BOŞALDIM.Sonra tekrar yalayıp sertleştirdi ve bacaklarını açıp davet etti beni.TAM OLARAK 45 DAKİKA yaklaşık 10 değişik pozisyonda sex yaptık.HATIRLADIĞIM kadarıyla ben 3 oda 5 kez boşaldı.Ve bir daha görüşemedik.Evlendiğini duydum.Daha sonraları çok yapsamda o tadı alamadım

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.