29 Şubat 2012 Çarşamba

Dul Komşumuz

Merhabalar ben iskenderundan Kerem askerden yeni gelmiştim kafa dinlemek için amcamların yanına bursaya gitmiştim akşam geç saatlerde geldigimde yatmıştım sabah kaltıgımda evde iki kadın konuşması geliyordu içerideki sesin biri yengeme aitti digeri kimdi bilmiyordum ve yataktan kalkıp salona gittim içeride girer girmez karşımda onu görünce afarladım o ne güzellik yanakları dudakları kıpkırmızı gövüsleri koca kocaman yüzünün güzelligi anlatılmazdı yengem bizi tanıştırdı ismi arzuymuş yan komşuymuş cana yakın konuşmasıyla birden birbirimize kaynaştık neyse ben arada bir arzunun gövüslerine bakıyordum çaktırmadan ama arzu bunu farketmiş olmalı ki arzu sürekli olarak beni ardıracak şekilde fasolar veriyor bazen sürtünüyordu beni deli gibi azdırıyordu birgün bizim evde mutfaktaydım oda oraya geldi mutfaga geldi kalçalrını görünce bende o kalçalarına arkasında bende yardım ediyormuş gibi dolanarak sürtünmeye başladım onunda hoşuna gitmişti oda karşlık veriyordu ama evde engem oldugu için fazla birşey yapamıyorduk birden kendime çevirerek dudaklarına yapıştım ve onunla sex yapmak istedigimi söyledimoda bana aynı istekleri oldugunu söyledi bende senin evine geçelim dedim olur dedi sesizce evden ıkıp onun evine geçtik evin kapısını heyecandan açamıyorduk neyse açar açmaz içeri girmemle arzu dudaklarıma bir yapıştı ellerimle gövüslerini okşuyordum birden eliyle kotumun düğmelerini çözdü ve sikimi dışarı çıkardı ve agzına alarak yalamaya başladı sikim giderek agzında büyüyordu öyle bir somuruyordu ki sanki sikim kopacak gibiydi o bundan çok zev aldıgı belliydi ve 5 daki,ka sonra agzının içine boşaldım o bundan hoşlandı ve tüm sipermleri yaladı sonra ağzını temislemek için banyoya gitti bende peşinden ben sikimi temizlerken o agzını temizleyip yanıma geldi tekrar öpüştük ben üzerini yavaş yavaş soyuyordum o muhteşem gövüsleri ortaya çıktıgında bekledigim gbi muteşem lerdi onları yalarken arzu banyoyu inletecek sesleri çıkarmaya başlamıştı gövüslerini yalarken elimle boş durmuyor amıyla oynuyordum o denli zevk almışık ki sürekli sesi artıyor bazen kendini sıkıyordu ben sonra onu üzerini tamamen soyduktan sonra amını yaladım sonra onu kucaklayarak yatak odasına götürdğüm ve . uzatarak amını yalamaya başladım sonra onun iniltilri artınca bana yalarmaya başladı ne olur içine sok dayanamıyorum dedi ben ise sikimin kafasından sokup çıkarıyordum o bu durumdan hiç memnun degildi bana adeta yalvartıyordum en sonunda dayanamadı ve ne istiyorsun sikmen için paramı vereyim sok şu sikini içime delitme adamı hadi . aşkım nolur dediginde birden amına bir yüklendi lakin bekledigim şey para degil bu çıldırtıcı sözlerdi ve ben ondanzev alarak amına pompalamay başlamıştım o durmadan sok hepsini sok sik beni diyor ve ben agzından her çıkan sik beni kelimesiyle daha hızlı sokuyordum adeta delirmiştim boşalacagımı anladıgım anda sikimi çıkarıyorum boşalmaya niyetim yoktu amacım ona doyasıya yaşamaktı o ise hızlı bir şekilde onu sikmemi istiyordu çünkü boşalacaktı bende amını dilimle öyle yalamaya başladım ki o birden boşaldı ben biraz dinlenmek istedim ama onun buna niyeti yoktu çünkü o douymamış sürekli istiyordu bende ona götten sikmek istedigimi söyledigimde bunun ilk olacagı için korktugunu ama bunu denemek istedigini söyledi sonra sikimi agzına verdim sikim birden eski halini alıverdi ve ben ona evde krem yada şampuan getirmesini söyledim o şampuanı aldı ve önce parmaklarımla göt deligine soktum oda inlemeleye zevk almaya başlamıştı onun bacakların omuzlarıma alarak sikimi yavaşca döt deligine soktugumda çıglık attı ama ben kararlıydım sokacaktım o korkuyordu ama ben devam ettim kafasını tekrar soktum ve sikimi içinde beklettim agır afır içine giriyordum muhteşem bir götü vardı sonra yavaş yavaş hızlanmaya başladım gittikçe hızım artıyor ona baglı olarak arzunun iniltileri arada bir sik beni devam et hepsini sok aşkım diyor bende ondan zevk alarak daha hızlı şekilde sikiyordum öyle olmuştukki ter içinde kalmıştık ve birden içine boşaldım oda benimle birlikte ogün 5 posta boşaldım ona ne ben ona ne o bana doydu sona at kılı ile siktigimide daha sonra yazarım başka maceralarımı okuyacak ve benimle paylaşacak bayanların mailini bekliyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.