29 Şubat 2012 Çarşamba

Düğün Macerası

Kocamla arkadaşımızın düğünü için ağaç otele yerleşmemizden ve düğün öncesi banyodaki mikişmemizden bahsetmiştim.Düğün vakti gelince düğün mekanına doğru yol aldık.Yolda dayanamayıp kocamın penisini pantalonun üstünden okşamaya başladım.Ben okşadıkça sertleşiyor o sertleştikçe vajinam ıslanıyordu.Kocamın elini avcuma aldım ve parmaklarını tek tek yalamaya başladım o ise bacaklarımı okşuyor vajinamı parmaklıyordu.Derken düğün yerine geliverdik yakın arkadaşımız olmsa ve gelinin yanından ayrılabilmemiz mümkün olsa kocamın elinden tutup kendimi en kuytu noktada becertecektim.Aklıma hiçbir şey gelmiyordu becerilmek dışında...Nihayet düğün bitti otelimize doğru yol aldık.Yolda dayanamadım kocam araba kullanırken eğilip fermuraını açtım penisini yalamaya emmeye başladım azımda büyümeye başladı.Aslanımın organını ağzımda büyütmeye bayılıyorum...taş gibiydi bir ana evvele odamıza çıkmak istiyorduk.Otele girdiğimizde kocam resepsiyonda oyalanmak durumunda kaldı ben odamıza çıktım.Transparan bir babbydol giydim ve kocamı aradım ona sikilmek için bekjlediğimizi fısıldadım.Az sonra kocam kapıdaydı.İçeri girer girmez öpüşmeye başladık ama mikişir gibi öpüşüyorduk deliler gibi kocamın elleri bedenimde geziniyordu benim elim onun penisinde...Yatağa doğru ilerledik kocam yatağa oturdu ben ayakta onu öpeöpe yalaya yalaya soymaya başladım.Bir taraftan kulak memelerini emiyor bir taraftan gömleğinin düğmelerini açıyordum her açtığım düğme için daha ateşli yalıyordum.eşimi ususl usul soyup karşısına geçtim striptiz yapmaya başladım.Kendime dokunmamı iştahla seyrediyordu sonra daha fazla dayanamadı belimden tuttu kendine doğru çekip yalamaya başladı.Memelerim ağzındaydı ve ben kalçalarımı oynatmayı sürdürüyordum.hem memelerimi emiyor hem kalçalarıma şaplak atıyordu.''Kadınım ororspum napıyoruz biz ''diyordu ben çığlık çığlığa ''mikişiyoruz''diyordum.yatağa yatırdı beni her noktamı yaladı sonra en sevdiğimiz olaya 69 a sıra geldi. taşşakları ağzımı dolduruyordu sevdiğimin sömürüyordum taşşaklarını o da vajinama yapışmıştı dili ufak darbelerle beni mikiyordu.sonra dilimi döt deliğinde gezdirmeye başladım dilimi hafif hafif içine ittim bende dilimle kocamı mikiyordumm arada orospunu becer aslanım diye bağırıyordum kadınım becercem seni diyordu senin kukunu dötünü becercem her yerine koycam her yerin arrağımın tadını alacak diyordu ben zevkten kudurmuş gibi bağırıyordum kocam inliyordu yan oda ve üst odadakiler taklatıyorlardı artık ne kadar böğğürdüysek.ama hiç aldırmadan devam ettik o anda orada bizi izleseler keşke dedik sesimizi duyup feyz alsınlar dünyanın harikalarını onlarda keşfetsin istedik.kocam beni defalarca beceriyordu ve bunun bilinmesi bana gurur veriyorr.bir yandan vajinamda diliyle becerirken beni döt deliğimi parmaklıyordu.soluğum kesilir gibi oldu.o an ilk orgazmımı yaşadım deli gibi böğürüyordumm kocam beni diliyle becermişti.sonra uzandı ben üzerine oturdum vajinamın suları bacaklarımı kalçalarımı anal bölgemi sırılsıklam etmişti.yavaş yavaş anal deliğime kaymaya başladı penisi.BİZİM İLK ANAL ÇALŞMAZMIZDI BU ARADA.inanılmaz zevk alıyordum deli gibi yalvarıyordum becer beni diye.sonra vajinama yerleşti ve içime akıttı döllerini....Ama gece daha uzundu ve ikimizin ateşide yüksekk defalarca beerdi beni kocam gün ışıyana dek ... V-pills Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.