29 Şubat 2012 Çarşamba

Dovmeci Karimi Fena Sikti

Merhaba ben Kerem, 36 yaşındayım, karım ise 30 yaşında. Birlikte 10 senelik evlilyiz. Karım, 1.70 boyunda, esmer, harika kalçalara, muhteşem göğüslere sahip, güler yüzlü bir afettir. Karımla mutlu ve fantazi dolu bir sex hayatımız var. Fakat fantaziler içerisinde bazen aklımıza gelen, iki erkekle bir kadının seksi, karımı herzaman çok ateşler ve azdırırdı. Ama aklımızda bunu gerçekleştirme gibi düşünce hiç olmadı.Temmuz ayında Alanyaya tatile gittik. Karım özel günlerde ve tatillerde rahat giyinmeyi sever, benim de çok hoşuma gider bu durum. Tatile gelirken, karım tek parça miniden oluşan, 5-6 tane elbise ve çok seksi tanga bikiniler almıştı. Anlaşılan beni gerçekten azdırmayı kafasına koymuştu. Sadece beni mi, her gören azardı o kıyafetlerle. Ama önemli değildi, önemli olan birbirimize her daim hayran hayran bakabilmemizdi.Tatilimiz başladı. Karım deniz ve havuz keyfine başlamış, benim heyecanım çok artmıştı. Çünkü altı tanga olan bikinilerin üstü oldukça küçük ve ıslandıkları zaman karımın göğüsuçları belli olmayı bırak, alenen ortada idi. Plajda ve havuzda tüm erkekler karıma bakıyordu. Onlar karıma bakarken, nasıl da karımı sikmeyi hayal ettiklerini farkediyordum. Tatilin ilk iki gününü karımla yüzerek ve bol seks yaparak geçirdik.Üçüncü günün akşamı, karımla akşam yemeğini dışarda yedik ve biraz çevreyi tanımak istedik. Karım akşam dışarı çıkarken siyah transparan minisini giymiş, südyen takmamış ve altına beyaz bir ipli tanga giymişti. Zaten kısa olan mini etekleri, topuklu ayakkabı giyince dahada mini oldu ve karımın kalçalarını nerdeyse kapatmıyordu. Arabamıza bindiğimiz anda otururken iç baldırlarından tangası gözükür haldeydi ve ben çok azmıştım. Karıma, “Aşkım arabada bir sikeyim de öyle gidelim!” dedim. Karım, “Acele etme, geceyi bekle!” dedi. Neyse, Alanyanın çarşısına geldik ve mağzaları dolaşıyor, etrafa bakınıyorduk. Benim gözüme bir Dövmeci dükkanı takıldı, ve karıma “Dövme yaptıralım mı karıcığım?” diye sordum. Karımın da isteğiyle içeri girdik.Dövmeci bizi çok nazik karşıladı. 40’lı yaşlarda, sağlam vücutlu bir adamdı. Bize katoloğu gösterdi, ben koluma bir Dövme beğendim, karım da bir tane memelerinin yanına, birtane de göbeğine (Amının hemen üstüne) bir yılan figürü seçti. Dövmeci, “Buyrun, arka odaya geçin.” dedi. O an benim aklıma nedense karımla fantazimiz geldi. Karımı arka odaya yollayıp, Dövmeciden karıma iltifat etmesini istedim. Bu kendimi ölçmek içindi, ama Dövmeci uyanık tabi, “Nasıl yani?” dedi. Ben de, “Nasılsa karım içerde soyunacak, karıma ve vücuduna biraz iltifat et!” dedim. Dövmeci, “Benden karına ilgi göstermemi mi istiyorsun? Tamam, ama ya karşılık alırsam? Devam edip karını oracıkta sikmemi de istermisin?” dedi.Heyecandan boğazımın kuruduğunu hissettim, yutkunarak, “Eğer karımı ayartabilirsen, evet! Hatta ben de yardım ederim!” dedim. Dövmeci bana tuhaf tuhaf baktı ve arka odaya, karımın yanına geçtik. Karım soyunmuş, sadece üstünde tangası vardı, uzanmış bekliyordu. Dövmeci karımın göğüslerini çizerken, bir yandan da hafifçe okşuyor ve iltifat ediyordu. Ben de elimi karımın bacağına koydum, baldırlarını okşuyordum. Baktım karımın rahatı yerinde ve meme uçları dimdik olmuştu. Dövmeci boya almaya kalktığında, karımın kulağına eğilip fantazimizi hatırlattım, “Ne dersin?” dedim. Karım da, “Bilmemki nasıl olur?” dedi. Ben de, “Olur aşkım, tam sırası!” dedim. Dövmeciye, “Sen rahat takıl, ben bir sigara içip geleyim!” dedim ve çıktım odadan...Sigaramı bitirip, 10 dakika sonra geri geldiğimde, Dövmeci karımın tangasını çıkarmış, amını yalıyordu. Ben de karımın dudaklarından öpüp, “Benim de kalmamı istermisin karıcığım?” dedim, “Kal!” dedi. Ben de soyunup, sikimi karımın ağzına verdim. Benim sikim de büyüktür, hani Dövmeciye de hava atacaz gibilerinden. Fakat Dövmeci bana, “Çekil, sen amını yala, ağzına ben verecem!” dedi. Karımı domalttım, amını yalayacaktım ki, Dövmeci de sikini çıkardı karımın ağzına vermek için. Karım birden, “Hayır!” dedi. “Ne oldu aşkım?” dedim. Karım, “Şuna baksana!” dedi. Bir baktım ki, Dövmecinin siki 25 santim rahat var ve çok kalın. Benimki de büyüktür yani, ama adamınkini görünce hayran kaldım. Karıma, “İyi ya işte, keyfini çıkar, aynı anda iki büyük yarrak herzaman denk gelmez!” dedim. Karım Dövmecinin sikini öyle bir yalıyordu ki, ama ağzına hepsini alamıyor, sadece mantar gibi yanlara yayılmış kafasını alabiliyordu...Heyecandan karımın amının suları akmaya başladı ve titreyerek ağzıma boşaldı. Dövmeci karımı sırtüstü yatırdı ve sikini amının etrafında gezdiriyordu. Karımsa kendinden geçmiş bir şekilde, “Hadi artık sikin beni Orospu çocukları!” diye küfür ederek yalvarıyordu. Dövmeci karımın amına sokmaya başladı. Ama daha sikinin kafası girince, karımın attığı çığlıkları yan dükkanlardan duyulmasın diye elimle ağzını kapatmak zorunda kaldım. 5-10 dakika sonra karım adamın sikine alıştı ve adam hızlıca gidip gelmeye başladı. Karım ardı ardına birkaç kez boşaldı. Adam sikini karımın amından çıkarıp, karımı domalttı ve bana da, “Karının altına gir, sırt üstü yat!” dedi.Karımı altına yattım ve karımı kucağıma alıp alttan amına soktum. Dövmeci de karımın götünü yalamaya başladı. Dövmecinin niyetini anladım, karımın götünü sikmek istiyordu. Ve ben daha hiç karımı götünden sikmemiştim. Karımın amı çok dardı, götünü tahmin edebiliyordum. Tabii karım da ben de Dövmeciye yapma falan dedik, ama o ısrar etti. Korktum, zaten karım çığlık çığlığa sikişiyordu, bir de götüne o yarrak girerse bayılır diye düşünüyordum. Ama adam biraz uğraştıktan sonra karımın götüne sikinin kafasını sokmuştu bile. Karım zevkten ve acıdan çıldırıyordu. Adam bir hamlede yarısına kadar sokup, karımın götünde gidip gelmeye başladı. Ben de alttan amını sikiyordum ki, adam sikini tamamıyla kökledi karımın götüne...O şekilde karımı 25-30 dakika siktik. Sonunda karım, ikimizin de boşalacağını anlayınca, “Ağzıma boşalın!” dedi. Dövmeci karımın götünden çıktı, ben de amından ve karımın ağzına verdik yarraklarımızı. Karım ikimizinkini de birden ağzına almaya uğraşıyordu. Önce ben boşaldım, karım döllerimi yuttu. Ama Dövmeci daha boşalamamıştı. Ben giyinip sigara içmeye çıktım. Dövmeci karımın ağzını bir 10 dakikka daha rahat sikti, ben tekrar içeri girdiğimde daha yeni boşalıyordu. Karımın ağzı, yüzü ve memeleri döllerle doldu. Karım Dövmecinin sikini temizler gibi yalayıp yutuyordu. Sonra toparlandılar, Dövmecinin arkada duşu vardı, karım bir duş aldı, Dövmeciye teşekkür ederek ordan ayrıldık...Otelimize giderken karıma, “Nasıldı? Tekrar istermisin?” diye sordum. Karım da, “İstediğimde sana söylerim aşkım!” dedi. Ama fazla sürmedi, tatilden döneceğimiz gün yine Dövmeciye uğradık. Fakat bu sefer ben dışarda bekledim, karım Dövmeciyle bir saat kadar sikişip geldi. Şimdi yine İstanbuldayız. Karım bazen, “Yeniden Alanyaya gitsek mi?” falan diyordu. Ben de, “Bir fırsatını bulursak gideriz aşkım! Ama bence yeni insanlarla olmalı!” diyordum. Ve yeterince yeni insanla tanıştık da. Artık 2 yada 3 ayda bir sokaktan, internetten veya Bardan olması hiç farketmeksizin, hoşumuza giden erkek veya kadınları kendimize ortak ediyoruz...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.