29 Şubat 2012 Çarşamba

Doktor Hülya Ve Hemşire

Ben size daha önce akrabamız olan hülya ablayı nasıl siktiğimi anlatmıştım. Şimdi de onu ve onun yanındaki hemşireyle birlikte yaptığımız seksi anlatacağim. Ben hülya ablayı sikmeye doyamadım. Fırsat buldukça sikişiriz. Yanında çalışan bir hemşire var. O da hülya kadar olmasada güzel sayılır. Biz hülyayla sikişirken hemşire bizim sesimizi duyup merakla içeri girdi ve bizi sikişirken gördü. O sırada ben hülyayı domaltmış sıkiyordum. Hemşirenin adı emel. Çok şaşırmıştı kız. Neyse biz ona isterse kapıyı kapatıp bize katılabileceğini söyledik. O da biraz düşündükten sonra kapıyı kapattı ve bize katıldı. hülya abla hemen onu soymaya başladı. Onu soyarken ğöğüsleriyle oynuyor amını parmaklıyor sanki beni azdırıyorlardı. Emel de güzeldi. Iri göğüsler harika kalçalar ve kılsız bir amı vardı. Yalamaya başladılar...Onlar oynaşırken ben yanlarına gittim ve birden ikiside benim yarrağima saldırıp yalamaya başladılar. Çok zevkliydi. Aynı anda iki kişi yalıyordu. Bir süre sonra ben boşaldım    ve ikiside benim spermlerimi yaladı yuttu. hülya abla masasının üstüne sırt üstü yattı bacaklarını iki yana açtı. Emel de onun amını yalamak için benim karşımda domaldı. Amı tam karşımda duruyordu. bakire olup olmadığını sordum, hayır dedi. Hemen yarrağimi amının etrafında gezdirdim. Emel çıldırdı ve hülyanın amını dahada vahşice yalamaya başladı. Hülya bana hadi sok artık yoksa amımı parçalyacak dedi. Bende    tamam dedim ve hemen başını soktum. Amının içi yanıyordu. Birden kökledim amı daracıktı ve bu benim çok hoşuma gitti. Ben    emelin amına girip çıkıyordum. Bu aradada götüne parmaklarımı sokup çıkartıyordum çıldırdı zevkten. Emel tam boşalcakken hemen çıkartıp götüne dayadım, biraz    zorladım ve yarrağım girdi. Biraz sonra ben götüne boşaldım. Sıra .    hülya ablamdaydı. Yer değiştiler hülya domaldı ve emelin amını yalamaya başladı. Bende biraz hülyanın amını yaladım ve sonra hemen amına kökledim. Hemen ileri geri gidip gelmeye başladım. Aynı zamandada hülyanın    iri ve dimdik olan ğöğüsleriyle oynuyordum. Ğöğüs uçları şişmiş ve setleşmişti. Aynı şekilde onun da götüne boşaldım. O gün saatlerce sikiştik ve bir sürü pozisyonlar denedik, çok zevk aldık. Bu arada ben ablamı sikmek istiyorum ve bunu birtürlü başaramadım. Eğer    bu konuyla ilgili fikirleriniz varsa lütfen hikayeleriniz sonunda yazabilirsiniz, bekliyorum. Eğer sikişmek isteyen veya tanışmak isteyen kızlar varsa bekliyorum... Gönderen: Kobra

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.