29 Şubat 2012 Çarşamba

Dis Cektirmeye Gelen Kadini

Merhabalar ben istanbuldan uğur 39 yaşındayım.186 boyunda 77 kilo ağırlığında kendimce yakışıklı bir beyim.Diş hekimliği yapıyorum.İşim kolay değil her gün bir dolu hastam var ancak kazandığım parada bununla orantılı maddi durumum iyi eşimden boşandım 2 çocuğum var.Yaklaşık 7 yıldır bekarım ne kadar zor olduğunu tahmin edebilirsiniz.Her neyse hikayeme geçmek istiyorum.Günlerden cumartesiydi ve aşırı yorgun bir gün geçirmiştim.Son hastamıda gönderdikten sonra derin bir nefes aldım saat 9 a geliyordu.O anda kapı çaldı gittim ve açdım eski bir hastam olan Selin hanım karşımda duruyordu.Bana bir kaza geçirdğini ve bir dişinin çok ağrıdığını söyledi.Her ne kadar yorgun olsamda selin hanım eski hastamdı içeriye buyur ettim.Bu arada ondan söz edeyim.Selin hanım 36 yaşında hafif balık etli sarışın oda 3 yıl önce kocasından ayrılmış.Her neyse hikayeme döneyim.Selin hanımı hemen tedavi edip eve gitmek istiyordum.Aklımdan kötü birşey geçmiyordu ne olduysa o an oldu selin hanımın eteği kalça kısmına kadar yırtıldı.Önce şaşırıp kontrol etti sonra utangaç bir tavırla koşarak tualete girdi.Bende peşinden gittim.Bana giyecek birşeyler olup olmadığını sordu bende yedek bir pantolon olduğunu söyledim.Gidip çekmeceden pantolonu alıp geldim.Ne olur ne olmaz bulunduruyordum.Pantolonu vermek için seslendim kapıyı hahifçe araladı ona uzattım.Bir süre sonra içeriden yeniden seslendi fermuarını çekemedğini söyledi içeri gelmemi rica etti içeri girdim.Fermuarı tuttum ve birden yukarı çektim.Teşkkür etti elimi geri çekerken yanlışıkla göğüslerine deydirdim tepki vermedi kafamdan şimşek hızıyla geçen bir fikri onayladım ve ellerimi göğüslerine atıp okşamaya başladım.Oda hemen karşılık verdi ve üstündekileri çıkarmaya başladı ben ise o muhteşem göğüslerini okşayıp bir yandanda diğer elimle amını okşuyordum.Kontrol birden benden çıkdı beni tuttu ve klozete oturttu.Pantolonumu indirdi benim 17 liği eline aldı ve okşamaya başladı acayip zevk alıyordum benim açlığım ondanda fazlaydıkafasını tuttum ve iyice bastırdım penisim uzun olmasada oldukça kalındı.Yalamaya devam etti çokdan ikimizde çıplak kalmıştık yavaşça kalktım.bir ayagını kaldırıp klozetın üstüne koydum önce biraz manzarayı seyretmek istedim ancak kendimi durduramadım ve dilimi amına dayadım kokusu muhteşemdi dil darbelerim ile kendinden geçmişti.Hiç beklemediği bir anda penisimi kökledim.Üstelik arkadan girmiştim çığlığı bastı.Önceden arkadan yapmış olmalıydı penisim girerken fazla zorlanmadı.Bir müddet içinde öylece bekledim.Hafif hareketlerle ileri geri gitmeye başladım aldığı acı zevke dönüşüyordu bağırışları iniltilere dönüşmüştü.İçinden çıkmak istemedim ve götüne öylece boşaldım.İkimizde sessiz kalmıştık.Hiç konuşmadan toparlandık onu evine bırakdım.Bu iş burda bitti dememle ertesi gün bana mesaj atması bir oldu.Ne zaman yeniden buluşabileceğimizi sordu haftaya gel yine bir diş çekimi yaparız diye cevapladım.3 aydır ilişkimiz devam ediyor dış dünyada çok yakın arkadaşlarız.Ancak konu seks olunca ikimizde sessiz kalıyoruz ve o süre boyunca hiç konuşmuyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.