29 Şubat 2012 Çarşamba

Deniz ile Sex Maceramız

merhabalar size bir anımı paylaşıcam. adım kaan 1.87 boyunda mavi gözlü atletik yapıya sahip çapkın bir genç olarak görürüm kendimi.genelde kadınlar ilği duydugumdan yine sıcak bir yaz günü tanışmıştım onunla. adı denizdi ben 19 o 28 yaşında evli bir bayandı.güneşlenmek vede yüzmek için tatil bölgelerinden birinde denize gidiyordum sabahın 10:00u şezlon kiralamıştım. havlumu serdim şezlonta güneşlenirken kafamı sağ tarafas çevirdipğimde innanılmas bir şeyle karşılaştım böyle biirnisi ancak beni etkileyue bilirdi dolgun kalçalar iri meme uçları vede sempatik tavrı hoşuma gitişti. ona nasıl yaklaşıcamı düşünmeye başladıgımda benim alet taş kesilmşişti onu bişr an önce becermek istiyordu bedenim.sigaramı yaktım yanına doğru gidip ateşinizi alabilirmiyim dedim sigaranın yandıgını görünce neler istediğimi zaten anlamıştı. ateşinin olmadıgını ancak seni akişam ateşler içinde bırakabilirim demişti bir tuhaf olmuştum çok özgür bir kadındı deniz. akşam sahilde buluşmaya karar verdik ve denizle baya bir yüzm4 sefasından sonra yolarımız kısa bir süre için atyrılmıştı.akşam olamısı için adeta saate bakıyordum saat akşam 08:00 civarları sahilde buluşmak için bekliyordum etrafıma bakarken bir de ne göreyim dolgun kalçalı irir memeli bir afet geliyordu ilerden maymun iştahlı biriis oldugumdan baka kaldım yanıma kadar yaklaştı merhaba dedi inananmıyordum bu denizdi ancak daha farklı ve daha güzel bir görüntü vardı karşımda mini bir etk üzerinde tunik leopar desenli gögüs dekoltesi olan sarı dalgalşı şaçları beni kendimden geçirmeye yetti dorusu bir mekana gidip biraz bir şeyler içtikten sonra sarhoş olmuştu onu evine götürmemi istedi dediğinide yaptım ama hiç acele etmiyordum arzuluyor ama sabıurlı davranıyordum evine geldiğiizde kapıyı kapattım yatagına yatırdım tam sızmak üzereyken yanıma gel dedi yanına gitim dudagıga bir öpücek kondurdum adeta kendetlem,işti beni kendine bacaklarını acıp belimden kavradı ve beni üstüne çekiyordu. ok yayadan fırlamıştı adeta bende deli gibi evişiyordum boynunu kulak memesini ordan gögüsleri harika olan denizin meme uclarını ısırıyordum deliye dönmüştü içine gimemmi istiyordu. ancak daha yalvrmasını istiyordum bana bensin artık sevgilim kocamsın benim o bok herif hiç karısının tadına bakamıyor diye laflar sölüyordu kendi kendine.yavaşca aşşalara doğru iniyordum göbeğine geldiğimde parmagımla bir baskı yaptım ve inlemeye başladı deniz bir sağa bir sala zevk içinde benim başımı okşuyordu içe sıkıştımıştı göbeğine başımı adeta nefes bile zor alıyordum zevkten ikimizde ne yaptıgımısı bilmiyorduk Denizin amı bir harikaydı yeni tıraşlanmış bir sulu amı vardı kreşımda dilimle adeta denizi sikiyordum içine dilmi sokuyor çıkartıyor deleler gibi vajinasını ısırıyordum adeta üstüste boşalıyordu ama ben halen boşalmamıştım. artık içine girtmemi istiyordu zamanıda gelmişti zaten denize benim istediğim şekilde onu becericeğimi söledim tamam dedi denizin üstümde ters dönmesi 69a geçmemeisi istediim ben onun vajinasından akan zevk sularını içiyordum oda benim aleti eline almış deli ğibi sömürüyordu ısırıyor sonra kafasını küük öpücekler koyup azına bir delik haline getirim spokup çıkartıyordu. artık zamnı gelmişti senizin denizde benm olamı isti,yordu denizi baş aşşagı bir şekilde tutum kalçaları bana bakıcak şekilde üstten yavaşca anmnına vurmaya başladım adeta altımada inliyordu bu pozisyondada rahat bir 10 15 dakiak devam ettik boynu arıdıgını söledğinde bacakalrını omzuma attım ve tekrardan içine girdim beni kendisin e bacakarıyla kenetlemiş bana yardımıcvı olurken beni kendie çekiyordu her yerini öpüyor ıısırıyordum oda aba hayatımda görmediğim zevki yaşatıyordu deniz nerdeyse 6ıncı organzımını altımda yaşıyordu. ben halen gelmemiştim ama boynumu deli gibi öpüp ısırdı aana kadar git gellerimiz hızlanmaya başladı 5 10 dakika sonunda ben ve deniz birlikte harika bir şekilde boşalmışrtık denzin içine ödllerimi akıtıyordum bende kendime hiç bu kadar boşaldıgımı hatırlamıyordum. inananılmaz bir şeydi sanki musluktan su akıyordu... denizin üsütnde ben rahatlayındca yığıldım ve ölece hiç konuşmadan 2 dakika bekledik kulagıma gelerek harika oladugumu ve onun erkeğinn bundan sonra ben odugumu söledi kocasındn ara sıra kaçamak yapıp beni halen evine davet ediyor küçük bir ksıı var onu uyutup delice sevişiyor ve içine gitri yorum halende devam ediyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.