29 Şubat 2012 Çarşamba

Deliğime ilk giren komşunun oğluydu | pasif gay sexhikayeleri

Mrhaba size ilk nasıl sikildiğimi anlatıcam -18 yaşındaydım komşumun oğlu hasan 22 yaşında askerden yeni gelmişti birgün bize geldi evde kimse yoktu ben sex mecmuaları okuyordum sikim kalkmış otuzbir çekiyordum hasan gelince toparlandım ama bana ne okuduğumu sordu bende hiç bir şey dedim ama bi hamleyle elimden aldı ve bu ne dedi mecmua dedim benden büyük olduğu için bir şey demedim zaten atletik yapılıydı gözüm birden sikine takıldı ve o an bende kadınsı duygular uyandı ve sikilmek istedim bir yandan sayfaları çevirirken bir yandanda bana bakıyordu ama ben oralı olmuyordum siki dimdikti ben mutfağa geçtim oda arkamdan geldi su alma bahanesi ile sikini götüme sürttü tuhaf oldum aniden dönünce ben sikinin dışarda olduğunu gördüm bana istermisin dedi evet dedim ve ağzıma aldım yalamaya başladım bir yandanda benim göt deliğimi parmaklıyordu götümü iyice alıştırdıktan sonra yarağını içime sokmaya başladı ama benim canım yanıyordu ben inledikce dayanıyordu çokta hoşuma gidiyordu beni öyle bir sikdiki çok hoşuma gitti götüme sıcacık döllerini akıttı silmek çok güzel bi duygu ertesi gün bir arkadaşıyla beraber beni çağırdılar evlerine bu sefer ikisi birden siktiler arkadaşının yarrağı 20 cm vardı önce hasan sikti bende arkadaşının yarrağını ağzıma aldım yaladım emdim hasan içime sıcak döllerini akıttıktan sonra arkadaşı 20 cm yarrağını sıktu artık götüm iyice alışmıştı sikilmeye o kadar zevk aldımki tadına doyamadım daha birkaç kişiyle beraber oldum fakat o kadar zevk alamadım...
Hikaye Yazarı : FetiMail Adresi     : feti_yeti@hotmail.comYazarın Notu  : Şimdi 50 yaşındayım ve çoktan beri sikilmiyorum beni sikmek isteyenler msn mi ekleyebilir siklerinizen öpüyorum bayyyyDiğer Hikayeleri : Bu yazarın ilk hikayesidir.
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.