29 Şubat 2012 Çarşamba

DAYIMIN KIZI

Benim dayımın kızı çok guzel bırgun dayım lara gıtım evde sibel vardı nabıyon emre dedi dayım evde degilmi dedim gel iceri 1.. 2 saat sonra gelecek dedi tamamdedimbende dus alıyordum dedi alsen dedim tamam dedi bende anahdar deliginden bakıyordum banyodan cıkıyordu bende emen uzerine atladım dur neyapıyorsun dedi sen cok guzelsın dedim tamam dur dedi ve kemerle elerini bagladım kelebek    bıcagımı cıkardım seni oldururum dedim sikimi agzına aldedim hayırdedi.oldururum dedim korktu sikimi yalamaya basladı yeter dedim bacaklarını ayırdım amcıcını ısladım yavas yavas sokmaya basladım ıyı gırmıyordo sikimi tukuruk ledım domal dedim birden abandım bagırdı sikim gırmeye basladı amcıgı yalama olmustu yeter diyordu amanafilehızlı hızlı solmaya basladım artık bosalacakyım bırden sikimi amından cıkarıp gotune soktum gotune bosaldım bu sefer hızlı hızlı gotune sokuyordum ben ikinciye bosaldım cok guzeldı devam etım amcıgına sokmaya basladım ucuncuye bosalacaktım agzına aldedim agzına bosalım,beraber dusaldık ben gıtım dayımın kızı16 ben 17 selamlarGönderen: SERSERİ

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.