29 Şubat 2012 Çarşamba

Dağda sikis

Selam arkadaşlar.ben apo size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.neyse kısa keselim.benim hiç kız arkadaşım olmamıştı bir gamzeden bana çıkma   teklifi geldiğinde hemen kabul ettim artık 17 yaşına gelmiştim hiç tecrübem yoktu.ilk tanıştıgımız gün gamze ile buluştuk bana hadi dağa gidelim dedi bende tamam dedim daga çıkarken önümden yürüyordu eteginin .   altından dantelli kırmızı tangasını görünce benim 17 li canlandı acayip azmıştım sex yapmak istiyordum ama çok utanıyordum neyse cam ağacının dibine oturduk konu sexsten açılmıştı ve gamze çok azmıştı heralde    benim hemen dudaklarıma atıldı ve köpek gibi dudaklarımı soruyordu benim alet iyiçe boşalacak gibi olmuştu elimi eteginin altına attım amını okşatmıyordu çünkü bakireyim diyordu.neyse hemen soyunduk daha amını elletmiyordu ben aleti tükürükledim kıllı götünü pompalamaya başladım çok inliyodu neyse ilk postayı götünde boşaldıktan sonra bir siğara yaktım ve dinlenmeye başladı sonra gamze yanıma yanaştı tekrar siktirmek istiyordu bende gögüslerini yalamaya başladım   uçları kaya gibi sertleşmişti ve amından zevk suyu akarken amını .   ellettirmeyen gamze benim aleti alıp amına dayadı muhteşemdi sıcaklıgı sikimi yakmıştı gelgit etmeye başladım.ve amından kan geliyordu artık gamze benimdi sok sok erkegim diye inliyordu onun inlemesi beni dahada iştahlandırmıştı tam boşalacakken çıkardım agzına verdim benim dölü su gibi içiyordu sonra toparlandık ve yavaş yavaş gitmeye başladık .artık gamzeyi okuldan   kaçırdıgımda aynı yerde sikişiyoruz herkese sexs hayatında başarılar dilerim

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.