29 Şubat 2012 Çarşamba

CEZA : Kocam Beni 2 Adama Sattı

Merhaba ben sevgi istanbulda yaşıyorum yaşım 25 52 kilo 1.72 boy kumral bir bayanım. 5 senedir evliyim ve çocuğum yok eşim ozan memurdur ben de bir şirketin muhasebe departmanında çalışıyorum.sex hayatımız kocamla oldukça monotondur ilk 3seneden sonra haftada 2defa sevişiriz oda kocam 5dakkaya boşalınca biter.bir gece yine sevişirken ben kendimi kaybettim ve sik beni sikin beni gibisinden laflar kaçırdım ağzımdan daha sona eşim bu lafları hep yüzüme vurdu artık tek sikten zevk alamıyordum ve eşimin beni sikmesini istemiyordum bunu herdefasında eşime dolaylı yollardan belli ettim iş yerinde 30 lu yaşlarda serkan adında bir çalışan vardı ve hep ona firikik verirdim önünün abardığını görürdüm daha sonra kalkar wc ye giderdi rahatlardı. günlerden cumaydı çok açık seçik giyinmiştim gömleğin düğmleri açık göğüslerim gözüküyordu arabamla işe giderken trafikte otobüsten beni izleyen gözleri görebiliyordum o gün sikilme sexs yapmak istiyordu canım iş yerine geldim bölüme ilk giren bendim ve benden sonra serkan geldi masası benim masanın çaprazındaydı günaydın faslından sonra hafifçe ona dönerek bacak bacak üstüne attım ve kalçalarıma kadar sergiledim kendime daha sonra eğilerek göğüslerimi gösterdim serkan delirmişti ve diğer iş arkadaşları gelmişti gün içinde hep serkanın önünde eğilip kalktım masasına gidip bişeler sormak maksadıyla yakınlaştım sikinin kalktığını anladım ve masama gittim serkanı yanıma çağırdım bişeler sormak için siki kalktığı için kumaş pantolondan çok belli oluyodu yanıma geldi utanarak bilerek kolumu sikine sürttüm o an anladı sikilmek istediğimi yüzüme baktı gelsene dedi peşinden gittim arşiv odasına girdi ve başladık öpüşmeye dudaklarımı parçalıcak gibiydi göğüslerimi öpüyor eliyle kalçalarımı sıkıyordu bende pantolonun fermuarını açıp sikini elime aldım biraz okşadıktan sonra ağzıma aldım ve boşalttım serkanı o gün arşiv odasında yarım saat sikti beni içime ağzıma boşaldı serkana bunu devam ettirmek istiyorum dedim. daha sonra iş yerinde ve arabamda defalarca seviştik ve bir gün kocama sevişirken kendimi kaybetmş gibi davrandım sik beni serkan sik beni kocacım gibisiden inledim o gün sikti ve bana sabah serkan kim dedi.bende kimse değil dedim bana başkası tarafından sikilmekmi istiyorsun dedi hayır ddim bağırdım 1 aya yakın aramız açıldı ben hergün serkanla sikiştim beni takip etmiş serkanla arabada sevişirken görmüş o gün gece kıyamet koptu kavga gürültü ve artık bitti dedi pişmandım ama suçluydum hiç bişe demedm artık ayrılacaktık bi iki gün sonra eve geldi yarın akşam 2 arkadaşım gelcek eşleriyle gece yemeğe gitcez bana eşlik et dedi tamam dedim. gece yemeğe gittik fakat iki arkadaşının eşi yoktu yedik içtik muhabbet ettik ve ben serhoş olmuştum eve geldik yarı baygın halde ozanla eşimle yani yatağa girdiğimi hatılıorum ışığı kapattı ve ben sızmışım ben sıznca o gece içtiğimiz o iki arkadaşını çağırmış galiba gecenin 4ü gözümü açtığımda ozanın iki arkadaşıyla deliler gibi sikiştiğimizi gördüm çok hoşuma idiyordu ama sesimi çıkarmadım ozan odada yoktu sabah 7ye kadar ozanın iki arkadaşı amımdan götümden ağzımdan her yerimden sikti beni artık bayılcak gibiydim yatağın her tarafı döldü duşa gittim ordada siktiler beni en son gözümü açtığımda sabah saat 10du ve salonda ozan 2tane orospuyla yatıyordu ne olduğunu anlamamıştım ses gürültü ozan kalktı ve bana dönüp oldumu istediğin orospu karıcım dedi sabaha kadar inlettiler seni memnunmusun dedi ve yüzüme para fırlatarak seni sattım o sikiştiğin adamlara dedi o günden sonrada hayatım karardı şimdi o adamlarla yanımda oyanur diye br arkadaşla sabah akşam grup sexs yapıyoruz 25 yaşımda olmama rağmen sexsten bıktım 50 yaşındaki adamlarla sevişmekten siklerini ağzıma almaktan zevk almıyorum artık3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son Kamagra Jel

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.