29 Şubat 2012 Çarşamba

Çatır Çatır Sikiştim

Slm ben can izmirde otruyorum dogma buyume izmir piciyim 22 yasndaym ve hayatmda tadilack butn guzelikleri tatmis sayilirm babm emekli olunca sakin bir hayat istedi fethiyede ev aldi ve ftye tasndilar Ve benide goturmek istedi fetyeye gelmemi istedi fakat izmirli izmirde dogar izmirde yasar izmirde olur asla izmirdn vaz gecmem ne yaptilar sa goturemediler. bu hikayeyi yazmadan bir sure once yasadim bu olayi arkadaslarla toplandik bir cumartesi aksm dogru miska ya genelikle damsz almazlar ama zaten ordan hatun dusurmek icin gdiyz oralara guvenlige bi corba iceri damla icersi bomba 2bin kisilik mekan civil civil agzina kadar dolu drek localara damladik her kezin gozler ustumuzde yine her zamanki gbi cok sik ve gosterslydk direk masada binlik absolut kanimiz kayniyor her kezin gozu ustmuzde bizde girgir samatada muzik son ses ortam mukemmek bi sise bosaliyr bi sise gelyor sarhos olmadan hayatta dans edemem kafalar guzellesmeye basladi tabi bzde yavastan kalktk etraf i kesyz aman tanrm o ne altnda ksick pileli beyaz bir etek altnda bir corab var 31 cek bosal o drece sexsi ustnde kafayi yedirten paramparca bir badi butn vucut hatlari ortada yaninda kz arkadasi vardi ama fiyasko birz kesistik bekledim ve yaniz olduklarini gordum tekilla icyordular direkman bitane en janjanlisndan gndrdim masalarina gorsn ickiyi gotrdugunde grsn bisyler soyledi ve bana bkarak gulumsedi ama kendimi agrdan satmayi severm kafami asagi dogru egerek hafif bi tebessm ettm ve brz bekledkten snra yanlarna gttm ve beraber dvam edbilrz dedim kiz tebessm edrek tabyki olabir dedi fakat onlar masada otruyrlardi locaya davet ettm arkadasm hemen yanindaki kza yazdi obur arkdasmda disine gore bsy bulmustu guzl bir mix sarki clyrdu elndn tutarak oturmaya gelmedk dedim ve clgnlar gbi dans ediyoduk kafalar milyn olmustu kizin oynayisina hasta kalmistm her kez kiza bkyrdu oyle bir oynuyorduki ince beli kalcalar gogsler aq koyayim kafayi yiyodum cildirtiyordu beni ve etraftak i her kezi herkez manitaya bakyordu ama sadece bakablmekle yetiniyrlardi kizin ayakta durck hali kalmamisti bana yaslanarak devam etmeye calsyrdu ellerimi beline koydum ve yaknslatk mis gbi kokuyrdu ve mas mavi gozler vardi ellerm rahat durmuyr kalcalarnda oynuyrdu dlirmistm kumas pantolonumda bi cobra bu arada birz buyuk bir cobra 19 sandim ve 7 sntm cabi var rahat durmuyr hereketleniyrdu boynumdan opmeye bsladi kumasn altndan cobra etegn ustndn yavas yavas zorlamaya basladi dudaklarina yapistm deli gbi opusuyrdk artk tam zamaniydi kiza ckalm mi dedim daha sakin bir yerlere gdriz olmaz kz arkadasimi brakamam dedi ve oda gelebilr dedim oteki arkdas kizin evne gtcekmis biz 4 kisi mekandan cktk saat 4 sularydi dogru cesmeye villaya 40 dakkaya grdk birere viski koydum ve icemedn kz ykari ckmis bile arkadasa ii geceler diyerek dogru manitanin yanina cktm biraz titiz oldugum icin banyoya grmesini istedim ama benim onu soymami istedi cok yorgun oldugunu soyledi bende yataga yatra rak ustndeki paramparca tarzindaki badiyi bende yrtarak ckardim gogusleri sanki daha once hc ellen memis gbi dimdik ve sert ti tavana bkyrdu uclari altnda sudyen yoktu ama zaten gymesine gerekte yoktu altndaki pileli etegi beline syirarak altndaki cok acayip seksi corabi yavs hareketlerle syirarak asagiya indirdim oksaya oksaya altnda korsan resmi olan bir tanga vardi cok seksi duryrdu yavas hareketlerle altndaki ganimati gormek icin cok yavs hareketlerle asagya indirdim aman tanrm bu ne bu kz kac yasnda aminda daha tyler vardi o kadr temiz ve parlak duryrduki banyoya kadar dayanamycktm hemen asagya eyilerek hafif dil drbeleri atmaya bsladim 22 Yasnda oldugunu ve bkre oldugunu soyledi turnayi gozundn vrdum dap darck ama benim cabbari gomucekti daha once oral sex yaptgni soyledi ama brz onu cldirtacktm amina attigm dil drbeleryle cldriyrdu yanaklarini kenari ayirarak dilimi tm odak noktasna hafif hafif dyip cekmeye bsladim yalvaryrdu onu sikmem icin ama hemen dgl elime her z aman boyle taze gecmiyr tadini ckrticktm goguslerini yalamaya bsladaim somururcesine gogus uclrarina hafif darbe yapyrdu smdi sira onun mariftini gormeye gelmisti yataga ben uzandim ve beni soymaya bsladi hayatta don giyemem slip boxser vardi altmda sra pantolunumu ckarmaya geldinde bende daha tk yoktu o an e vodka icmistk birz ugras gerekyr kaldirmak icin pantolonumuda ckardi ve sira boxsirdaydi uzerndn oksamaya bsladi ve hafif hafif syirmaya bsladi kalkmamis halini gordu ve ben bunu icime nasl alcm diye bana catyordu bende tekillayi icmedn once dusuncektn dedim yavas yavas sivazlamaya bsladi ve agzina dogru gotrdugunde sckligi hssettm okadar guzel yalyrduki isini ii bliyrdu sanki 40 yllik orospu ama daha once siken olmamis iste benimki kalkmaya bsladi ve gozleri fal tasi gbi acldi bu daha buyuycekmi diyrdu kafasini alamiyrdu agzina o duruma gelmisti olay ve ben bunu yuz ustu yatirp karnina bir yastk koydum backlarini iice 2ye ayirdim kabk gbi ortadaydi amcigi o kadar sehve tli duryrduki birzdaha yalayip iice sulandirdim ve iice azmistm artk elmdn kmse alamazdi hatunu siril siklam olmus amcgna kafasini dayayip frcalamaya bsladim ne olusa olsun yar beni parcala sik beni diye yalvariyrdu ve zamani gelmsti parcalan manin ne dmek oldugunu ogrenmek istyrdu kafasini zorladim ama grmiyr imkansz igne deligndn dunyayi gecirmek gbi bir seydi bu hemen bebe yagni alip amina bosalttm gottude yararlandi bu yagdan ama boyleyse gotu nasldir diye dusunuyrdki hadi yalvarirm sok artk diye yalvarmaya bsladi tdkrardan hafifce bi iki frcdan snra kafasni hafi hafif ileri geri yapa yapa soktm ve bir oh cekti kafasi mantar gbi benim dalganin ve artk skimin kafsi icerdeydi beline kadar olan sapsari olan saclarini toplayark elimdn bir hamlede icine grdim nefsi keslmsti ses seda yoktu ve byilmisti icnde bekleyerek hafif ileri geri yaptm 2.ci abanismda uyandi ve muths bir cglik atti ve ben tmpoyu arttirarak cok hzli ileri geri yapmaya bsladim kendimi kaybetmistm gozum kara rmisti okadar zevk aliyrdumki kendini kasip brakmasi beni bitryordu sanki biri eliyle sikimi sikip brakyrdu tasaklarm ve bldirlarmin crpismasyla ckan ses daha sehvet veryrdu asla bir karyi 4 kere bosaltmadan bosalmam 45 dakka filan cayr cayr sikstk sekildn sekile gryrdu 3 kere titreye titreye ve anirrak bosalmis backlarini omzuma aldim ve yine cayir cayr sikmeye bsladim anirarak ve titreyerek yine bosaldi sira bendydi siril siklam olmustu kiz ve yeter diye yalvariyrdu ama ben daha ilk darbemi yapmamistm 1saat 15 dakka flan oldu ve tempo ve zevk en ust sevyede tan gelirken yataga attm kendimi ve saxsoya basladi havyanlar gbi bosalmistm inleye inleye ama volkan gbi patlamistm agzi yuzu dol icnde kaldi ama bir damlasini dahi ziyan etmemek icin hepsini yaladi yuttu ve direk jakuziye grdik kizin her halde ylardir kurdugu fantazileri benle gerceklestirmek istercesine jakuzide bile sekildn sekile gryordu iyice yakndktan snra jakuzinin tipasini iyice acarak suyu biraktm ve jakuziy i kapattm hemen saxso almaya bsladi oropular gbi ylayip beni cldirtiyrdu benimkinin diklesmesini frsat blerek hemen uzerime yatti ve deli gbi gidp gelmeye bsladi hemen jakuziyi actm ve kopuklern icnde okadr guzel oluyrduki cldiryrdum ve dayanamayip clgnlar gbi hayvanlar gbi aninara anira icine bosaldim ve bosaldigmi anlasina rahmen ustmdn kalkmayip 2 posayi istercesine ziplamaya dvam etti ee hakli kiz bu kadar buyuk yarragi bidaha bulamazdi ve oda bosaldi byodan cktk benim tempo dusmek blmiyrdu daha amindan snra gotu vardi sirada direkmen bunu yataga frlatarak kopek poszyonuna soktm ve dil darbeleryle iyice gotunu gevisettm kasilip brakmasi belli oluyrdu parmaklarmla gevisekttkten snra iyice kivama gelms sayilrdi bebe yagyla gotunu ve yarragi sivazladim yine arkasina gecerek brzda amindan akan sularla icine bir hamlede grdim ciyak ciyak bgryrdu aglyrdu lutfn ckar diye ama kendini serbest birakmasini ve zevk alacagni soyledim ama nafile aglyr ve ckarmam icin yalvarydu hem duy amzliktan gelereke clgmlar gbi gdip gelmeye bsladim okadar hzli gdip gelyrdumki bldirlarm acimaya bsladi crbistkca ama bu aci bana daha cok zevk veryrdu opospunu yalvarmalari bu sefr zevk cgliklarina donustu ve dap darack gotunun icinde gdip gelirken bu 2 kere bosalmisti bile ve bendede dayanick guc kalmamisti artk ver allh ver ver allah ver gotunun drinliklerine clgnlar gbi bosaldim artk icmde hc bir seyin kalmadigni hssediydum ki saat sabh 10 olmustu hcte halim kalmamasti yatarken seni hayatmin sonuna kadar unutamiycm acyla zevki ayni anda tatdirdin diyerek dudagima bir opucuk patlatti ve uyuya kalmisz cril cplak uyandigmzda saat gece 12 gecyrdu cesmedydk gece bir corba icmeye gttk hep birlikte ve eve gelip yenidn uyudk sabh bunlari eve brakip tel nouzu flan aldik ogundn beri 2kere bulusup clgnlar gbi sikisiyorz BAyAnlar SAdece Size SESlEnIYoRum izmirlee-catlaq@msn adresým kýmsenden saklamaya gerek yok yorumlarýný ve maillerýný beklýyorum lutfen acýk sozlu olunn evet bayan

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.