29 Şubat 2012 Çarşamba

Canım Aşkımla Nefes Nefese Anlarımız...

Merhaba sevgili sexhikayem ahalisi...Bu hikayedeki olay gerçek olmakla beraber isimler hayalidir. Adım Hakan bundan 2 yıl önce Merve adında bir kız arkadaşım vardı, bayağı da uzun bir ilişkimiz oldu.Bir gün msn de yazışırken aklıma bi cinlik geldi ve ona birazdan sana bişey göndercem dedim internetten indirdiğim kısa videolardan bikaç tane gönderdim ve izlemesini söyledim. Videoları izleyince azmıştı ve seksten yazmaya devam ettik. o da çalışıyordu o yüzden iş çıkışını beklemek zorundaydık. neyse işten çıktı bana geldi,benim işyerimde han içerisinde.han saat sekizde kapanıyor,bende han görevlisine bugün çok işim var ben kapatırım diyerek ön hazırlıkları yaptım.Kız arkadaşım yanımdaydı ve biz hanın boşalmasını bekliyorduk.ama kudurmuş vaziyette.Neyse ben hanı kolaçan ettim kimse kalmamıştı.dış kapıyıda içeden kilitleyip yukarıya ofisime çıktım. Öpüşmeye başladık ben bir yandan sürtünüyorum bir yandanda göğüslerini ve amını mıncıklıyorum.bizimkinin nefesi sıklaşmaya başladı

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.