29 Şubat 2012 Çarşamba

Birden Kocaman Oldu

Ben Umut yaşım 29.Geçen gün Ankara'da otobüs kalabalıktı. Baktım yanımda 18-19 yaşlarında bir genç önü bana dönüktü ve çok tatlıydı. Yavaşça yanına sokuldum ve elimi sikine sürtmeye başladım.Hiç sesi çıkmıyordu birden sertleşmeye başladı ve kocaman oldu. Elimi iyice sikine sürtmeye, okşamaya başladım. Sonra arkamı döndüm ve götümü sikine dayadım kıpır kıpırdı yerinde duramıyordu. Elini götüme attı ve okşamaya başladı. Sonra telefonumu verdim ve otobüsten indim. Ertesi gün aradı ve buluştuk evime götürdüm. Çok tatlıydı eve girer girmez sevişmeye başladık. Elimi sikine attım o da benim kalçalarıma, pantolonunu indirdim boxerı vardı. Siki kocaman olmuştu. Boxerını da indirdim o muhteşem şey karşımdaydı artık. Heyecanla ağzıma aldım ve yalamaya başladım. Sonra o da benim götümü yaladı ve deliğine parmağını sokarak alıştırdı. Biraz krem sürüp arkama yavaş yavaş sok dedim. Başını deliğime dayadı ve yavaşça bastırdı. Başı girmişti biraz durakladıktan sonra gidip gelmeye başladı ve sonra daracık götümde sıcacık boşaldı

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.