29 Şubat 2012 Çarşamba

Berk Beni Eve Attı Sonra

2 Sene önce düzenlenen 19 mayıs gösterileri icinde bende yerimi almıştım. Bizim okul katılma kararı aldı lise olarak. Bende girdim dolayısıyla. Provalar inönü stadyumunda başlamıstı. Daha ilk gün yakışıklı biriyle tanıstım. İsmi berkti. Muhabbetimiz provaların souna dogru iyce arttı. Artık onu istemeye başlamıstım. Kaslı vucuduyla onu arzuladıgımı oda biliyordu. Artık ben içimdekileri ona döktüm. Seni istiyorum dedim oda karşılıksız kalmadı benden hoşlandıgını söyledi. Stadyumla onların evi yakınmış. Bize gidelim dedi. Ve yola koyulduk. 10Dakika sonra evlerindeydik. Artık azma zamanıydı. Ben evi dolasırken berk birden belime sarıldı ve beni odasına götürdü. Yataga uzandım. Bacaklarımı ayırdım kostumlerimi çıkardım. Artık tangayla kalmıstım. Berk . çok azdı. Daracık ve kılsız amımı yalamaya başladı. Bende ona saxo çektim. Ve daha fazla beklemeden içime sokmasını istedim. Berk gidip geldikçe kendimden geciyorum işte 19 mayıs provası böyle düzenlenir diyordum. Deli gibi sevisiyorduk. Benim sütun gibi bacaklarımı yalamaya başladı popoma kadar yaladı ve sikini göt deliğme dogru hafifce bastırmaya başladı. Artık tamamen kopmustuk. götüme girdi zevkim 2 ye katlandı. Bir yandan da daracık amımı parmaklıyordu. Ben daha fazla dayanamadım ve boşaldım. Tabii berkde ardımdan boşaldı. Ama hala yiyişmeye devam ediyorduk ve berk tekrar ereksiyon oldu. O günki provayı hic unutmucam. Sonraki günlerde prova çıkıslarında onlara gidiyordum ve sevişmelerimize kaldıgımız yerden devam ediyorduk. -Mutlu seneler:))) ** Meltem3310@mynet. Com ***** mail adresimi yayınlayabilirsiniz. Benim icin sorun değil. Fantazilerimi ve yaşadıklarımı yazmaya devam edecegim:)

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.