29 Şubat 2012 Çarşamba

beni sikiş delisi yaptı o gün

Sevgilime deniz tatiline gitmiştik sahile inmistik. Nedense vücuduma gelen günes isinlari beni hep azdiriyor. Birbirmize takilmaya basladik. "Hadi odaya gidelim" dedi bana. "Ne yapacaksin" diye sordum "seni sikecegim" dedim. "Acele etme önce temizlenmem lazim" dedim. "Dusta yaparsin" dedi. "Hem sen biraz daha dikkatli tras etsen ya kendini demez mi bana." "Sacmalama oglum götümüm deligine kadar temizleniyorum" dedim. "Ya o kadar iyi biliyorsan sen tras etsene beni" dedim. Gözleri parladi birden..."neden olmasin" dedi. Megersen bahaneymis onun niyeti bozukmus. Kis kis güldüm...odaya gittik. Tras makinesini cikardi. Milattan kalma bir sey. "Bak canim dedim eger bunu amima süresen avazim ciktigi kadar bagiririm.Amim bana daha lazim" dedim. Güldü. "Tamam sen bana senin makineni ver" dedi. Yataga yatirdi ben bacaklarimi iyice actim. Eliyle önce hafiften oksadi...eliyle islatti ve tras köpügü sürdü. Hos bir histi. Hic bu kadar dikkat etmemistim tras olurken. Bicak cildimin üzerinden kayip gitti önce dis dudaklari temizledi. Sonra parmaklariyla amimi iyice aci ve ic dudaklarin kenarlarini temizledi."Neden agda yaptirmiyorsun?" Diye sordu. "Sen orana yapiskan bir madde koyaray killarini catirt diye sök bende aynisini yaparim" dedim...siritti. "Aciyor oglum delirdin mi sen" diye espri yaptim. Devam etti benim trasa. Iyice temizledi her yerimi. "Hadi domal dedi. Götünü de temizleyim" dedi. Domaldim.... orayi traslarken cok hosuma gitti. Deligimi bile temizledi. "Orda da mi var" dedim. "Hayir yok. Aslinda hic yok da hosum a gitmeye basladi bu is" dedi. Gercekten de yaragi dimdik havaydi. "Bir ami bu kadar inceleyecegimi hic tahmin etmemistim" dedi. Ben dusa girip ciktim ve dönüste masaj yagi takildi gözüme. Siseyi kaptim ve gece masaina koydum yataga uzanmis ve kafasi tam yatagin kösesindeydi. Amimi tam kafasinin hizasina getirdim gözleri kapaliydi. "Nasil olmus" dedim. Gözlerini acti. "Kaymak gibi" dedi. Agzini acti ve diliyle dudaklarin üzerinden yaladi.hm dedi seker gibi. Bacaklarimi aralayip amimi tam agzini hizasina getirdim..."hadi yesene beni" dedim. O dilini cikardi ve ellerini kullanarak dudaklarimi iyice ayirdi. Fistigim ortaya cikiverdi. Dilinin ucuyla onu yalamaya basladi."OOOOOOOOfffff cok iyi devam et" dedim. "Hmmmmmm" diye sapur supur sesler cikariyordu amimi yalarken. Birden yaragi kipirdamaya basladi ve o beni yalarken gözümün önünde büyümeye basladi. O diliyle amimin kapisina geldi ve oraya dilini sokup cikardi. Onu cok sevdigim biliyordu ve amimin sulari sel oldu. Yaragi iyice kalmisti ve dimdik havadaydi. Üzerine kapandim ve 69a gectik ve bir yüzel yalanip yaladik. Benim ayaklarim hala yerdeydi ve amim garaj kapisi gibi acikti. Orgazm oldugumdan tüm zevk sularim agzina akti ve hepsini yuttu. Ben bosalirken yaragi agzimdaydi ve hizli hareketlerle onu agzimla sikiyordum. Birden damarlari atmaya basladi ve inleye inleye agzima bosaldi Biraz dinlendik ve masaj yagini gösterdi. "Ne yapacaksin dedi?" "Yaglanarak sikistinmi hic?" Diye sordum. "Her yerin kaygan kaygan" dedim. "Hadi sana masaj yapayim" dedi. Yataga yatirdi beni. Yagi vucuduma döktü. Her yerime sizmaya basladi. Yagin vücudumda yayilmasi bile acayip zevk veriyordu. Ellerinle göbegimi ve gögüslerimi yaglamaya basladi. Kaygan kaygandi. O kadar zevk veriyordu ki. Ellerini hic bastirmiyordu vücuduma ve yagdan kaygan elleri tüy gibi geziyordu üzerimde. Daha sadece tenimi oksarken bosalacak gibi oldum. Sirtima geldi sira ve aynen devam ederek bana zevk verdi. Götüme geldi ve bacaklarima indi ayaklari sonra yine yukariya cikti. Elleri yavasca bacak arama kaydi. Orasi da kayganlasmisti. Ben götümü havaya kaldirdim ve amim ortaya cikt. Elleriyle bana am masaji cekiyordu ve inanilmaz zevkler yasatiyordu. Parmaklariyla beni o an bosaltti. Sonra bas parmaginla deligime bastirmaya basladi parmagini götüme sokuyordu. "Buraya hic yarak girdi mi" dedi? Yalan söyledim "hayir" dedim. "Tamam o zaman kalsin" dedi. "Parmagini sok yeter" dedim. Götten aciyordu. Yapmamayali bayagi olmustu. O an amim bagiriyordu sik beni diye. "Hadi kökle amimi" dedim. "Önce beni yagla" dedi. Tamam dedim onu yatirdim. Üzerine egildim ve yagi gögüslerime dökmeye basladim. Gögüslerimden sizan yag vücuduna siziyordu. Onun vücuduna yagi gögüslerimle sürdüm ve dagittim. Her yerini gogüslerim yagladi."OOOOOOFFFFFFF amim ates gibi". "Hadi soksana yaragini amima" diye yalvardim. "Hadi ne olur hadi canim hadi erkegim sik beni ne olur sik beni" diye haykiriyordum. Beni aniden ters cevirdi. "Seni sikiş delisi seni hadi ye yaragimi da catir catir ^^^^^^^ seni. diye inliyordu Sert bir harketele kökledi amimi. Gözlerim firlayacakti disariya. Yagdan olacak o kadar derin girdi ki en derin duvarlarima vurdu birden. "UUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH" diye ulumaya baslamisim. Cok sert sikti beni. Sap sap diye sesler geliyordu götüm ona carptikca. Hala sap sap sap sap diye vuruyordu. Ben ise orgazm krizine girmistim. Bitmiyordu amimin atmasi. "Dur dur diye yalvariyordum yapma ölecegim" diye onu tahrik etmek icin haykiriyordum. "Hayir sike sike gebertecegim seni al sana yaragi al sana al sana al sana" diye tempo tutuyordu carpmalarina. "Hadi... hadi... hadi.... vur... vur..... hadi..... sik..... "beni diye her vurusunda bagiriyordum. "OOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" diye bagirmaya basladi bosalmasi yakindi. Ben de anidan döndüm ve menlerini göguslerimin üzerine attirdim.sonra sabaha kadar devam ettik yağın etkisinden olacak herhalde.herkese tavsiye ederim masaj yağını

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.